Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er loppetorv for korpset i helgen, og jeg hadde delegert jobben til mannen. Dum som jeg var gikk jeg opp til hallen i 20 tiden, og ble der til for en time siden.. :klaske: Det var altfor mye å gjøre, og altfor få folk.. Typisk!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Sove godt! :kyss:

Det gjorde jeg. Dvs, jeg sovna i stolen... Våkna da mannen la seg kl 4 og tusla etter.. Det ble dusj på morran i dag i stedet.. :fnise

:kline:

Hav ett på å holde deg unna i dag, da :klem:

Måtte lese den setningen noen ganger før jeg skjønte hva du mente :fnise:, men ja, jeg skal ikke dit i dag. :):klem:

God helg! :klemmer:

God helg :):klem:

I dag skal vi i 40 års lag til svogeren min. Han ønsket seg PS3, så vi har spleisa og kjøpt det til han :tommelopp: Gleder meg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det helt supert :) Mannen og jeg var slitne i går, så vi dro hjem til søs og la oss i 1.30 tiden. Men det var så deilig å kunne våkne edru og i fin form i dag.

Var og henta Prinsessa etter en god frokost, og så var vi på festlokalet og rydda etterpå. Derfra gikk turen til en søster med mann som er 40 ;) og vi spiste middag der og mannen fikk hjulpet svoger med Squeezeboxen han fikk i går :)

Turen hjem gikk kjempefint, og vi har sitti ute i sola og kost oss etter at vi kom hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått vasket terrassemøblene, så nå står de til tørk, sånn at jeg kan olje dem i morra. Gleder meg til å ta de skikkelig i bruk :tommelopp:

Etterpå skal jeg på konferansetime for Prinsessa, og så blir det en bytur på oss alle 4. Poden trenger jeans, og det gjør Prinsessa også. Jeg skulle hatt noen nye sko, men trygda har ikke kommet inn, så jeg må evt godsnakke med mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på bytur i ettermiddag jeg også. Men satser på å bruke minst mulig penger. Skal først og fremst være guide for ei som ikke er kjent i byen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Det gikk så bra på konferansetimen!! :bolledeig: Det var skryt fra jeg kom til jeg gikk!! :hoppe:

Så herlig! Søte Prinsessa! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...