Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Kvalm! :spy:

Skal i hverfall IKKE ha mer karamellpudding... :sjenert:

Er det karamellpuddingen sin skyld at du er :gravid::hoho:

Skal snart på trening. Begynner på helsestudio i dag. Gleder meg til å komme i gang, men gruer meg til i morra..... :trene:

Så bra!

Det er ikke farlig å være støl, men jævlig vondt!!

Ta det litt pent.

Er en uke siden jeg har trent. :grine:

3 uker siden her ;(

Morning has broken :digge:

Det er :sol: ute, men det blåser smådjevler ute. Søppelkassene hadde veltet pga vinden, så jeg holdt på å kjøre på dem, da jeg kom tilbake fra å kjøre Prinsessa på skolen.

I dag skal jeg antakelig begynne å grunne på rommet til Prinsessa. Mannen holder på å slå opp panel der, så nå kan jeg begynne. Skrekkblandet fryd det der. Gleder meg til å få eget soverom igjen, men jeg HATER å male!!

Så flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sette i gang etterpå, men det er ikke helt klart enda.. Har satt på en vaskemaskin og oppvaskmaskinen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg kan få gjort mye i påsken. Da har vi barnefri og mannen skal jobbe natta. Mp3 spiller og malekost, det bør gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan få gjort mye i påsken. Da har vi barnefri og mannen skal jobbe natta. Mp3 spiller og malekost, det bør gå greit :)

Når skal du til Oslo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ferdig med malinga i påska da. :duskedame:

Håper det :jepp:

Når skal du til Oslo da?

Vet ikke. Mulig jeg kjører gjennom Oslo på vei hjem på mandag. Skal til søs på Notodden i helgen, så kjøre Prinsessa til faren sin på mandag, og hjem da samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsessa laget middag i dag. Pasta di Parma. Hennes middagsfavoritt, men som gutta ikke er noe glad i, så i dag hadde vi det, siden mannen er på jobb og poden er hos moren sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det kyllingform :sikle:

Kyllingform

Kok ris. Bruker ca 3 dl ris, tilpass vannmengden med det som står på pakka. Kan bruke mer ris også, det gjør ingenting.

4 kyllingfilèer i terninger brunes.

Lag 1-2 poser med Toro's Bali kyllingsaus.

Stek litt (ca 1 1/2 dl) baconterninger

Når risen er kokt ferdig has det i en ildfast form.

Ha over kyllingbitene og hell over sausen. Blir best når risen er godt dekket med saus. Den trekker også inn i risen.

Ha bacon over der igjen.

På toppen har jeg litt reven ost.

Gratinerer dette i ovnen i 10-15 minutter på ca 200 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren funker positivt på meg. Begynte jo å trene på mandag, trente bra på onsdag, i dag har jeg gått tur, og i morra er det trening igjen!

Prosjekt bunad er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...