Brukernavn Skrevet 24. mars 2009 #10062 Skrevet 24. mars 2009 Jeg hadde nok med vilje reist bort så jeg ikke var hjemme så lenge etter avtalt tid, jeg...
*Enigma* Skrevet 24. mars 2009 #10063 Skrevet 24. mars 2009 God morgen! Dårlig gjort av folk å komme så lenge etter da. Da sender man da en melding om at man har fått besøk og ikke kan komme likevel... Man reiser da ikke på besøk 2,5 - 3 timer etter at man skulle ha vært et sted?
Annie Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #10064 Skrevet 24. mars 2009 For noen uoppdragne mennesker! Jeg hadde nok med vilje reist bort så jeg ikke var hjemme så lenge etter avtalt tid, jeg... Jeg var inne på tanken ja.. God morgen! Dårlig gjort av folk å komme så lenge etter da. Da sender man da en melding om at man har fått besøk og ikke kan komme likevel... Man reiser da ikke på besøk 2,5 - 3 timer etter at man skulle ha vært et sted? Nei, man kan da vitterlig si i fra i hvertfall. Skjønner ikke sånt jeg, men mannen kjenner de bedre enn meg, og han fikk rett i sine antakelser..
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2009 #10069 Skrevet 24. mars 2009 Håper du har hatt en fantastisk dag på SPA.
kort innpå Skrevet 25. mars 2009 #10071 Skrevet 25. mars 2009 Var det så godt, så hun er der ennå ??? Ja, ja hun kommer vel hit når hun blir kastet ut av spa persjonalet.
Annie Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #10073 Skrevet 25. mars 2009 Håper du har hatt en fantastisk dag på SPA. Det var kjempedeilig!! Du overlevde? Såvidt.. Var det så godt, så hun er der ennå ??? Ja, ja hun kommer vel hit når hun blir kastet ut av spa persjonalet. Var helt skutt i går, så jeg sovna i stolen foran TV. Orka ikke se bort på pcen engang..
Annie Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #10075 Skrevet 26. mars 2009 I dag her jeg stort sett strikket på genseren til mannen. Ikke mye igjen av bolen nå Bortsett fra det, har vi vært på foreldremøte på skolen, og etterpå var det pizza, kaker, kaffe og saft, samt oppvisning av noen av jentene som måtte vise hvor "flinke" de er til å danse. Jeg kan ikke noe for det, men å se på jenter i 10-11 års alderen, som har laget koreografi selv, og som ikke kan danse, er ikke det morsomste jeg vet... Etter det var det mattespill. Vi skulle spille mot ungene og det var kjempegøy
Annie Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #10076 Skrevet 26. mars 2009 1/2 liter kaffe er tømt, og jeg skal snart få i meg resten av kanna Etterpå skal jeg ta helgevasken. Har begynt å gjøre det på torsdager, og det er så godt å begynne helgen med nyvaska hus. Planen for dagen er: Skifte på senger Vaske MYE tøy Legge bort tøy Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Vaske gulv Rydde stua Rydde kjøkken Rydde gang Tørke støv Vanne planter
Gjest Krynkel Skrevet 26. mars 2009 #10077 Skrevet 26. mars 2009 Misunnelig på SPA, irritert på fetter og enig mht. helgevask på torsdager.
Annie Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #10078 Skrevet 26. mars 2009 Med den lange lista jeg har å komme igjennom i dag, så burde jeg i hvertfall vært over halvveis nå, men jeg har såvidt begynt. Begynt å vaske klær.. Har funnet frem støvsugeren også, men fant ut at jeg måtte ha en før jeg satte i gang her. Jeg har jo strikka i hele formiddag, og da får jeg jo ikke tid til Kan noen tuppe meg i ræva snart???
kort innpå Skrevet 26. mars 2009 #10079 Skrevet 26. mars 2009 Med den lange lista jeg har å komme igjennom i dag, så burde jeg i hvertfall vært over halvveis nå, men jeg har såvidt begynt. Begynt å vaske klær.. Har funnet frem støvsugeren også, men fant ut at jeg måtte ha en før jeg satte i gang her. Jeg har jo strikka i hele formiddag, og da får jeg jo ikke tid til Kan noen tuppe meg i ræva snart??? Tupper aldri damer i ræva, det er ikke galant å gjøre det. Noen dager er det bare værre, å kome igang med det kjedlige. Men ettersom du ber, kan jeg godt sparke deg hardt og brutalt bak.
FrizzleSizzle Skrevet 26. mars 2009 #10080 Skrevet 26. mars 2009 Hurra for spa! Det fortjente du, vettu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå