Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Åååååå loffen!!!! :kline::fnise:

Nå har jeg strikket, sett på TV, lest ut internetten og nå er det sengetid. Finnes ikke oppdatert her, men det blir jeg vel - engang.. :vetikke:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppvaskmaskinen er tømt og satt i gang igjen. Stua og kjøkkenet er rydda. (Var en enkel jobb.)

Ute skinner :sol: og vi burde komme oss ut og nyte nå før det viktige av ski begynner på TV... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nydusjet og fresh. Har prata med venninnen min en time på telefon og snart kommer hun innom her. Vi har sååå mye å prate om om dagen :ler: Dvs hun har, for hun har funnet mannen i sitt liv, og jammen er det gjengjeldt :rødme:

Vaskemaskinen går, frokosten er spist, og snart går oppvaskmaskinen også. :sol: skinner flott ute, og jeg skal gå en liten tur senere i dag. Må huske å legge inn en lydbok på mp3 spillern min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg finne støvsugeren. Etter det må jeg ordne meg litt før jeg skal på fysioteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får besøk av fetteren til mannen og samboern hans etterpå. Har laget en gulrotkake, og skal lage fyllet nå. Det er han fetteren som har hester, og som Prinsessa rir hos, og jeg tok mange bilder forrige helg, som de skal se på i dag, og legge over på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Begynner å bli irritert. Ba fetteren til mannen og dama hit i 18 tiden, og de har enda ikke kommet!! :sur: VET at de ikke kan klokka, men det får da fanimeg være måte på!! :kjefte: Som mannen sa, de kommer vel i 21 tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det irriterer meg grenseløst!! Får liksom ikke kommet i gang med noe heller. Kunne bretta tøy, men det er ikke noe ok å stå med det på kjøkkenet når de kommer. Ikke får mannen gjort noe oppe på rommet til Prinsessa heller, det blir bare til at vi sitter her og kjeder oss begge to.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom, men ikke før klokka var nesten 21. Første kommentaren hans var: "den er halv 7 nå vel?" og var like blid.. :murvegg: De hadde visst fått besøk, og syntes ikke de kunne jage besøket med en gang. Men de kunne vel for svarte sendt en sms om det til oss!!???!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...