Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Har ikke bakt rundstykker, men har funnet frem koteletter som vi skal ha til middag, og lagt de til tining.

I tillegg har jeg kjørt en vaskemaskin med gardiner, og fått hengt opp dem. Har satt på en hvitvask nå og har bretta tøyet som lå i tørketrommelen/hang på tørkestativet.

Oppvaskmaskinen er ferdig, så den skal jeg tømme nå. Da holder det for i dag, for nå verker nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Droppa rundstykkene ja.. Det er så frustrerende når jeg har lyst til å gjøre så mye, men det ikke går.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Kjenner igjen den følelesen.

:kose:

Spiser Brownis og drikker kaffe på verandaen !!!

:kaffekopp:

Her blåser det katter og hunder i dag, så ikke pokker om jeg skal ut i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen er i gang. I dag blir det koteletter. Har brunet dem, og nå skal de småputre en times tid, så er det middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet lenger enn til å tenke på lunsj jeg (sov visst leeeenge i dag). Middagen er jo bare å varme opp fra i går. Hadde skinkestek da, og det er rikelig igjen til i dag også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på en peppa petsa i dag jeg, ikke så poppis men jeg har gjort så mye her så da får det gå.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yummy, koteletter er godt. Hvordan lager du dem? :)

Enkelt!

Bruner dem i margarin. Krydrer med salt og pepper når jeg bruner. Så koker jeg ut panna med vann, og har dem over i en kjele. Skyen bruker jeg som saus. Så får de stå der og småkoke, i gjerne 1 1/2 time. Da blir de så møre og gode. Serverer med surkål, makaroni og poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Holder på å bake Maryland Cookies. Håper de blir gode. :)

Så du greide ikke å la være med bakinga likevel, nei! :fnise:

Den måten å tilberede koteletter på skal jeg prøve! :jepp:

Du lar dem småkoke i sjyen da?

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar dem småkoke i sjyen ja :Nikke: Jo lengre jo bedre :)

Kjeksene ble gode, men det sto i oppskriften at de skulle stekes i 12 minutter. Jeg syns det var for lenge og lot de stå snaue 11 minutter, da ble de kjempegode!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...