Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

:klø:

Syntes forslaget mitt var godt jeg... :sjenert:

Er ovnen din "frisk" igjen da?

Morgen- :kaffekopp: ...

:fnise:

Det beviser jo at man trives - og føler seg som hjemme - hos Annie... :)

Håper ovnen min er frisk. Må teste med en grandis i dag :fnise:

Føl dere som hjemme :)

Særing! :ler:

VET DET!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt kaffebesøk av venninnen min. Og så fikk jeg strikket ferdig og stoppet ender, sånn at hun fikk med seg sokker til datteren sin, så nå har jeg begynt på et nytt par. :)

Prinsessa kommer snart hjem fra skolen. Hun ringte fra bussen og ville ikke ta buss mer. De eldre mobber henne, og prøver å ta mobilen hennes, tar lua osv. De er generellt ikke greie. Heller ikke verbalt, og det er så vondt.. :grine: Skal snakke med henne når hun kommer hjem nå, og så ringe til skolen. Bussen bør være et trygt sted for alle barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Nótt. :klem: Det er leit når det er sånn, jeg får bare håpe at hun blir sterkere av det, og ikke lar seg knekke. Så får jeg heller ta grep der jeg ser jeg er nødt, og heller prøve å bygge henne opp sånn at hun takler motgang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom noe av det samme selv, og jeg ble sterkere av det. MEN vil allikevel ikke anbefale den metoden. :klem: Skjønner godt at du som mor vil stille opp for din datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener :klem: , og det er vanskelig å vite hva som er rett og gal metode. Jeg er i hvertfall klar over problemet, og jeg skal høre med flere foreldre etterhvert, og prøve å kartlegge hvor stort problemet er på bussen. For er det sånn, så må det gjøres noe drastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kan det hjelpe litt om hun setter seg langt fremme, i nærheten av bussjåføren? Det gjør ikke noe med selve årsaken, men det kan kanskje gjøre det litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kan det hjelpe litt om hun setter seg langt fremme, i nærheten av bussjåføren? Det gjør ikke noe med selve årsaken, men det kan kanskje gjøre det litt bedre?

Bussjåføren har visst gitt opp, sa hun. Og i grunn skjønner jeg han... Derfor må jeg forsøke å få pratet med andre foreldre om hva vi kan gjøre med det.

Ser på "Det store korslaget". Kjempebra program :digge::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man liker kor og musikk, så er det et bra program ja :jepp:

Vi så den første Arn-filmen i går. Jeg syns den var kjempebra, mannen syns den var kjedelig. Men han har ikke lest bøkene heller, og det tror jeg er en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin dag :) Var i stallen i 3 timer i formiddag, og etterpå hadde jeg besøk av Løven. Nå har vi spist middag og jeg er mett!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går så mannen og jeg den første Arn-filmen. I dag så vi nr 2. Fantastisk vakre filmer, og jeg fikk veldig lyst til å lese den 3 boka igjen, for det var endel jeg ikke husket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rise and shine! :)

Prinsessa vekket meg i dag, dvs, det var vel samtidig som klokka ringte, og lurte på om hun kunne få egg. Jeg sa ja, men lurte på hvorfor hun var så tidlig oppe, siden det var helg. Det er visst ikke det... Jammen er det bra at ungene har kontroll på sånt selv.. :fnise:

Planene for dagen er:

Tømme oppvaskmaskinen

Støvsuge her

Vaske, tørke, brette og legge bort tøy

Kaffebesøk hos venninnen min

Legen

Handle

Lage middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...