Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9861 Del Skrevet 6. mars 2009 Snart ferdig med pausen min, så skal jeg fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2009 #9862 Del Skrevet 6. mars 2009 Kaster meg uti igjen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9863 Del Skrevet 6. mars 2009 Pausen er over, jeg går og gjør litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 6. mars 2009 #9864 Del Skrevet 6. mars 2009 Au, det hørtes ikke godt ut å bli tråkket på av en hest. Håper det går bedre med henne. Ha en fin helg der borte i sør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9865 Del Skrevet 6. mars 2009 Trodde du bodde like langt sør som meg jeg... :klø: Det går bra med henne, men hun klarer ikke å gå så mye. Det er vondt og det er ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9866 Del Skrevet 6. mars 2009 I dag skal jeg: Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Vaske gulv 1 etasje Støvsuge trappa Støvsuge 2 etasje Vaske tøy Har klartgjort en maskin Tørke tøy Holder på Brette tøy Legge bort tøy Rydde kjøkken Gå ut med søpla Vaske badet Sette på oppvaskmaskinen Klippe en kunde Rydde i arbeids"rotet" på rommet til Prinsessa Tømme oppvaskmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2009 #9867 Del Skrevet 6. mars 2009 Skal lage vaskefordelingsliste i løpet av helga, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9868 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Lurt Her har poden støvsugd salongen og rommet sitt. Jeg har tatt resten, men jeg brukte god tid og da gikk det greit Har hatt taco til middag. Er sååå mett og trøtt.. Endret 6. mars 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 7. mars 2009 #9869 Del Skrevet 7. mars 2009 God morgen... Innom med fersk :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #9870 Del Skrevet 7. mars 2009 God ettermiddag Ugla Har vært på treff i dag. Kjempehyggelig Det snør forresten - til en forandring.. Men det gjør ingenting. Det er fortsatt vinter Begge ungene har besøk i dag, og det er mer stille nå enn vanlig. Lurer på hva de driver meg? Men jeg klager ikke. Det er godt når det er sånn Skal snart en tur på butikken. Trenger noen få ting til pizzaen i kveld, men kjenner jeg meg rett, blir det mye mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #9871 Del Skrevet 7. mars 2009 Straks er pizzaen ferdig. Tror den blir god. Har på (etter som jeg la det på) saus, ost, bacon, kokt skinke, løk og mozzarella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #9872 Del Skrevet 7. mars 2009 Skal forresten se det store korslaget på TV2 i dag. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2009 #9873 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper du har en koselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #9874 Del Skrevet 7. mars 2009 Har hatt en kjempekveld Pizzaen var SUPERGOD og etter den så vi 2. (Indiana Jones ) Og jammen fikk vi med oss 2 del av Det store korslaget også! Kjempebra, det vi så i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #9875 Del Skrevet 8. mars 2009 Dette er en god formiddag Sto opp, spiste resten av pizzaen fra i går (delte med resten her) har sett ski, strikket ferdig en sokk, har rydda kjøkken og stua og sitter og ser ut på all snøen.. Nå snør det ikke, og det har ikke kommet mer enn 2 cm i dag, så jeg tror vi er heldigere enn mange andre steder Lurer på hva vi skal ha til middag, for jeg kjøpte ikke inn noe i går. Må finne noe i frysern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #9876 Del Skrevet 8. mars 2009 Fant kjøttkaker i frysa, og har skrellt poteter og satt over de. Har også satt en bolledeig, og lurer på om vi skal be noen til kaffe? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #9877 Del Skrevet 8. mars 2009 Ba ingen til kaffe, og glad er jeg for det nå. Termostaten i ovnen har røket, og jeg får den ikke varmere enn 150 grader! Dvs, at 40 boller bare kan kastes Eller går det ann å fryse dem ned? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars 2009 #9878 Del Skrevet 8. mars 2009 Så dumt med ovnen deres! Tror vel det går bra å fryse ned bollene. Har du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #9879 Del Skrevet 8. mars 2009 HAr ikke gjort det, og nå har de tørket inn, så å skal jeg kaste dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mars 2009 #9880 Del Skrevet 9. mars 2009 Så kjedelig med ovnen da, er det et element som har røket? Vil tippe at vi har fått noe sånt som 15-20 cm med våt snø i løpet av helga, tror jammen det begynner å bli nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå