kamela Skrevet 4. mars 2009 #9841 Del Skrevet 4. mars 2009 Så praktisk sykehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #9842 Del Skrevet 4. mars 2009 Et helt svin??? :dåne: Det var det vi skulle ha hatt, for vi hadde bare en filét av svinet og den krympet i ovnen! Med et helt svin hadde det kanskje krympet til passe str. *fremdeles sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9843 Del Skrevet 4. mars 2009 Så praktisk sykehus Kjempekjekt Det var det vi skulle ha hatt, for vi hadde bare en filét av svinet og den krympet i ovnen! Med et helt svin hadde det kanskje krympet til passe str. *fremdeles sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #9844 Del Skrevet 4. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. mars 2009 #9845 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg orker ikke lage middag. Det ligger et svin i kjøleskapet og venter da. Trodde du hadde lagt noen i kjøleskapet jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #9846 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen ganger er det hysterisk morsomt å bare klikke på siste side i noens dagbok, og bare lese de siste postene, uten noen som helst kontekst. Dette - er definitivt en av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9847 Del Skrevet 4. mars 2009 Vælkømmin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #9848 Del Skrevet 5. mars 2009 Sløv morgen, men nå har jeg fått gjort litt allikevel. Oppvaskmaskinen går, stuebordet er ryddet og vasket og lagt på ny løper. Skal brette tøyet som er i tørketrommelen og på stativet, samt vaske kjøkkenbenker og sette på en vaskemaskin. Om en time skal jeg på møte, og jeg bør kanskje fikse meg litt også innen da. til de som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. mars 2009 #9849 Del Skrevet 5. mars 2009 Takk! *slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #9850 Del Skrevet 5. mars 2009 For en dag! Møtet varte i 1 11/2 time. Så var det å stikke innom butikken, hente pakker til mannen, hjem, avgårde for å hente Prinsessa på skolen (hun hadde med ski og det er så trøbbel å ha med på buss), hjem igjen, lage middag, sove en stubb, opp for å reise i stallen. Børsting av hest som RØYTER og så hadde hun ridetime. En kjempefin time, hvor hun travet i volter og rundt hele banen. Etter ridetimen var det på'n igjen med børsting av hesten og jammen røyta han like mye da!! :dåne: Da hun skulle leie han ut i luftegården tråkket han på foten hennes, så da var det bare å få av ridestøvelen og sjekke foten. Og det så IKKE bra ut! Midterste tåa på høyre fot blødde og jeg var redd det kunne være et brudd. Så var det bare å ringe legevakta, kjøre hjemom og skifte jakke, samt ta med lommebok, og andre sko til henne. HELDIGVIS var det ikke brudd, og hun slapp unna med skrekken denne gangen, men det er selvfølgelig utrolig vondt og hun kommer antakelig til å miste neglen. Det ble ikke helt den dagen jeg hadde planlagt, men jeg kom meg gjennom den i allefall! Nå skal jeg snart finne senga, kjenner jeg er trøtt, og da burde jeg benytte sjansen og gå og legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2009 #9851 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen! Får håpe det går bra med foten til Prinsessa, hørtes skikkelig vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2009 #9852 Del Skrevet 6. mars 2009 Har blitt tråkket på mange ganger, men heldigvis hadde ikke hesten jeg red på sko, så det var nok ikke like vondt som prinsessa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9853 Del Skrevet 6. mars 2009 Hun er hjemme fra skolen i dag. Hun klarer nesten ikke gå på det, og orker ikke ha på seg sokker engang. Sandaler ute nå er uaktuelt! Men hun var tross alt heldig allikevel I dag er planen å vaske huset. Det er jo fredag og da er det greit at det ser fint ut her Men først er det pc og kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2009 #9854 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Stakkars Prinsessa! Det gjør vondt.. Hesten min tråkket på foten min med pigg en gang, like over tærne mellom lilletåa og den ved siden av, og når det er kaldt mister jeg følelesen i lilletåa mi. Det er som om en liten kald pølse ligger nedi skoen. For en stressedag! Håper du får en roligere dag i dag. Endret 6. mars 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. mars 2009 #9855 Del Skrevet 6. mars 2009 Innom med en til deg og Prinsessa. Hørtes ikke godt ut å bli tråkket på... Ønsker henne god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9856 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for det Ugla I mangel på arbeidslyst ser jeg nå på "så skal det låta" på nett-tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mars 2009 #9857 Del Skrevet 6. mars 2009 Stakkars prinsesssa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2009 #9858 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for det Ugla I mangel på arbeidslyst ser jeg nå på "så skal det låta" på nett-tv.. Musikk til arbeidet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9859 Del Skrevet 6. mars 2009 Musikk til arbeidet ? Musikk til pre-arbeidet... Kom tregt i gang, men nå har jeg da i allefall fått startet. I dag skal jeg: Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Vaske gulv 1 etasje Støvsuge trappa Støvsuge 2 etasje Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy Legge bort tøy Rydde kjøkken Gå ut med søpla Vaske badet Sette på oppvaskmaskinen Klippe en kunde Rydde i arbeids"rotet" på rommet til Prinsessa Tømme oppvaskmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2009 #9860 Del Skrevet 6. mars 2009 Så flink du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå