Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er middagen spist, senere enn vanlig fordi vi ikke hadde poteter - ventet heller på at mannen kom hjem istedenfor å gå i butikken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lat uten bil :fnise:

Kaldt og uten bil. Da har man definitivt lov!! :Nikke:

Dekk frys dekk å ja? Føy. Nå er jeg i grunnen litt lei, jeg.

Æh... liker "ekstremvær" jeg.. :fnise: Og det er jo veldig fint ute da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne er det varmt ja. Slutta å fyre da jeg så temperaturmåleren, som står i den andre enden av vedovnen, viste 25 grader.. :fnise:

Jeg sitter ca 1 meter fra vedovnen :opplyser:

Og jeg hadde glemt og sette opp igjen varmepumpen etter vi var bortreist i helgen og merket det ikke før i dag morges...da var det 17 grader hjemme :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg hadde glemt og sette opp igjen varmepumpen etter vi var bortreist i helgen og merket det ikke før i dag morges...da var det 17 grader hjemme :fryser:

Siden vi bygger om huset, er det dårlig isolert nå, og i dag, da jeg sto opp var det 14,5 grader i stua. Fyttikattadetvarkaldt!!! :fryser: Ikke var det spesiellt godt å gå ut i minus 23 og hente ved heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Krynkel

Litt seint ute, måtte hoppe over noen sider, for jeg gad ikke lese meg opp (for jeg har ikke så god tid akkurat nå!) :sjenert:

Men vi legger oss alltid samtidig. Og flaskepanten går til den av barna som gidder pante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det så varmt nå, at jeg måtte åpne vinduet på kjøkkenet! :ler:

Å herregud!! :dåne:

Har liten, godt isolert leilighet og effektiv oljeradiator -varmt på en halvtime og ingen vedhenting :sjarmor:

Heldiggris. Selvom det er godt å ha en ovn å fyre opp i. Det er sjarm det også :)

Litt seint ute, måtte hoppe over noen sider, for jeg gad ikke lese meg opp (for jeg har ikke så god tid akkurat nå!) :sjenert:

Men vi legger oss alltid samtidig. Og flaskepanten går til den av barna som gidder pante.

Panten tar jeg sjæl *gjerrig* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gavekortene mine. 2 stk på kr 500 på HM :bolledeig:

Gleder meg til å bruke dem opp. På noe til MEG SELV!!! :lur: Det lønner seg å svare på noen spørreundersøkelser i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...