Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada. Tøy er bretta, oppvaskmaskinen tømt, har handla inn til de to som skal være hjemme, er ferdig med å dusje og ordne håret, nå skal bare den "perfekte" sminken legges... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare kult, det var HELT FANTASTISK!!! Jeg gråt, lo og satt fjetret gjennom HELE forestillingen! LØP OG KJØP BILLETTER!!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke bare kult, det var HELT FANTASTISK!!! Jeg gråt, lo og satt fjetret gjennom HELE forestillingen! LØP OG KJØP BILLETTER!!! :opplyser:

Så bra!

Håper turen hjem gikk bra - tenkte masse på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra. Brukte ca 2 timer, med bensinfylling, og det var glatt, men jeg anpasset farten til føret, og da går det fint :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag! :)

Har kost meg med deilig morsdagsfrokost som Prinsessa laget til oss. Så var det TV på henne, og lydbok på meg. Vi var også en tur i stallen, og etter det har jeg sett på "Fortapt i Jane Austen". En miniserie hvor alle episodene gikk fortløpende. Et maraton på nesten 4 timer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en deilig dag! :)

Har kost meg med deilig morsdagsfrokost som Prinsessa laget til oss. Så var det TV på henne, og lydbok på meg. Vi var også en tur i stallen, og etter det har jeg sett på "Fortapt i Jane Austen". En miniserie hvor alle episodene gikk fortløpende. Et maraton på nesten 4 timer!! :)

Den hadde jeg satt huskelapp om på telefonen, men glemte telefonen i bilen :klaske::grine: Så da ble det ikke noen Austen serie på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg skal dit jeg og! :bolledeig: Venninne vil ha meg med, men hun må få pressa ut en unge før vi tør å kjøpe billetter! :fnise:

Bra det var vellykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt venninnen min på formiddagskaffebesøk, men først fikk jeg shina kåken. Eller i hvertfall første etasje.

Gangen er rydda

Stua er strøken

Har tørka støv

Kjøkkenet er strøkent

Har støvsugd 1 etasje

Oppvaskmaskinen er i gang

Poteter til middag er skrellt

Kjøttboller er tatt opp fra frysern

Søpla er bært ut.

Må ta tøyet i trommelen og brette det, samt ta med skittent tøy fra 2 etasje og få det på vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...