Annie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #9581 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei nå MÅ jeg gjøre noe her!! Skal reise om 2 timer og har mye igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. februar 2009 #9582 Del Skrevet 6. februar 2009 Håper du har fått gjort det du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #9583 Del Skrevet 6. februar 2009 Jada. Tøy er bretta, oppvaskmaskinen tømt, har handla inn til de to som skal være hjemme, er ferdig med å dusje og ordne håret, nå skal bare den "perfekte" sminken legges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #9584 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Da er jeg klar. Vi ses om noen timer Endret 6. februar 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. februar 2009 #9585 Del Skrevet 7. februar 2009 Så kult! Ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #9586 Del Skrevet 7. februar 2009 Det var ikke bare kult, det var HELT FANTASTISK!!! Jeg gråt, lo og satt fjetret gjennom HELE forestillingen! LØP OG KJØP BILLETTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2009 #9587 Del Skrevet 7. februar 2009 Takk for i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. februar 2009 #9588 Del Skrevet 7. februar 2009 Det var ikke bare kult, det var HELT FANTASTISK!!! Jeg gråt, lo og satt fjetret gjennom HELE forestillingen! LØP OG KJØP BILLETTER!!! Så bra! Håper turen hjem gikk bra - tenkte masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #9589 Del Skrevet 7. februar 2009 Det gikk veldig bra. Brukte ca 2 timer, med bensinfylling, og det var glatt, men jeg anpasset farten til føret, og da går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. februar 2009 #9590 Del Skrevet 8. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #9591 Del Skrevet 8. februar 2009 For en deilig dag! Har kost meg med deilig morsdagsfrokost som Prinsessa laget til oss. Så var det TV på henne, og lydbok på meg. Vi var også en tur i stallen, og etter det har jeg sett på "Fortapt i Jane Austen". En miniserie hvor alle episodene gikk fortløpende. Et maraton på nesten 4 timer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. februar 2009 #9592 Del Skrevet 9. februar 2009 Så deilig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9593 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja det har vært kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. februar 2009 #9594 Del Skrevet 9. februar 2009 For en deilig dag! Har kost meg med deilig morsdagsfrokost som Prinsessa laget til oss. Så var det TV på henne, og lydbok på meg. Vi var også en tur i stallen, og etter det har jeg sett på "Fortapt i Jane Austen". En miniserie hvor alle episodene gikk fortløpende. Et maraton på nesten 4 timer!! Den hadde jeg satt huskelapp om på telefonen, men glemte telefonen i bilen Så da ble det ikke noen Austen serie på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9595 Del Skrevet 9. februar 2009 Den serien var litt morsomt. Anderledes og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 9. februar 2009 #9596 Del Skrevet 9. februar 2009 JA, jeg skal dit jeg og! Venninne vil ha meg med, men hun må få pressa ut en unge før vi tør å kjøpe billetter! Bra det var vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9597 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var helt fantastisk vellykket!! Kos dere når dere skal dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9598 Del Skrevet 9. februar 2009 Har hatt venninnen min på formiddagskaffebesøk, men først fikk jeg shina kåken. Eller i hvertfall første etasje. Gangen er rydda Stua er strøken Har tørka støv Kjøkkenet er strøkent Har støvsugd 1 etasje Oppvaskmaskinen er i gang Poteter til middag er skrellt Kjøttboller er tatt opp fra frysern Søpla er bært ut. Må ta tøyet i trommelen og brette det, samt ta med skittent tøy fra 2 etasje og få det på vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2009 #9599 Del Skrevet 9. februar 2009 Åh! :dåne: Det er du som har tatt arbeidslysten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9600 Del Skrevet 9. februar 2009 Å nei da. Har ikke fått ordnet med tøyet enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå