Annie Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #9561 Del Skrevet 3. februar 2009 Har mannen bursdag? SYns ikke det er lenge siden han hadde det? :klø: Skrev jeg det?? Jaggu gjorde jeg! Nei han har ikke det, det jeg skulle skrive var at han hadde besøk av fettern sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #9562 Del Skrevet 3. februar 2009 Surfa litt ja, men så kom ungene hjem og nå har vi kjøpt grunning til rommet til Prinsessa. Må få inn panelen og finne en plass vi kan stå å grunne den på før vi paneler rommet hennes. Nå skal jeg lage middag. Ungene er ute og står på ski og mannen har bursdag. Tar med meg MP3 spillern og fortsetter å høre på Arn Han har ikke bursdag, han har besøk! En for bra feil til å slette eller endre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2009 #9563 Del Skrevet 3. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #9564 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå er det natta. Jeg blir borte mesteparten av dagen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #9565 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal på sykehuset og ta noen prøver. Må komme fastende, og har aldri vært så sulten eller tørst som nå... Ikke har jeg time før kl 11.30 heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. februar 2009 #9566 Del Skrevet 4. februar 2009 Har mannen bursdag? SYns ikke det er lenge siden han hadde det? :klø: Det var min første tanke også. Skrev jeg det?? Jaggu gjorde jeg! Nei han har ikke det, det jeg skulle skrive var at han hadde besøk av fettern sin.. ja, det er jo nesten det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #9567 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå har du time på sykehuset. Håper ikke du sultet ihjel før timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. februar 2009 #9568 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for kjempekoselig besøk i dag Håper turen hjem gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2009 #9569 Del Skrevet 4. februar 2009 Gikk det greit på sykhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #9570 Del Skrevet 4. februar 2009 Det var min første tanke også. ja, det er jo nesten det samme Nå har du time på sykehuset. Håper ikke du sultet ihjel før timen. Neida, det gikk fint Takk for kjempekoselig besøk i dag Håper turen hjem gikk greit Det gikk greit, men det tok 2 timer. Det regnet da jeg kjørte fra deg, og regn og -6 grader, er en dårlig kombinasjon... Regnet frøys på frontruta når jeg kjørte.. Men jeg kom hel hjem i hvertfall. Takk for i dag, det var kjempehyggelig!! Gikk det greit på sykhuset? Joa, det gjorde jo det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #9571 Del Skrevet 4. februar 2009 Tenkte jeg skulle oppdatere meg her til Ugly Betty begynner, men herregud, KG er tregere enn noengang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #9572 Del Skrevet 4. februar 2009 Møkkadag. Kommer sterkere tilbake. Dvs, det å ha vært hos Kamela var et lyspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. februar 2009 #9573 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper dagen i dag blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. februar 2009 #9574 Del Skrevet 5. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #9575 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper dagen i dag blir bedre. Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. februar 2009 #9576 Del Skrevet 6. februar 2009 Innom med en Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #9577 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Innom med en Håper du får en fin dag Takk for det og i like måte. Energien har vendt tilbake, og jeg har rydda kjøkkenet, stua, satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen, samt tørka støv i stua og brent 3 CDer. Skal ut og spise med en stor KG-gjeng i dag, og etterpå er det Les Miserables. FYTTIKATTASOMJEGGLEDERMEG!! Skal snart støvsuge her og reise en liten tur på butikken. Prinsessa og mannen blir hjemme alene i kveld, og Prinsessa ville ha ferdig plukka Grandis. Så er det en dusj og vips så må jeg reise til hovedstaden Reiser herfra ca 13.30 Endret 6. februar 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. februar 2009 #9578 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøre pent innover da - gleder meg til å se deg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #9579 Del Skrevet 6. februar 2009 Lover!! Gleder meg veldig jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. februar 2009 #9580 Del Skrevet 6. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå