Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen/formiddag. Har satt en dobbelt bolledeig og skal snart bake ut skillingsboller. Etterpå blir det pizzasnurrer som skal lages. Til slutt blir det sjokoladekake. Det er den store bakedagen i dag :) Prinsessa skal ha barneselskap i morra, og da må det jo bakes, men det er bare hyggelig :)

Slapper av med en :kaffekopp: nå og setter frem til de som vil ha

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Tar en :kaffekopp: jeg. :jepp:

Skrevet

Har bakt 30 digre kanelboller, og 20 pizzasnurrer. Store de også. Skal snart bake sjokoladekake, og da er jeg ferdig for dagen. Tror jeg...

Skrevet

Jøss, så flink du er til å bake!

Bruker du samme deigen til pizzasnurrer og skillingsboller?

Skrevet

Bruker forskjellige deiger. Søt deig til skillingsbollene, og vanlig pizzadeig til pizzasnurrene. Kjøpte ferdig melposer... :sjenert:

Skrevet

Det er kjekt å spare litt jobb. :jepp:

Skrevet

Så flink du har vært. :klappe:

Skrevet

Har laget 3 porsoner til med pizzasnurrer. Da er det i hvertfall nok! :kokk:

Skrevet

Tre porsjoner til? :dåne: Du har virkelig arbeidet hardt i dag. Husk å ta vare på deg selv også. :kaffekopp:

Skrevet

Skal smeller i sammen en sjokoladekake og gele, så er jeg ferdig for dagen.

Skrevet

Sjokoladekake utgår. Hadde ikke kakao, og gidder ikke kjøre på butikken - igjen!

Skrevet

Det blir alltid for mye mat i barnebursdager! :klem:

Skrevet

Det gjør jo det, så jeg går og slår av stekeovnen. :)

Skrevet

Og dermed står det en nybakt sjokoladekake på benken... Lurer på hvordan den havnet der? :vetikke:

:fnise:

Skrevet

Huset er støvsugd og ryddet. Prinsessa er i dusjen, og jeg skal dit etter henne. Gulvene gidder vi ikke vaske, tipper de blir seige nok etter gelekonkurransen... :fnise:

Må blåse opp ballonger og henge opp serpentiner.

Skal opp og legge på plass tøy og skifte på senga også. Ungene kan ikke leke oppe, pga oppussing, men det er greit at det er ryddig og rent der. Så langt det lar seg gjøre i hvertfall...

Skrevet

Takk for det loffen :klem:

Nå er huset klart. Senga vår er skifta på, tøy er hengt opp, bretta og lagt på plass. Ikke nødvendigvis det samme tøyet :fnise: Noe er også lagt i tørketrommelen forresten. I tillegg har jeg parra 4 milliarder single sokker, så nå har vi 2 milliarder sokkepar i skuffene. :fnise:

Boller og pizzasnurrer er tatt ut av stekovnen, og er klare til å varmes om noen timer.

Har til og med huska å vanne plantene mine! :)

Prinsessa jobber med å blåse opp ballonger, og jeg skal snart i dusjen. Venninnen min og datteren hennes kommer om en halvtimes tid, så nå må mannen snart bli ferdig på badet!

Skrevet

Sliten og lykkelig! :)

Bursdagen var kjempevellykka og det var en storfornøyd Prinsesse som la seg for en halvtime siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...