Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

oi så flink du har vært da! ble litt inspirert her merker jeg :) hmm. kanskje jeg også skal tenne fyr i peisen. er såå koselig! spesielt når det er kaldt ute.

var flink å gå med bosset i går jeg også. blir fort samlet opp en del :P

var å pantet flasker i går. stoor sånn plastpose. ble 161 kr som går rett på min sønn sin sparebøsse :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke plass til så mye tomflasker vi... :fnise: Men det er godt å få det gjort ja. Skal huske på mine 2 bæreposer med tomflasker i dag jeg også :tommelopp:

Skrevet

hehe! har heldigvis en terrasse en flytter de ut på hvis det blir for masse ;)

Skrevet

Alle mine sistater ble selvfølgelig borte :sinna:

Er på jobb og blir vel her et par timer til!

Ønsker deg en fin fredag :)

Skrevet
hehe! har heldigvis en terrasse en flytter de ut på hvis det blir for masse ;)

Det har ikke vi, og der jeg lagrer de nå er det overfullt.. Burde kanskje rydde litt der? :klø:

Alle mine sistater ble selvfølgelig borte :sinna:

Er på jobb og blir vel her et par timer til!

Ønsker deg en fin fredag :)

Så kjedelig når sitater blir borte. Var det noe spennende?

Kos deg på jobb, det er FREDAG!!! :hoppe:

Skrevet

Ikke så spennende, skulle bare kommentere fra boka di!

Å nei, jeg mente ikke å si at boka de var kjedelig :fnise:

Skrevet

Ble nesten fornærma her et øyeblikk... :fnise:

Skrevet

Så masse du hadde gjort mens jeg sov fremdeles! :ler:

Noen og jeg legger oss aldri samtidig. Han legger seg så tidlig, og jeg vil lese og han sove. Bare tull, vi passer overhode ikke sammen. :fnise:

Flaskepanten går ofte på ungenes sparebøsser her også.

Tror jeg skal fyre litt forresten. Det hørtes så koselig ut. :)

Skrevet

Jeg var supereffektiv på morran i dag. Deilig :) Burde gå og ordne med det tøyet. Tørketrommelen er full, og det må brettes, samt tørke det som er i vaskemaskinen. Men gidder jeg? NOPE...

Skrevet

Skal snart hente Prinsessa, så skal vi shoppe bittelitt, samt bytte ridevesten hennes, til en som er mindre.

Skrevet
Ble nesten fornærma her et øyeblikk... :fnise:

Bare nesten, håper jeg!

Så masse du hadde gjort mens jeg sov fremdeles! :ler:

Noen og jeg legger oss aldri samtidig. Han legger seg så tidlig, og jeg vil lese og han sove. Bare tull, vi passer overhode ikke sammen. :fnise:

Flaskepanten går ofte på ungenes sparebøsser her også.

Tror jeg skal fyre litt forresten. Det hørtes så koselig ut. :)

Vi legger oss stort sett samtidig ;)

Jeg var supereffektiv på morran i dag. Deilig :) Burde gå og ordne med det tøyet. Tørketrommelen er full, og det må brettes, samt tørke det som er i vaskemaskinen. Men gidder jeg? NOPE...

Har brettet et stativ med tøy, ryddet på plass matvarene jeg har kjøpt og ryddet kjøkkenbenken!

Skrevet

Bare nesten, eller ikke i det hele tatt... ;)

Skulle ønske vi kunne legge oss samtidig også.. :sukk: Vi er jo Ø-mennesker begge 2, så det er bare tull at vi ikke gjør det...

Skrevet

Så på nyhetene i dag. En tragis sak om den babyen som ble funnet i en papirpose i Rogaland. MEN da reporteren klarer å spørre politimannen om "saken spriker i en retning" da lurer jeg virkelig på hva hun tenker med... :klaske:

Skrevet

ja huff det fikk jeg med meg også :( leste det i avisen da så fikk ikke med meg reporteren :P

fin kveld? =)

Skrevet

En veldig avslappende kveld. Mannen holder på å rydde i ledninger bak TV, samt støvsuge serveren. Jeg har strikket ferdig en sokk, og har hjulpet Prinsessa med å plukke opp noen masker i hennes strikketøy. Ellers har vi sett på TV og bare sløvet. Godt :)

Du da?

Skrevet

Appelsinene er gode nå. Spiser den fjerde i dag.. :sikle:

Skrevet

Har så lyst på appelsin jeg også. Men jeg tåler det ikke... :sukk:

Skrevet

Det må være kjedelig. Spesiellt når man faktisk har lyst på det.. :troest:

Er forresten overlykkelig over at jeg fikk selskap her nå. Kjeeeeeder meg

Skrevet

Har lagt over de to første Arn-bøkene på mp3 spillern. Tar den med meg i senga, så får vi se hvor lenge jeg klarer å høre før jeg sovner.

Har ny "CD" nå også. Lars Winnerbäck. :digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...