Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var sikkert kjempegodt når det ble ferdig! :jepp:

Det var det. OG jeg frøys ned resten, så 3 av oss har til en middag til :)

Fikk du shoppet noe i dag da? :)

Næsj. Skulle bare handle for mannen. Eller jo! Jeg kjøpte 2 pakker med roser på ICA. De kostet 39 pr bunt og det var vel 10 i hver. Kjempefine. På Biltema kjøpte jeg meg nytt litermål. Alle mine mål sprekker i bunn. Skjønner ikke hvorfor. Behandler dem da ikke så røft!! :klø:

Mannen og jeg har spillt Guitar Hero, og jeg er ferdig med siste :smoke: så nå er jeg klar for :sove: . Nattinatt.

:natti:

Skrevet

Heller du varmt smør eller andre varme ting i litermålene? Det kan ofte sprekke dem...

Skrevet
Det var det. OG jeg frøys ned resten, så 3 av oss har til en middag til :)

Næsj. Skulle bare handle for mannen. Eller jo! Jeg kjøpte 2 pakker med roser på ICA. De kostet 39 pr bunt og det var vel 10 i hver. Kjempefine. På Biltema kjøpte jeg meg nytt litermål. Alle mine mål sprekker i bunn. Skjønner ikke hvorfor. Behandler dem da ikke så røft!! :klø:

Mannen og jeg har spillt Guitar Hero, og jeg er ferdig med siste :smoke: så nå er jeg klar for :sove: . Nattinatt.

:natti:

På IKEA har de noen kjekke i metall. De er ikke så dyre og overlever alt. :)

Skrevet
:vinke: Endelig blitt såpass våken at jeg kan si: God morgen! Setter igjen en :kaffekopp: De fleste på jobb klager på kruttkaffen min, håper den blir satt litt større pris på her :ler:
Skrevet

Er veldig glad i mine metallmål!

God morgen, Annie, jobber dere i dag?

Skrevet

Jeg har plastlitermål i dritstygg gul plast som har overlevd siden 70-tallet :jepp:

Baker ikke så ofte...:sjenert:

Skrevet
Heller du varmt smør eller andre varme ting i litermålene? Det kan ofte sprekke dem...

Joa, jeg gjør nok det, men det burde de tåle. De gjorde jo det før.

Jeg liker å se igjennom dem... :sjenert:

:vinke: Endelig blitt såpass våken at jeg kan si: God morgen! Setter igjen en :kaffekopp: De fleste på jobb klager på kruttkaffen min, håper den blir satt litt større pris på her :ler:

Har holdt meg unna kaffe i dag. Har en sinnsyk hodepine og kaffe bare forsterker den.. :(

Er veldig glad i mine metallmål!

God morgen, Annie, jobber dere i dag?

Jeg har et lite i metall, men bruker det sjelden.

I dag ligger jeg på sofaen, og har meldt meg ut av all jobbing. Hodepine.. :sukk:

Jeg har plastlitermål i dritstygg gul plast som har overlevd siden 70-tallet :jepp:

Baker ikke så ofte...:sjenert:

:ler: De gamle er best :Nikke:

Skrevet
*liker også gjennomsiktige litermål*

:5:

God bedring med hodepinen :troest:

Takk. :klem:

Formen generellt er helt ræva. Sover og sover og sover i dag. Nå skal ungene spille Guitar Hero, og jeg vurderer å gå opp i senga og legge meg der.

Skrevet

:5:

Håper du føler deg bedre snart Annie! :troest:

Skrevet

Takk, det håper jeg også loffen :klem: Har sovet stort sett i hele dag, og skal snart finne senga. Burde tatt en dusj før jeg legger meg, men tror ikke jeg orker. Skal egentlig på kurs i morra, men sånn det ser ut nå, så må jeg ringe og si i fra at jeg er syk..

Skrevet

Er oppe og venter på at badet skal bli ledig. Først var det ungene, nå er det mannen. Jeg er tydeligvis sist i dag.. Ble hjemme fra kurset. Hodepinen er fortsatt ikke borte, og da orker jeg ikke først en times reisevei og så kurs. Mannen skal på møter på jobben i dag, så det blir stille og godt her :) Tid til å se Oprah og Dr.Phil bl.a.... :fnise:

:kaffekopp: til alle som vil ha :)

Skrevet
Joa, jeg gjør nok det, men det burde de tåle. De gjorde jo det før.

Jeg liker å se igjennom dem... :sjenert:

Har holdt meg unna kaffe i dag. Har en sinnsyk hodepine og kaffe bare forsterker den.. :(

Jeg har et lite i metall, men bruker det sjelden.

I dag ligger jeg på sofaen, og har meldt meg ut av all jobbing. Hodepine.. :sukk:

:ler: De gamle er best :Nikke:

:klemmer: hadde også hodepine i går!

Like alle litermål!

Er oppe og venter på at badet skal bli ledig. Først var det ungene, nå er det mannen. Jeg er tydeligvis sist i dag.. Ble hjemme fra kurset. Hodepinen er fortsatt ikke borte, og da orker jeg ikke først en times reisevei og så kurs. Mannen skal på møter på jobben i dag, så det blir stille og godt her :) Tid til å se Oprah og Dr.Phil bl.a.... :fnise:

:kaffekopp: til alle som vil ha :)

Du verden så mye fint det er å se på tv på dagtid :fnise:

Slapp av og nyt dagen alene i fred og ro :klemmer:

Skrevet

Dag-TV er genialt. :ler: Er du hjemme fra jobb i dag også Kamela?

Skrevet

Holder på å brette sammen et tonn med tøy. Prinsessa har mest, mannen minst..

Skal faktisk telle hvor mange plagg det er.

Fortsettelse følger.... :fnise:

Skrevet

Det ble 102 plagg. Hvorav det er 1 håndkle og 10 single sokker.

Resten er:

Mitt 25 stk

Prinsessa 33 stk

Poden 19 stk

Mannen 14 stk.

Og noen sier at husarbeid er fort gjort!!! :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...