Annie Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9442 Skrevet 28. januar 2009 Det var sikkert kjempegodt når det ble ferdig! Det var det. OG jeg frøys ned resten, så 3 av oss har til en middag til Fikk du shoppet noe i dag da? Næsj. Skulle bare handle for mannen. Eller jo! Jeg kjøpte 2 pakker med roser på ICA. De kostet 39 pr bunt og det var vel 10 i hver. Kjempefine. På Biltema kjøpte jeg meg nytt litermål. Alle mine mål sprekker i bunn. Skjønner ikke hvorfor. Behandler dem da ikke så røft!! :klø: Mannen og jeg har spillt Guitar Hero, og jeg er ferdig med siste så nå er jeg klar for . Nattinatt.
iss Skrevet 28. januar 2009 #9443 Skrevet 28. januar 2009 Heller du varmt smør eller andre varme ting i litermålene? Det kan ofte sprekke dem...
Multi Skrevet 28. januar 2009 #9444 Skrevet 28. januar 2009 Det var det. OG jeg frøys ned resten, så 3 av oss har til en middag til Næsj. Skulle bare handle for mannen. Eller jo! Jeg kjøpte 2 pakker med roser på ICA. De kostet 39 pr bunt og det var vel 10 i hver. Kjempefine. På Biltema kjøpte jeg meg nytt litermål. Alle mine mål sprekker i bunn. Skjønner ikke hvorfor. Behandler dem da ikke så røft!! :klø: Mannen og jeg har spillt Guitar Hero, og jeg er ferdig med siste så nå er jeg klar for . Nattinatt. På IKEA har de noen kjekke i metall. De er ikke så dyre og overlever alt.
*Enigma* Skrevet 28. januar 2009 #9445 Skrevet 28. januar 2009 Endelig blitt såpass våken at jeg kan si: God morgen! Setter igjen en De fleste på jobb klager på kruttkaffen min, håper den blir satt litt større pris på her
kamela Skrevet 28. januar 2009 #9446 Skrevet 28. januar 2009 På IKEA har de noen kjekke i metall. De er ikke så dyre og overlever alt. Er veldig glad i mine metallmål! God morgen, Annie, jobber dere i dag?
FrizzleSizzle Skrevet 28. januar 2009 #9447 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har plastlitermål i dritstygg gul plast som har overlevd siden 70-tallet Baker ikke så ofte...
Annie Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9448 Skrevet 28. januar 2009 Heller du varmt smør eller andre varme ting i litermålene? Det kan ofte sprekke dem... Joa, jeg gjør nok det, men det burde de tåle. De gjorde jo det før. På IKEA har de noen kjekke i metall. De er ikke så dyre og overlever alt. Jeg liker å se igjennom dem... Endelig blitt såpass våken at jeg kan si: God morgen! Setter igjen en De fleste på jobb klager på kruttkaffen min, håper den blir satt litt større pris på her Har holdt meg unna kaffe i dag. Har en sinnsyk hodepine og kaffe bare forsterker den.. Er veldig glad i mine metallmål! God morgen, Annie, jobber dere i dag? Jeg har et lite i metall, men bruker det sjelden. I dag ligger jeg på sofaen, og har meldt meg ut av all jobbing. Hodepine.. Jeg har plastlitermål i dritstygg gul plast som har overlevd siden 70-tallet Baker ikke så ofte... De gamle er best
Brukernavn Skrevet 28. januar 2009 #9449 Skrevet 28. januar 2009 *liker også gjennomsiktige litermål*
Annie Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9451 Skrevet 28. januar 2009 *liker også gjennomsiktige litermål* God bedring med hodepinen Takk. Formen generellt er helt ræva. Sover og sover og sover i dag. Nå skal ungene spille Guitar Hero, og jeg vurderer å gå opp i senga og legge meg der.
loffen Skrevet 28. januar 2009 #9452 Skrevet 28. januar 2009 *liker også gjennomsiktige litermål* Håper du føler deg bedre snart Annie!
Annie Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9453 Skrevet 28. januar 2009 Takk, det håper jeg også loffen Har sovet stort sett i hele dag, og skal snart finne senga. Burde tatt en dusj før jeg legger meg, men tror ikke jeg orker. Skal egentlig på kurs i morra, men sånn det ser ut nå, så må jeg ringe og si i fra at jeg er syk..
Annie Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9454 Skrevet 29. januar 2009 Er oppe og venter på at badet skal bli ledig. Først var det ungene, nå er det mannen. Jeg er tydeligvis sist i dag.. Ble hjemme fra kurset. Hodepinen er fortsatt ikke borte, og da orker jeg ikke først en times reisevei og så kurs. Mannen skal på møter på jobben i dag, så det blir stille og godt her Tid til å se Oprah og Dr.Phil bl.a.... til alle som vil ha
kamela Skrevet 29. januar 2009 #9455 Skrevet 29. januar 2009 Joa, jeg gjør nok det, men det burde de tåle. De gjorde jo det før. Jeg liker å se igjennom dem... Har holdt meg unna kaffe i dag. Har en sinnsyk hodepine og kaffe bare forsterker den.. Jeg har et lite i metall, men bruker det sjelden. I dag ligger jeg på sofaen, og har meldt meg ut av all jobbing. Hodepine.. De gamle er best hadde også hodepine i går! *liker også gjennomsiktige litermål* Like alle litermål! Er oppe og venter på at badet skal bli ledig. Først var det ungene, nå er det mannen. Jeg er tydeligvis sist i dag.. Ble hjemme fra kurset. Hodepinen er fortsatt ikke borte, og da orker jeg ikke først en times reisevei og så kurs. Mannen skal på møter på jobben i dag, så det blir stille og godt her Tid til å se Oprah og Dr.Phil bl.a.... til alle som vil ha Du verden så mye fint det er å se på tv på dagtid Slapp av og nyt dagen alene i fred og ro
Annie Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9456 Skrevet 29. januar 2009 Dag-TV er genialt. Er du hjemme fra jobb i dag også Kamela?
Annie Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9459 Skrevet 29. januar 2009 Holder på å brette sammen et tonn med tøy. Prinsessa har mest, mannen minst.. Skal faktisk telle hvor mange plagg det er. Fortsettelse følger....
Annie Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9460 Skrevet 29. januar 2009 Det ble 102 plagg. Hvorav det er 1 håndkle og 10 single sokker. Resten er: Mitt 25 stk Prinsessa 33 stk Poden 19 stk Mannen 14 stk. Og noen sier at husarbeid er fort gjort!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå