kamela Skrevet 20. januar 2009 #9341 Del Skrevet 20. januar 2009 KAMELA!! Nå har vi spist middag og jeg slapper av her foran pcen. Ungene skal på musikken etterpå, og mannen til broren sin. Passer perfekt, så får jeg se håndballen i fred Tenkte på at du satt og sikla foran skjermen når jeg zappet forbi håndballen Er trøtt i dag. I tillegg verker nakken og tiltakslysten er på bunn.. Trøtt, men litt bedre i nakken her. :snø: :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9342 Del Skrevet 20. januar 2009 Trodde ikke det gikk ann å bli så sløv som jeg er i dag. Men nå vet jeg bedre.. Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag, er å blande saft til Prinsessa, og strikke ferdig en sokk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2009 #9343 Del Skrevet 20. januar 2009 Du får bare slappe av i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 20. januar 2009 #9344 Del Skrevet 20. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9345 Del Skrevet 20. januar 2009 Det var det da... Skal gå en tur på vaskerommet og i hvertfall fikse noe tøy. Så får vi se om jeg får satt på oppvaskmaskinen og rydda litt også. Lurer på hva vi skal ha til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. januar 2009 #9346 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå har du feil tankegang her, Annie Du har faktisk strikket ferdig sokken i dag. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9347 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Dovendyr Nå har du feil tankegang her, Annie Du har faktisk strikket ferdig sokken i dag. Nemlig! Joa jeg har det, men det er jo bare kos.. Har forøvrig vært flink her nå. Tok en time med rydding, osv, og har: Vasket vasken og do på badet Satt på tørketrommelen Rensa kaffetrakteren Satt på oppvaskmaskinen Vasket oppvaskbenken skikkelig Vasket fronten på oppvaskmaskinen Rydda stua og kjøkken Vanna noen planter Vaska opp en vase Jeg vet fortsatt ikke hva vi skal ha til middag.. Endret 20. januar 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. januar 2009 #9348 Del Skrevet 20. januar 2009 Dovendyr Joa jeg har det, men det er jo bare kos.. Har forøvrig vært flink her nå. Tok en time med rydding, osv, og har: Vasket vasken og do på badet Satt på tørketrommelen Rensa kaffetrakteren Satt på oppvaskmaskinen Vasket oppvaskbenken skikkelig Vasket fronten på oppvaskmaskinen Rydda stua og kjøkken Vanna noen planter Vaska opp en vase Jeg vet fortsatt ikke hva vi skal ha til middag.. Så effektiv du har vært! Lurer også på hva vi skal ha til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. januar 2009 #9349 Del Skrevet 20. januar 2009 Med ett hørtes du fryktelig effektiv ut. Way to make me feel useless :gjeiper: Jaja, kanskje greit å se at andre gjør noe så jeg får litt inspirasjon selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9350 Del Skrevet 20. januar 2009 Så effektiv du har vært! Lurer også på hva vi skal ha til middag! Det går fort når man bare kommer i gang Med ett hørtes du fryktelig effektiv ut. Way to make me feel useless :gjeiper: Jaja, kanskje greit å se at andre gjør noe så jeg får litt inspirasjon selv Pøh. Du jobber jo, det gjør ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. januar 2009 #9351 Del Skrevet 20. januar 2009 Middagen da? *venter på inspirasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9352 Del Skrevet 20. januar 2009 Menneh... jeg venter jo på DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9353 Del Skrevet 20. januar 2009 Det ble hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2009 #9354 Del Skrevet 20. januar 2009 Vi hadde fiskeboller, men det smakte ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9355 Del Skrevet 20. januar 2009 Pizzaen vår var kjempegod. Hadde baconbiter, kokt skinke, løk, ost og oregano på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9356 Del Skrevet 20. januar 2009 Har sitti og sett innsettingen av USA's 44de president! Dette er en god dag for USA, og jeg tror og håper at Obama vil bli en god president Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2009 #9357 Del Skrevet 20. januar 2009 Det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9358 Del Skrevet 20. januar 2009 Drikker et glass Åpnet den i helgen, men drakk bare et glass da også, og den må jo tømmes før den blir sur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2009 #9359 Del Skrevet 20. januar 2009 Eh...jeg har ikke lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9360 Del Skrevet 21. januar 2009 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå