Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en deilig avslappende kveld. Rakk opp sokken jeg holdt på å strikke, for størrelsen på den passet perfekt til en elefant eller noe.. Så nå har jeg begynt på nytt, og jeg begynner å få taket på å strikke med 5 pinner.. :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nice :) er kjekt å strikke. er ikke så flink på sokker jeg da, men sjal er en klassiker! hehe.

kjedelig du måtte rakne opp igjen da :/

Skrevet

Mårnings! Stryker gardiner du kanskje?

:kaffekopp: til pausen. :)

Skrevet
nice :) er kjekt å strikke. er ikke så flink på sokker jeg da, men sjal er en klassiker! hehe.

kjedelig du måtte rakne opp igjen da :/

Hei og :velkommen: til meg :)

Strikking er morsomt ja :Nikke: Og at jeg måtte rekke opp er helt greit. Den ble så stor at jeg hadde hatt plass til begge beina nedi... :fnise: (sannhet med modifikasjoner, men diger ja!! :ler: )

:klemmer:

MALLE!! :klem:

Mårnings! Stryker gardiner du kanskje?

:kaffekopp: til pausen. :)

Pokkern, det hadde jeg glemt... Nei jeg har bare slappet av i dag, helt til jeg fant ut at jeg skulle på Jernia og kjøpe tynn pyntekjetting. Fikk en rød telys-lampe av mamma og pappa til jul, men jeg syns kjettingen på den var for kort, så nå har jeg kjøpt litt ekstra og forlenget den. Kjøpte samtidig en krok, sånn at jeg kunne henge den i det store vinduet i stua :)

Skrevet
Hei og :velkommen: til meg :)

Strikking er morsomt ja :Nikke: Og at jeg måtte rekke opp er helt greit. Den ble så stor at jeg hadde hatt plass til begge beina nedi... :fnise: (sannhet med modifikasjoner, men diger ja!! :ler: )

tusen takk :enig:

huff det var litt stort ja :P nesten som en sovepose? :fnise:

Skrevet
:spy:

Du kan :spy: et annet sted!!! :kjefte::fnise:

tusen takk :enig:

huff det var litt stort ja :P nesten som en sovepose? :fnise:

Sovepose til katta... :ler: Det var kanskje en idè :ler:

Skrevet

Det begynner å lukte godt av mat her. I dag skal vi ha Crispy Chicken. Spennende, for det har vi ikke hatt før.. :)

Skrevet

Prinsessa har fått 2 løse jeksler, og har vondt i munnen sin :troest: Det er ikke bare bare å bli "stor"..

Så det nye programmet på TV2, der de er i Afrika for å bygge barnehage. Morsomt og jeg ser intrigene definitivt komme... :popcorn:

Skrevet

Jeg har ENDELIG skjønt hvordan jeg strikker sokker!! :hoppe: Med oppskrift og strikketøy i fanget, og en snill, flink mamma på telefon, så ordner det meste seg :)

Skrevet
Nå begynner snart håndball-VM MED Johnny Jensen :wow:

:wow:

Jeg har ENDELIG skjønt hvordan jeg strikker sokker!! :hoppe: Med oppskrift og strikketøy i fanget, og en snill, flink mamma på telefon, så ordner det meste seg :)

Gratulerer! :blomst:

Skrevet

:hoho:

Sokken - den første er ferdig, bortsett fra at jeg må stoppe ender. Har begynt på nr 2 og Prinsessa gleder seg til at jeg skal strikke til henne også. Faktisk så er det ganske morsomt. Spesiellt nå når jeg skjønner hvordan jeg gjør det :fnise:

Prinsessa er mye bedre i dag, og vi tok en tur i stallen. Har ikke vært der siden tidlig i høst, så nå var det på tide. Dessverre er ridebanen holke, så hun kunne ikke ri, men det hadde hun ikke skullet allikevel. Det er for tett opptil sykdommen, så det var greit å være inne i stallen og børste og måke litt i dag.

Det var så godt å komme ut litt, og vi skal opp dit igjen senere i uka :)

Nå ser hun på Emil, og jeg har satt på ovnen for å steke en pizza. SULTEN :sikle:

Skrevet

Snart ferdig med sokk nr 2! :tommelopp: I morra må jeg kjøpe mer garn, for Prinsessa vil også ha :)

Har hatt en laaang TV-kveld med strikketøy. Har sett på det meste tror jeg.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...