Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for det, det håper jeg også..

Siden jeg nå begynner å bli lei av å ikke orke noe, så har jeg i dag kjøpt raggsokkgarn og holder på å strikke min aller første sokk.

Merkelig at jeg aldri har strikket sokker før, men jeg tror ikke det blir så mange. Det er såååå kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for det, det håper jeg også..

Siden jeg nå begynner å bli lei av å ikke orke noe, så har jeg i dag kjøpt raggsokkgarn og holder på å strikke min aller første sokk.

Merkelig at jeg aldri har strikket sokker før, men jeg tror ikke det blir så mange. Det er såååå kjedelig!

Har så vidt forsøkt å strikke sokker, stort lenger enn det kom jeg visst aldri . . . .

God bedring til dere begge :klemmer:

Skrevet

Jeg SKAL klare å strikke 1 par sokker, men jeg tviler på at hele familien får... :fnise:

Skrevet

Er klokka SÅÅÅ MYE??? :dåne: Marsjer i seng! :natti:

Skrevet

Jeg er nesten frisk!! :bolledeig:

Faktisk så frisk at jeg har orket å gjøre litt husarbeid i dag.

Oppvaskmaskinen er tømt

Vaskemaskinen går

Et tonn tøy er rydda på plass

og et tonn tøy er lagt på vaskerommet.

Skrevet

Så bra at du er bedre i dag. :klemmer:

Skrevet

Det er oversuperdeiligdigg!!! :bolledeig::danser:

Skrevet

Rydder og rydder og rydder, og tar litt klesvask.

Holder faktisk på å rydde i julepynteskene. Ungene måtte fjerne jula her, og da ble det bare lagt nedi esker helt random. Nå har jeg juletrepynt i en. Adventsting i en annen, og generell julepynt i en tredje. Så gjenstår det å merke dem, og få dem på kottet :)

Skrevet

Kjempekjekt! :jepp:

Er ferdig med å tørke støv, og har begynt å støvsuge, men så ringte venninnen min, og da ble det en pause, og vips så satt jeg her gitt... Skjønner ikke hvordan det skjedde... :klø:

Skrevet

Nå er jeg ferdig med husarbeidet for i dag. Det eneste som mangler nå er å stelle plantene mine, samt vaske gulv. Klesvasken blir jeg aldri ferdig med, så den fortsetter jeg med utover kvelden. I morra, om formen er sånn at jeg gidder, skal jeg stryke gardiner og bytte til vanlige panellengder. Nå er det ikke jul lengre, og selvom de jeg har ikke er spesiellt julete, så skal de ned nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...