Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen vits i å begynne igjen da, nei :duskedame: (hilsen ikke-røykeren BN :fnise: )

Nei det var det da... Har holdt meg enda i hvertfall. Sikkert fordi jeg er for syk til å ha lyst på røyk. Gruer meg til jeg blir frisk igjen.. :fnise:

Hvordan er formen? Håper du føler deg litt bedre i dag. God bedring! :klemmer:

Takk :klem:

PITTELITT bedre kanskje. Men ikke mer enn at jeg måtte ta dusjinga i 3 etapper, og den 3. etappen utgikk...

Noen tegn til bedring hos deg ?

:klemmer:

Se over.. :klem:

Hvordan er formen i dag vennen??? :klemmer:

Se over :klem:

Dusjing ja. Da jeg sto opp så fant jeg nesten alt tøyet jeg skulle ha på meg. Buksa lå i tørketrommelen, så etterhvert fant jeg den også.

Før jeg dusja, måtte jeg hvile litt, og jeg kom meg ikke i dusjen før i 15 tiden. Da igjen måtte jeg slappe av før jeg fikk på meg alt tøyet, og håret som burde vært fønt, utgikk helt. Jeg ser med andre ord ikke ut på håret, men akkurat det bryr jeg meg minimalt om.

Nå skal jeg se Ugly Betty. Det blir mye TV-titting om dagen, og i dag har jeg hatt selskap av Prinsessa som har fått det samme som meg. Håper dog at det går fortere over med henne...

Skrevet

Så slitsomt vennen, det høres nesten ut som det jeg hadde i romjula dette jo. :klemmer:

Skrevet

Takk for trøst og klemmer :)

Nå trenger jeg noen reale spark i baken, for jeg har såååå lyst på røyk! Men så har jeg på en måte tenkt at jeg kanskje skulle klare å holde ut denne dagen også.. Pokker pokker pokker....

Skrevet

Jeg har tatt EN røyk. Det var ikke spesiellt godt, og jeg måtte tenne på den 4 ganger.. Men jeg kjenner meg selv så godt, at jeg kommer til å fortsette å forsøke til det smaker godt igjen.. :murvegg:

Prinsessa var nettopp nede på do. Hun er ikke i form og fikk en Ibux. Hun skal ikke på skolen i morra heller. Stakkars jente. Hun har fått det samme som jeg har..

Skrevet

Takk for det loffen. Jeg er bedre, Prinsessa verre. Jeg målte tempen hennes da hun sto opp, og den var 39 under armen. Det tilsvarer vel ca 40 i feber. I tillegg har hun hovne mandler, og siden hun fort får halsbetennelse så ringte jeg legen. Vi kunne komme kl 13, så bedre service enn på legekontoret mitt, får man ikke! :tommelopp:

Stakkars liten, nå ligger hun og sover på sofaen. :troest:

Skrevet

Stakkars prinsessa. :kose:

Skrevet

Ja stakkars liten. Hun er ikke veldig energisk der hun ligger...

Skrevet

Slitsomme greier, det her. Poden spiste mat igjen i går kveld, så her går det rette veien, men han er hjemme i dag også.

Får håpe Prinsessa får antibiotika og at det snur fort!

Skrevet

Har vært hos legen med henne. Det er influensa, som jeg trodde, og dermed var det bare å holde senga fortsatt. Skal fortsette med det jeg også. :syk:

Skrevet

Huffda, håper dere blir friske fort begge to. :klemmer:

Skrevet

God bedring til dere begge to. Håper dere blir fort friske nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...