Annie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9201 Skrevet 9. januar 2009 Må sette på noe annen musikk. Hva vil du høre?
Annie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9202 Skrevet 9. januar 2009 Æsj nei, dette gidder jeg ikke lengre. Tar med boka mi i senga og leser i stedet. Blir så sliten i ryggen av å sitte.
*Enigma* Skrevet 9. januar 2009 #9204 Skrevet 9. januar 2009 God morgen! Det er Håper formen er litt bedre i dag
loffen Skrevet 9. januar 2009 #9206 Skrevet 9. januar 2009 Sover du? Syns du var flink som holdt det gående til fire.
Annie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9208 Skrevet 9. januar 2009 Har nettopp stått opp og spist frokost. Lå å leste til klokka var over 5, og er helt rar i huet. Må snart ut og handle inn resten til korpsene, samt hjelpe ungene, om de trenger det, med å pakke. Pakke litt for meg selv, og kl 18 er det oppmøte. Gruer meg. Er redd det blir mye ansvar jeg får i kveld og natt, men det får gå.
Annie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9210 Skrevet 9. januar 2009 Takk for det. Skal ha med meg pcen til mannen, så jeg har mulighet til å leke meg med den om jeg blir for trøtt. Har også med meg brus og en pose med M. I tillegg har jeg 2 bøker, og jeg skal jo ikke være alene, så jeg tipper dette går greit. En god ostehøvel og epledeleren min må jeg legge ned.
Annie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9211 Skrevet 9. januar 2009 Da var det gjort, så var det å huske på kameraet mitt, røyk og veske, så er alt i orden
Annie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9213 Skrevet 9. januar 2009 Nå er ungene i seng, og jeg håper det snart blir stille. Jeg har satt meg på gangen utenfor klasserommene, med pc, mobil, godis, brus, kaffe og et par bøker. I tillegg har jeg sigaretter i bøttevis. Det er ingen grunn til at jeg skal kjede meg i natt. Dessverre er nettet her håpløst tregt, og det tar minutter bare å åpne en side, men men, det kunne sikkert vært verre.. Det er nå 10 timer og 5 minutter til jeg skal hjem..
loffen Skrevet 9. januar 2009 #9214 Skrevet 9. januar 2009 Lykke til med nattevakten! Fikk lyst på røyk jeg nå. Jeg har da. *sender over ett glass*
Annie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9217 Skrevet 10. januar 2009 Lykke til med nattevakten! Fikk lyst på røyk jeg nå. Jeg har da. *sender over ett glass* Fikk lyst på en røyk til jeg også.. Men det er så kaldt ute og jeg orker ikke stå der. Tror jeg... har jeg lyst på også.. Får heller gå opp på kjøkkenet og lage meg mer kaffe kanskje? Sånn etterhvert når jeg gidder.. 10 timer igjen nå 7 timer og 12 minutter igjen. Dette går som en røyk!! Håper ikke natten blir altfor lang. Hittil har det gått veldig greit Sitter nå her på gangen jeg da. Ungene er fordelt på 2 bygg, og jeg og en til sitter i det ene. Han har nå gått og lagt seg, mens jeg har tenkt til å være våken i natt. Foreløpig funker det greit. Får se om jeg evt tar en time på øyet før jeg reiser hjem i morra. Det er ikke sikkert det er trygt å kjøre da....
Annie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9218 Skrevet 10. januar 2009 5 timer og 47 minutter igjen. Dette går bra
Annie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9219 Skrevet 10. januar 2009 5 timer igjen. Jeg er stuptrøtt, men får ikke sove. Sitter ved skolepult, så jeg kan kanskje ikke forlange mer heller... Småkaldt er det også Vurderer å starte bilen og få varmen inne i den...
Annie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9220 Skrevet 10. januar 2009 Da er det straks bare 3 timer igjen av vakta mi. Jeg tok med meg boka ut i bilen og har sitti der og lest den ut. Pokker at jeg ikke tok med meg en til. Det er en serie på 16 bøker, og nå har jeg de 2 siste igjen. Nettet er så håpløst tregt at det er liten vits i å forsøke å surfe noe. Det tar minutter bare å åpne sider Lurer på om jeg skal gå på kjøkkenet og koke litt kaffe og ta meg litt mat? Skal vekke ungene om en time tenkte jeg. Frokosten er fra 8.30 til 9.30.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå