Annie Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9161 Skrevet 4. januar 2009 Jeg også Sauen Og i morra må jeg opp kl 7.30!! :dåne: Burde finne senga snart, om jeg skal klare å komme opp. Bare synd jeg har drukket så mye kaffe i kveld..
Annie Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9162 Skrevet 5. januar 2009 Vi kom oss opp i dag Prinsessa var trøtt, men heldigvis hadde hun smurt matpakke i går, sånn at hun kunne ligge litt lengre i dag. Det er kaldt her i dag også. Minus 14. Merker at huset ikke er ferdig isolert, og på kjøkkengulvet ut mot yttervegg, er det 4,7 grader!! BRRR!! Jeg fyrer og fyrer og fyrer, og har snart fyrt opp en pose med ved, bare i dag.. Jaja, det går mot lysere tider heldigvis, selvom januar og februar kan være fryktelig kalde...
Annie Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9163 Skrevet 5. januar 2009 Har bretta tørt tøy og satt på vaskemaskinen. Oppvaskmaskinen er ferdig, og jeg skal tømme den nå. Må få handlet litt også. Det er tomt for julepålegg, det er nesten bare en gulost igjen i kjøleskapet. På tide å fylle det opp igjen.
FrizzleSizzle Skrevet 5. januar 2009 #9166 Skrevet 5. januar 2009 Godt nyttår sånn her utpå vårsida Det går fort nå!
malle Skrevet 5. januar 2009 #9167 Skrevet 5. januar 2009 Blir bare sånne små snarvisitter dette her Annie. Er "bare" en liten tur innom før jeg skal hoppe i "loppekassa". Håper du fortsatt har det bra. Grattis med nytt kamera forresten.
Annie Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #9169 Skrevet 6. januar 2009 Blir bare sånne små snarvisitter dette her Annie. Er "bare" en liten tur innom før jeg skal hoppe i "loppekassa". Håper du fortsatt har det bra. Grattis med nytt kamera forresten. En liten tur er bedre en ingen tur! Takk skal du ha forresten. Kameraet er kjempefint!! Godt nytt år også. Glemte det helt jeg Godt nytt år til deg også!
Annie Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #9170 Skrevet 6. januar 2009 Nydelig vær her i dag, men veldig mildt. Faktisk plussgrader!! Fra nesten 20 minus til plussgrader. Teit, for nå blir det glatt. IGJEN!! Må finne frem støvsugeren, og dykke inn på vaskerommet. Der ser det ikke ut!!
loffen Skrevet 6. januar 2009 #9172 Skrevet 6. januar 2009 Mildvær og klin her i dag. Biler og alt er dekket av skitt. Det ble i alle fall fint inne uten all julepynten!
Annie Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #9173 Skrevet 6. januar 2009 Mildvær er no dritt når det faktisk er vinter og snø Nå kommer det til å bli såpeglatt på gårdsplassen - IGJEN!! Jaja, det er snart sommer... Har hatt møte her i dag. Dvs, det var bare meg og en til. Korpset til ungene og "nabo"korpset skal ha felles seminar i helgen, og vi måtte planlegge innkjøp. Fyttikattasåmyevimåkjøpeinn!!! :dåne: Må handle inn mat og drikke til 50 stk fra fredag til søndag! Jaja, jeg tar noe i morra, og resten på fredag. Skjønner ikke hvordan jeg skal få plass i bilen, men det ordner seg vel..
*Enigma* Skrevet 7. januar 2009 #9175 Skrevet 7. januar 2009 God morgen, innom med en siden jeg var så heldig å bli servert kaffe på t-banen i dag.
Annie Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9176 Skrevet 7. januar 2009 God morgen kjære Annie. God morgen til deg også God morgen, innom med en siden jeg var så heldig å bli servert kaffe på t-banen i dag. JØSS!! Det får'n si var service!! Takk for begge to
Annie Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9177 Skrevet 7. januar 2009 Prinsessa er så flink om dagen :rødme: I går vekket hun meg kl 8.15 og sa i fra at "nå går jeg på skolen". I dag vekket hun meg kl 8.10 og lurte på om jeg skulle opp snart, for hun skulle straks gå. Hun er så søt og flink om dagen, og har tydelig vokst på det å bli 11 år. Note to self: MÅ BLI FLINKERE TIL Å STÅ OPP-ENDRE LYD PÅ VEKKINGA!
*Enigma* Skrevet 7. januar 2009 #9178 Skrevet 7. januar 2009 God morgen til deg også JØSS!! Det får'n si var service!! Takk for begge to Jepp, det var Friskis&Svettis som stod utenfor stasjonen og delte ut kaffe til de som ville ha. Gjett om det passet meg bra! Prinsessa er så flink om dagen :rødme: I går vekket hun meg kl 8.15 og sa i fra at "nå går jeg på skolen". I dag vekket hun meg kl 8.10 og lurte på om jeg skulle opp snart, for hun skulle straks gå. Hun er så søt og flink om dagen, og har tydelig vokst på det å bli 11 år. Note to self: MÅ BLI FLINKERE TIL Å STÅ OPP-ENDRE LYD PÅ VEKKINGA! Så stor og flink jente hun har blitt da. Greit når de begynner å klare seg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå