Loevinna Skrevet 3. januar 2009 #9141 Skrevet 3. januar 2009 Så mange flotte bilder du har lagt ut i spacet ditt da!! Håper du kommer til å ta og ikke minst legge ut flere naturbilder, for de var utrolig flotte! Du er flink med kamera! Det var kjempegodt!! Hadde på baconbiter, tacokjøttdeig, løk og paprika. Hørtes godt ut med pizza Har du forresten prøvd å kutte opp gulrotbiter å ha på pizza? Det smakte jeg her om dagen.. Var overraskendes godt. Og jeg innbilte meg at da var det veldig sunt å spise pizza
Annie Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9143 Skrevet 3. januar 2009 Så mange flotte bilder du har lagt ut i spacet ditt da!! Håper du kommer til å ta og ikke minst legge ut flere naturbilder, for de var utrolig flotte! Du er flink med kamera! Så hyggelig at du syns det Hørtes godt ut med pizza Har du forresten prøvd å kutte opp gulrotbiter å ha på pizza? Det smakte jeg her om dagen.. Var overraskendes godt. Og jeg innbilte meg at da var det veldig sunt å spise pizza Gulrot på pizza??? :klø: Gulrot? På pizza? :dåne:
Loevinna Skrevet 3. januar 2009 #9144 Skrevet 3. januar 2009 Gulrot? På pizza? :dåne: Så hyggelig at du syns det Gulrot på pizza??? :klø: jeg også stusset, men måtte jo smake siden jeg fikk det servert. Og det var faktisk godt!
Annie Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9145 Skrevet 3. januar 2009 Har vært og kjøpt bursdagsgave til Prinsessa. Kjøpte ridevest, for det trenger hun og ønsker seg. Hun blir 11 år i morra og det er så rart å tenke på at jeg for snart - om noen timer - 11 år siden, lå med veer.. Lille nurket som kom til oss.. :rødme:
Loevinna Skrevet 3. januar 2009 #9146 Skrevet 3. januar 2009 Har vært og kjøpt bursdagsgave til Prinsessa. Kjøpte ridevest, for det trenger hun og ønsker seg. Hun blir 11 år i morra og det er så rart å tenke på at jeg for snart - om noen timer - 11 år siden, lå med veer.. Lille nurket som kom til oss.. :rødme: Jeg hadde glemt hvor gammel hun egentlig er, men tenkte plutselig : "er hun ikke mer?!" Ho ser jo eldre ut.. hadde tippa rundt 13 jeg, selv om jeg en gang visst hvor gammen hun er...
Annie Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9147 Skrevet 3. januar 2009 Hun SER eldre ut enn hun er. Og nå ser hun enda eldre ut, for nå har jeg klippet henne med rett lang lugg. Helt ned til øynene faktisk, og rettet den med den nye rettetanga hun fikk til jul. Fremmed, men stilig.
Loevinna Skrevet 3. januar 2009 #9148 Skrevet 3. januar 2009 Det er iallefall ei søt jente du har Annie
Annie Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9149 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk. Det syns jeg også :rødme:
Annie Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9150 Skrevet 3. januar 2009 Lager taco. Prinsessa skal i bursdag kl 18, og hun tror det blir wienerpølser der. Siden hun ikke liker det, så skal vi spise nå snart. Mannen er hos en kompis og tester høyttalere, så jeg regner med at jeg får noe timer hjemme alene nå etterpå. DEILIG!
loffen Skrevet 3. januar 2009 #9151 Skrevet 3. januar 2009 Har vært og kjøpt bursdagsgave til Prinsessa. Kjøpte ridevest, for det trenger hun og ønsker seg. Hun blir 11 år i morra og det er så rart å tenke på at jeg for snart - om noen timer - 11 år siden, lå med veer.. Lille nurket som kom til oss.. :rødme: :rødme: Kos deg alene i kveld!
Annie Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9152 Skrevet 3. januar 2009 Gjorde det Snakka med en venninne i Sverige på msn, og venninne hjemmefra på telefon. Multitasking med andre ord
Annie Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9153 Skrevet 4. januar 2009 GRATULERER MED 11 ÅRS DAGEN PRINSESSA MI!! :blåse: Det er rart å tenke på at for 11 år og 30 minutter siden, så startet veene.. :rødme:
Annie Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9156 Skrevet 4. januar 2009 Gulvene er støvsugd og vasket, støvet "børstet" bort, kake bakt, tøy brettet og lagt bort, senga er skiftet på, oppvaskmaskinen går og det gjør vaskemaskinen også. I tillegg har jeg ryddet og det er snart middag. I dag ville Prinsessa ha bakte poteter, biff og bearnaisesaus, så da blir det det. Laget frokost til henne også. Eggerøre og baconbiter. Det er det beste hun vet
loffen Skrevet 4. januar 2009 #9157 Skrevet 4. januar 2009 GRATULERER MED DAGEN TIL PRINSESSA!!! :blåse:
Annie Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9158 Skrevet 4. januar 2009 Takk for det loffen Nå er hun i seng, og grugleder seg til å begynne igjen på skolen i morra. Jeg gruer meg til å stå opp tidlig. Har klart å snu døgnet denne jula...
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2009 #9159 Skrevet 4. januar 2009 Synes det er ille nok at jeg må dra hjemmefra rundt 12 i morgen jeg. Det er vitterlig den tiden jeg er vant til å stå opp nå det...
loffen Skrevet 4. januar 2009 #9160 Skrevet 4. januar 2009 Mine 'små' begynner ikke før på tirsdag. Vi har også snudd døgnet totalt. Men det har vært deilig og!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå