Annie Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #9121 Skrevet 31. desember 2008 Har hatt noen fantastisk koselige dager i jula. Vi slapper av, og spiser det vi har lyst på, men allikevel ikke mer enn vanlig. OK, mer godis og brus, men maten er stort sett som vanlig. Nå spiller ungene Guitar Hero, mannen jobber i gamlestua og jeg venter på at blandingen til hjemmelaget karamellpudding skal bli ferdig. I dag blir det helstekt indrefilèt, fløtegratinerte poteter, bakte poteter til Prinsessa, og hjemmelaget karamellpudding. Vi skal være hjemme alene, og det gleder jeg meg til! Har ikke vært det så lenge jeg har bodd her, så nå var det på tide. Vi er bedt til broren til mannen, men det er etter at vi har spist, og svigers skal være der. Har ikke lyst til å avslutte og starte året med dem... Vi har kjøpt inn raketter, "sjampis" til meg og ungene, mannen går vel for brus i år igjen Lurer på om jeg snart skal åpne en flaske rødvin? :klø: Har drukket et glass i jula, og det var på julaften. Det er på tide med noe mer...
Annie Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #9122 Skrevet 31. desember 2008 Nå har mor åpnet en flaske med Karamellpuddingen er ferdig. Sjokolademoussen likeså. Har bakte poteter i ovnen, og fløtegratinerte i kjele på kokeplata. Tenkte jeg skulle koke dem litt før jeg la dem i form og setter dem inn i ovnen. Gleder meg til mat!!!
Loevinna Skrevet 31. desember 2008 #9123 Skrevet 31. desember 2008 Da er vi kommet til årets siste dag, og jeg vil ønske deg et Godt nytt år!
Annie Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #9127 Skrevet 31. desember 2008 I like måte Kamela!! ******** Vi har spist middag, og det var såååå godt!! Mann og barn ser på Magi på TV2, men jeg orker ikke se på sånt. Bare sitter og irriterer meg over de überfeminine "mannfolka" som er med der. Mye glitter og lite moro.. Snart er det Grease, og det blir vel det frem til midnatt. Det er godt å slippe å skulle noe sted, og bare kunne kose seg på sofaen eller her i kveld.
kamela Skrevet 31. desember 2008 #9128 Skrevet 31. desember 2008 Høres bra ut! Gleder meg til vi treffes på nyåret
loffen Skrevet 31. desember 2008 #9129 Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR TIL DEG OG DINE, VENNEN!!
Annie Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #9130 Skrevet 31. desember 2008 Høres bra ut! Gleder meg til vi treffes på nyåret Det gleder jeg meg til også!! GODT NYTTÅR TIL DEG OG DINE, VENNEN!! I like måte!!
Annie Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #9131 Skrevet 1. januar 2009 Vi har laget band! Jeg på trommer, mannen på bass, Prinsessa på sang og Poden på gitar. Morsomt!
*Enigma* Skrevet 2. januar 2009 #9132 Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år. Fantastisk melding du sendte
Annie Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #9134 Skrevet 2. januar 2009 Gulvene er støvsugd oppe og nede. Ungene har ryddet rommene sine. Tøy er vasket, tørket og må brettes. Vaskemaskinen går, det samme med oppvaskmaskinen. Det begynner å bli ryddig og fint her igjen.
Annie Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #9135 Skrevet 2. januar 2009 Har laget pizza. Er lei av mat, og det var det eneste som fristet alle.
Annie Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #9137 Skrevet 2. januar 2009 Det var kjempegodt!! Hadde på baconbiter, tacokjøttdeig, løk og paprika.
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2009 #9138 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har også hatt pizza i dag. Med pølser, løk og mais på. Veldig godt det også.
Annie Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #9139 Skrevet 2. januar 2009 Tror jeg kunne levd lenge på pizza gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå