Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en kjempefin og avslappende jul. I dag har jeg stort sett lest i en bok, og skal fortsette med det nå straks ;)

Godt å se deg igjen malle :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det romjulaften :nisse::tree:

Vi skal feire det i dag med ungene og svigers, siden ungene var hos faren/moren sin på julaften. Har nettopp vært ute og handlet inn det siste av grønnsaker og fløte, og snart skal jeg skrelle poteter og gulrøtter.

Det blir kalvestek med fløtesaus, poteter, gulrøtter, erter og brokkoli. Riskrem til dessert. Gleder meg til å få pakken fra mannen, for han påstår at han har kjøpt noe fint, og gleder seg til å gi det til meg. :bolledeig:

Skrevet

Har forresten kjøpt ny innmat til Steltonkanna mi også. Klarte å velte den i går sånn at innmaten knuste. Heldigvis hadde de det her på den lokale Til Bords butikken :tommelopp:

Skrevet

Så koselig med romjulsaften da. :strix:

Skrevet

JEG HAR FÅTT DIGITALT SPEILREFLEKSKAMERA!!! :bolledeig::hoppe: Snille mannen :rødme:

DETTE er det jeg har fått :tommelopp:

Skrevet

Å fyttigrisen din heldiggris!!!

:bolledeig:

*ønsker meg veeeeldig*

Skrevet

Har tatt over 100 bilder bare på noen få timer. Dette kan bli gøy!! :ler:

Fikk minnebrikke på 4GB av poden også, så jeg har mye lagringsplass :danser:

Skrevet

Kos deg og ta masse bilder. :jepp:

Skrevet

Gjett om jeg skal!! :jepp: Ungene fikk ski i dag, så vi skal til skisenteret og da skal jeg ha med meg kameraet mitt!! :)

Skrevet

Nå skal mannen og jeg spille Guitar Hero World Tour. Jeg er en racer på trommer! :ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med kameraet, du må kose deg masse med det. :klem:

Skrevet
Gratulerer så mye med kameraet, du må kose deg masse med det. :klem:

Gjett om jeg gjør!!! :jepp::fnise::klem:

Morro med speilrefleks!!!! Jeg digger mitt!!!

Det er kjempegøy!!! Knipser av alt og alle akkurat nå, men blir vel mer kresen etterhvert.. :ler:

Skrevet

Siden jeg vet jeg ikke kommer til å få tatt runden - i dag heller... :sukk: , så benytter jeg sjansen her til å ønske alle mine venner et

GODT NYTT ÅR!!

Vil også takke for det som var, og gleder meg til flere treff! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...