Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at hun kan hjelpe til. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så flink prinsessa er!! :jepp:

Ja hun er kjempeflink! :rødme:

Så bra at hun kan hjelpe til. :jepp:

:jepp:

Nå har vi pynta også! :danser:

Vi også, har bare igjen :tree: og det skal vi ta i morra :)

Har sett "PS - I love you" i kveld. Nydelig film... :trist:

Skrevet

Fint tiltak å bli Plan-fadder :Nikke:

Er ute på God jul-runde, og nå er turen kommet til selveste Listenissen -

GOD JUL, ANNIE!!!

:tree:

Skrevet

Må rydde ferdig her, til juletreet skal inn, men orker liksom ikke... Holder på å koke ribbe. Den har ligget i salt i 2 dager, og nå koker jeg bitene. De er vel ferdig forresten? :vetikke:

Det skal fryses ned, så har vi til seinere i jula. Kjekt å ha med lefse til. :)

Vaskemaskinen har gått en runde, og nå er det tørketrommelen sin tur. Har hengt opp det som ikke kunne tromles. Oppvaskmaskinen er straks ferdig, så må jeg tømme den. Må ut og handle litt også. Skal ikke feire jul her hjemme, men vi kommer hjem 1 juledag, og da må vi ha noe mat. Tipper det blir indrefilet med fløtegratinerte poteter. Eller kanskje vi skal spare den til nyttårsaften? :idesmil: Det betyr at jeg må finne på noe annet... :klø:

Kanskje jeg skal begynne med å flytte plantene mine? Har 3 store gulvstående som står i veien for der juletreet skal stå. Lurer på hvor jeg skal plassere dem? :klø:

Prinsessa og jeg må ut og handle noen gaver også. Hun skal gi til et par venninner, så vi må få kjørt ut dem. Ellers så håper jeg at jeg har alt under kontroll......

Skrevet

Omtrent likt som her, bortsett fra at vi pynta treet i går.

Skal ha noe småtteri i butikken, kjøre ut gaver til Snuppas venninner, vasker alt sengetøyet.

Lurer forresten på om Hun skal betale for de gavene selv eler om jeg skal betale de? Det har jeg ikke greid å bestemme liksom. :ler:

Skrevet

Å, ja, ribba!

Den skal jeg rute, salte og pepre. NÅ

Skrevet

Ribba må stå på benken her litt før jeg kan gjøre noe som helst med den, glemte hele greia i går. Jaja, mat blir det nok uansett :ler:

Skrevet
Kokt ribbe, er det godt? Har aldri smakt det...

Jeg lar den ligge i grovt salt i 2 døgn. Peppret den også forresten.

Så skylte jeg av saltet, delte ribba i passe serveringsstykker, og kokte dem i 2-3 timer. Skal ha de i stekeovnen og brune de nå til slutt. Passer perfekt når man skal fryse den ned og det er lett å ta opp noe for kveldskos el.l.

Omtrent likt som her, bortsett fra at vi pynta treet i går.

Skal ha noe småtteri i butikken, kjøre ut gaver til Snuppas venninner, vasker alt sengetøyet.

Lurer forresten på om Hun skal betale for de gavene selv eler om jeg skal betale de? Det har jeg ikke greid å bestemme liksom. :ler:

Her er det min konto det går fra.. :roll:

Skrevet

Life's a piece of shit.. :sukk: Er grepet av PMS-monsteret :sur:

Skrevet

Innom for å ønske GOD JUL! :kalle:

*ikke oppdatert i det heletatt!!*

Skrevet
:klem: God jul!!

God jul Nótt :klem:

Innom for å ønske GOD JUL! :kalle:

*ikke oppdatert i det heletatt!!*

God jul til deg også Ugla! :klem:

:nissevink:

God jul KI! :klem:

God jul Annie!

:nisse:

God jul MariannE :klem:

Skrevet

Har sovet kjempegodt i natt. La meg sammen med Prinsessa en time, for hun fikk ikke sove. Av erfaring sovner hun fort når hun ligger på armen min, og det er godt å kunne ha ei "lita" jente i blant.. :rødme:

Iom at jeg la meg før midnatt, så var det helt greit å våkne kl 9 i dag. Lå allikevel en time og leste før jeg sto opp. HERLIG! :)

Kjenner at monsteret har reist videre, og det er HELT GREIT!!! :hoppe:

I dag skal vi bare rydde litt her, støvsuge, vaske over gulvene, sette merkelapper på gavene som skal være med, vaske resten av tøyet og ellers slappe av. Ja forresten, jeg må bake ut kransekaka, men det hjelper mannen med senere i dag.

Skrevet
Jeg lar den ligge i grovt salt i 2 døgn. Peppret den også forresten.

Så skylte jeg av saltet, delte ribba i passe serveringsstykker, og kokte dem i 2-3 timer. Skal ha de i stekeovnen og brune de nå til slutt. Passer perfekt når man skal fryse den ned og det er lett å ta opp noe for kveldskos el.l.

Synes jeg drar kjensel på den oppskriften. :ler: Det er den beste ribba jeg får. :sikle:

Ellers var det godt å lese at monsteret har dratt videre. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...