Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har klippet meg. KORT!!! :dåne: En kort bob-variant. Hadde faktisk lignende for 20 år siden, så nå har jeg blitt ung igjen. :fnise:

Så spennende! Bilde?

:hoppe:

Jeg vil også se bilde! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spennende med nytt hår da. :klem:

Kjempe! Lurer på hvor lang tid jeg bruker før jeg slutter å skvette når jeg ser meg i speilet..? :vetikke:

:hoppe:

Jeg vil også se bilde! :hoppe:

Bilde :hoppe:

Tror ikke jeg kommer til å legge ut bilde her.. Kanskje i spacet mitt. Det er privat..

Skrevet

Har hatt kjempevondt i hodet i dag. Har stort sett sovet på sofaen. Skuldrene verker, hodet verker og det brenner i armene. Vet hvorfor, for jeg har holdt på mye her i det siste, og i går kveld, flettet jeg afrofletter på Prinsessa i 1 1/2 time. Flettet hele håret i 11 små fletter som gikk fra pannen og ned til nakkefestet. Stilig, men tungt for armene mine.

Skrevet

:klem: Hodet er ikke så vondt, men armene og skuldrene er null verd.

Har laget middag, hengt opp tøy, og satt på oppvaskmaskinen. Burde bake ut Sprutbakkelsene, men vet ikke om jeg orker. Har ingen energi i dag :sukk:

Skrevet

Men du har gjort veldig mye den siste tiden, så det er nok ikke farlig om du ikke orker mer i dag :riste:

:kose:

Skrevet

Jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet. Heldigvis :)

:klem:

Skrevet

Hei loffen :klem:

Har funnet noe av energien, så nå skal jeg bake ut sprutbakkels :)

Skrevet

Er ferdig med å bake :) Har bare å lage kransekake igjen, og det skal mannen og jeg gjøre i morgen kveld. Da har jeg 7 slag faktisk!! :bolledeig:

Juletreet er kjøpt inn, og Prinsessa og jeg skal pynte det enten på søndag, eller mandag. Hun reiser jo bort til faren sin i jula, og da er det hyggelig å ha litt jul her hjemme før hun reiser. :tree:

Skrevet

Mannen og jeg ser film. World Trade Senter. Forferdelig, men utrolig viktig film. :trist:

Ungene er snart ferdige på skolen, og etterpå skal vi ut på juleshopping. I tillegg trenger de klær og sko, så vi må få gjort det i dag.

Skrevet

7 slag! :bolledeig: (bolledeig-smiley passer vel fortreffelig ;))

God helg!

Skrevet
Ha en fin shoppingtur Annie! :klemmer:

Takk for det. :klem:

Nå tror jeg faktisk vi er ferdige med julegavene for i år!! :hoppe:

Skal kjøpe en stor julegruppe til svigers. De har ALT, og ønsker seg ingenting. Blomster holder lenge, og en dyr julegruppe kjøper de ikke selv.

7 slag! :bolledeig: (bolledeig-smiley passer vel fortreffelig ;))

God helg!

Passer perfekt :ler:

God helg til deg også!! :klem:

Skrevet

Sto opp seint i dag. Kl 11.30 faktisk!! :dåne: Men det var godt.. :)Har spist frokost, og rydda litt her. Skal fortsette å rydde, brette og legge bort tøy, tørke støv, og støvsuge. Så må vi vel begynne å finne frem litt julepynt, samt ta av nettingen på juletreet, sånn at det får opprinnelig form. Regner med å pynte det på mandag, eller i morra.

Skrevet

Godt å se at det er flere enn jeg som er syvsovere. Var ikke oppe før 11.50 jeg... :ler:

Og planene i dag er å gjøre minst mulig. :jepp:

Skrevet

Minst mulig er en god plan :fnise:

Burde rydde bort fra tørkestativet jeg nå. Burde få det på plass i skuffer og skap også, men jeg finner ikke arbeidslysten min... :lete:

Skrevet
Minst mulig er en god plan :fnise:

Burde rydde bort fra tørkestativet jeg nå. Burde få det på plass i skuffer og skap også, men jeg finner ikke arbeidslysten min... :lete:

Sånn som du har jobbet i det siste, så er det jammen ikke noe rart om arbeidslysta stikker av. Det hadde jeg gjort om noen hadde herjet sånn med meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...