Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke tenkt å bake noe til jul i år, men kanskje jeg skal prøve de drømmene i år. Bare for å få lukten av julebakst i huset...

Det burde du. De er enkle og veeeelig gode! :sikle:

GRATULERER MED ANNIE-MANNEN!!!

:roser:

Takk og takk :)

:bursdag: jo-hoo, grattis med mannen!

Takker :)

Skrevet

Har mottatt noen hundre bilder fra jeg var på GC. Morsomt å se igjen. :) Fy flate så brun jeg var!!! :dåne:

Skrevet

Noen hundre ja. :ler:

Brunfargen forsvinner fort. En uke, så er det meste vekk hos meg i alle fall.

Hvordan er det med huden ellers da? Er effekten der fremdeles?

:)

Skrevet

Faktisk så har jeg farge enda, men å kalle meg brun er en overdrivelse.. :ler:

Har bakt ut og holder på å steke 101 drømmer. Nå stinker det snart "salmiakk" her.. :)

Skrevet

Holder på å få/har fått en dunderhodepine. Det brenner nedover i nakke, skuldre og overarmer. Det er så vondt!!! :grine:

Holder på å lage ferdig middagen, men tror ikke jeg orker noe. De kakene som ikke er stekt, legger jeg et håndkle over og steker senere.

Skrevet

Tok migrenetablett og smertestillende og har sovet noen timer. Hodet er bedre nå, og jeg er i gang med stekingen igjen.

Takk skal du ha Spiss :klem: Skal hilse han og si i fra :)

Skrevet

:kose:

Kanskje det var hjortetakklukta som utløste det?

:klemmer:

Skrevet

Tror ikke det, men heldigvis er det bedre nå. Vurderer å legge meg, for å våkne frisk og rask i morra.

:klem:

Skrevet

God morgen Nótt :klem:

Dette har vært en utrolig sløv og deilig formiddag. Da ungene reiste på skolen, fant jeg pleddet og sofaen, og det gikk som det måtte gå... :veslejenta::fnise:

Mannen har henta ved, fyrt opp her, OG støvsugd! :sjokk: :dåne:

Nå skal jeg komme meg gjennom dusjen, og vurdere hva jeg skal gjøre i dag. Burde sy gardiner, men gidder jeg? :vetikke: Burde bake også - eller forresten, Prinsessa og jeg skal bake pepperkaker senere i dag, så da trenger jeg ikke nå.. :fnise:

Skrevet

Har du husket å skrive inn gårsdagens hodepine i bloggen din? Du skulle vel være nøye med å føre den bloggen, slik at du kanskje finner ut hva som utløser den migrenen... :kose:

Skrevet

Kos deg med pepperkakebaking i dag.

( Sa hun ironisk.. :fnise: )

Skrevet
Har du husket å skrive inn gårsdagens hodepine i bloggen din? Du skulle vel være nøye med å føre den bloggen, slik at du kanskje finner ut hva som utløser den migrenen... :kose:

Har ikke gjort det, for jeg har vært så bra ganske lenge nå. Men kan jo skrive den inn selvfølgelig :klem:

Kos deg med pepperkakebaking i dag.

( Sa hun ironisk.. :fnise: )

Skøytegåing ble prioritert høyere hos Prinsessa, og jeg er ikke lei meg... :fnise:

Skrevet
Holder på å lage ristopper. :sikle:

Slenger du over et par til meg? :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...