kamela Skrevet 3. desember 2008 #8842 Skrevet 3. desember 2008 Her har det snødd i hele kveld, men det smelter bare på bakken. Har har det snødd siden i går kveld og smelter ikke på bakken gleder meg til Annie og Loffen kommer på Oslotur samtidig!
Annie Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8843 Skrevet 3. desember 2008 Det har sluttet å snø her også, men nå ligger det ca 15 cm her, og det er fint vinterføre Så faktisk ei med spark i dag!! Holder på å stryke gardiner som skal opp på soverommet. Så skal jeg rydde der, samt skifte på senga vår, og få frem adventspynten. Er litt treg i år, men jeg trenger hjelp fra mannen og han har jobba natt forrige uke og i helgen. Nå har han imidlertid friperiode, så nå skal jeg få han til å få det frem
Annie Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8844 Skrevet 3. desember 2008 Har har det snødd siden i går kveld og smelter ikke på bakken gleder meg til Annie og Loffen kommer på Oslotur samtidig! Hadde vært morsomt å få til noe der ja
Annie Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8847 Skrevet 3. desember 2008 Skal du innom her noe mer før jul? Akkurat nå vet jeg ikke, men om du inviterer så ser jeg ikke bort i fra det Men da må jeg ordne barnevakt, eller sambo være hjemme.
Annie Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8848 Skrevet 3. desember 2008 Har hengt opp gardiner på soverommet og skifta på senga vår. En liten spise, kaffe og røykepause nå, før jeg går opp og fortsetter å rydde
Annie Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8851 Skrevet 3. desember 2008 Har rydda soverommet og garderoberommet. Trenger hjelp av mannen for å få ut eskene med jule/adventspynt, før jeg gjør meg ferdig der. Nå har han besøk, så han får vel få lov til å vente litt
kamela Skrevet 3. desember 2008 #8852 Skrevet 3. desember 2008 Har rydda soverommet og garderoberommet. Trenger hjelp av mannen for å få ut eskene med jule/adventspynt, før jeg gjør meg ferdig der. Nå har han besøk, så han får vel få lov til å vente litt Snille, tålmodige Annie
Annie Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8853 Skrevet 3. desember 2008 Nei da, det er pur egoisme.. Da får jeg ikke dårlig samvittighet når jeg sitter her og gjør ingenting..
Nótt Skrevet 3. desember 2008 #8856 Skrevet 3. desember 2008 Hallo Annie-mor. Bare innom og oppdaterer meg og av listenissen din. Høres ut som om du har like fint vintervær som det det er her.
Nótt Skrevet 3. desember 2008 #8858 Skrevet 3. desember 2008 Kommer snart noen kanelboller med hilsen fra mannen.
Nótt Skrevet 3. desember 2008 #8860 Skrevet 3. desember 2008 Skal sette inn et fat når de er ferdige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå