Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har det snødd i hele kveld, men det smelter bare på bakken. :sukk:

Har har det snødd siden i går kveld og smelter ikke på bakken :)

:hoppe: gleder meg til Annie og Loffen kommer på Oslotur samtidig!

Skrevet

Det har sluttet å snø her også, men nå ligger det ca 15 cm her, og det er fint vinterføre :)

Så faktisk ei med spark i dag!! :tommelopp:

Holder på å stryke gardiner som skal opp på soverommet. Så skal jeg rydde der, samt skifte på senga vår, og få frem adventspynten. Er litt treg i år, men jeg trenger hjelp fra mannen og han har jobba natt forrige uke og i helgen. Nå har han imidlertid friperiode, så nå skal jeg få han til å få det frem :)

Skrevet
Har har det snødd siden i går kveld og smelter ikke på bakken :)

:hoppe: gleder meg til Annie og Loffen kommer på Oslotur samtidig!

Hadde vært morsomt å få til noe der ja :Nikke::)

Skrevet
Skal du innom her noe mer før jul?

Akkurat nå vet jeg ikke, men om du inviterer så ser jeg ikke bort i fra det ;) Men da må jeg ordne barnevakt, eller sambo være hjemme. :klem:

Skrevet

Har hengt opp gardiner på soverommet og skifta på senga vår. En liten spise, kaffe og røykepause nå, før jeg går opp og fortsetter å rydde :)

Skrevet

Har rydda soverommet og garderoberommet. Trenger hjelp av mannen for å få ut eskene med jule/adventspynt, før jeg gjør meg ferdig der. Nå har han besøk, så han får vel få lov til å vente litt :)

Skrevet
Har rydda soverommet og garderoberommet. Trenger hjelp av mannen for å få ut eskene med jule/adventspynt, før jeg gjør meg ferdig der. Nå har han besøk, så han får vel få lov til å vente litt :)

Snille, tålmodige Annie :klemmer:

Skrevet

Nei da, det er pur egoisme.. Da får jeg ikke dårlig samvittighet når jeg sitter her og gjør ingenting.. :fnise:

Skrevet

Hallo Annie-mor. Bare innom og oppdaterer meg og :ler: av listenissen din. Høres ut som om du har like fint vintervær som det det er her.

Skrevet

Kommer snart noen kanelboller med hilsen fra mannen. :fnise:

Skrevet

Skal sette inn et fat når de er ferdige. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...