Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HELE indrefileten?

Halve. Spiste halve på fredag, og halve i går :sikle:

Skrevet
Du kan ikke bestille og få det hjem på døra da? Eller er det ikke noe sånt i nærheten av deg?

Tror ikke det er noe pizzabud her nei. Jeg kunne jo ruslet på storkiosken og kjøpt ferdig pizza der, men jeg gidder ikke gå og bære den hjem igjen. Den blir sikkert nesten kald før jeg er hjemme også. Så jeg må nok basere meg på at pizza er hjemmelaget her i huset.

Skrevet
Halve. Spiste halve på fredag, og halve i går :sikle:

Lurer på om jeg har en sånn i frysa..?

Tror ikke det er noe pizzabud her nei. Jeg kunne jo ruslet på storkiosken og kjøpt ferdig pizza der, men jeg gidder ikke gå og bære den hjem igjen. Den blir sikkert nesten kald før jeg er hjemme også. Så jeg må nok basere meg på at pizza er hjemmelaget her i huset.

Hvor langt er det til den kiosken din?

Skrevet

Sov til kl 10.30 i dag, men er trøtt nå... Må finne ut hva vi skal ha til middag i dag, og har ikke tid til å sove. Prinsessa og jeg skal på spillmesse etterpå, og prøve singstar ABBA :digge: Dvs HUN skal prøve :) I tillegg er det mange nye spill der, samt foreldremøte med en representant fra barnevakten.no.

Skrevet

Er i litt bedre form i kveld. Fyrer i ovnen og ser på Dødelig våpen 4. Har sett den før, men den er morsom allikevel.. :fnise:

Det er faktisk minus 7,7 grader ute!! Mannen er hos den ene broren sin en tur, og jeg koser meg hjemme "alene". Prinsessa har jo lagt seg :)

Skrevet

Tips: Lag dobbelt porsjon og legg i fryseren. Like god når den blir stekt på nytt :)

Sov til kl 10.30 i dag, men er trøtt nå... Må finne ut hva vi skal ha til middag i dag, og har ikke tid til å sove. Prinsessa og jeg skal på spillmesse etterpå, og prøve singstar ABBA :digge: Dvs HUN skal prøve :) I tillegg er det mange nye spill der, samt foreldremøte med en representant fra barnevakten.no.

Var på møte med en fra barnevakten for et par uker siden, synes han var fornuftig!

Skrevet

De har mye fornuftig å komme med ja :Nikke:

Skrevet

God morgen Multi :kaffekopp:

I dag skal jeg handle julegave til ungene her. Da er juleshoppinga offisiellt i gang! :fnise:

Skrevet

Nei nå må jeg få gjort noe her. Stikker og kjøper julegave til ungene! :goodbye:

Skrevet
Hvor langt er det til den kiosken din?

Jeg bruker vel mellom ti og femten minutter på å gå dit. Men nå er ikke jeg av de som går fort da... :sjenert:

Skrevet

Håper du fant mere på shopping enn meg. :fnise:

Skrevet

Så deilig da!

Jeg har ikke kjøpt en pakke tyggis en gang. :roll:

Skrevet

:ler:

Kalendre har jeg kjøpt også. Droppa Kinderkalendre og kjøpte 10 kroners på Rema1000 i stedet.. :fnise: Det er de veldig fornøyde med, så hvorfor gjøre mer ut av det? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...