Brukernavn Skrevet 20. november 2008 #8641 Skrevet 20. november 2008 Beyoncè har en nydelig men anderledes versjon av Ave Maria. Nydelig faktisk Hadde det vært mulig å fått sniklytte litt mon tro?
kort innpå Skrevet 20. november 2008 #8642 Skrevet 20. november 2008 Mannen har så mye han må gjøre før jul, så jeg tror heller jeg skal ta ansvar og gjøre rent selv. Bortsett fra tak og vinduer utvendig. Derfor er det greit å begynne tidlig Men det er klart at ungene skal få være med å hjelpe til Vasker dere taket utvendig til jul også.
Gjest Spiss Skrevet 20. november 2008 #8643 Skrevet 20. november 2008 Nei, jeg tørker over skapene særlig rundt knottene nesten hver dag. Og komfyren tok jeg inni for et par uker siden. Men det var leeenge siden sist!. Oj, imponerende!
Brukernavn Skrevet 20. november 2008 #8644 Skrevet 20. november 2008 Vasker dere taket utvendig til jul også. Rundvask er rundvask
FrizzleSizzle Skrevet 20. november 2008 #8645 Skrevet 20. november 2008 Jeg liker Beyoncé! Driver og laster ned det siste albumet, men det går vinter og vår, ser det ut til.
Nótt Skrevet 20. november 2008 #8646 Skrevet 20. november 2008 Bare innom og oppdaterer meg. Jeg skal vaske huset i morgen jeg, da har jeg nemlig fri på formiddagen.
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8647 Skrevet 20. november 2008 (endret) Anbefaler å ikke ha hvit kjøkkeninnredning, da kan man late som om det er rent mye lenger Så flink du er, Annie NÅ skjønte jeg hvem du var!!!! VRÆÆÆÆÆÆÆÆL!!! Vi har forresten hvit kjøkkeninnredning... Glemte å svare på det i forfjamselsen og gleden! Hadde det vært mulig å fått sniklytte litt mon tro? Ser ikke bort i fra det Må bare finne ut hvordan jeg sender det med mail, evt msn via serveren vi har. All musikk ligger nemlig på den... Vasker dere taket utvendig til jul også. Gjør ikke dere??? :dåne: Jeg liker Beyoncé! Driver og laster ned det siste albumet, men det går vinter og vår, ser det ut til. Det er veldig bra. Liker kanskje det første best.. Bare innom og oppdaterer meg. Jeg skal vaske huset i morgen jeg, da har jeg nemlig fri på formiddagen. Gled deg Endret 20. november 2008 av Annie
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8648 Skrevet 20. november 2008 Jeg blir mer og mer forkjøla. Nesa tetner og huet pakker seg.. I tillegg hoster jeg så jeg blir gal!!! Jaja, da er vi i gang..
kort innpå Skrevet 20. november 2008 #8649 Skrevet 20. november 2008 Jeg blir mer og mer forkjøla. Nesa tetner og huet pakker seg.. I tillegg hoster jeg så jeg blir gal!!! Jaja, da er vi i gang.. Du får lukte litt på salmiak flaska innimellom, mens du tar julerengjøringen.
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8650 Skrevet 20. november 2008 Det gjorde jeg i formiddag...
kort innpå Skrevet 20. november 2008 #8651 Skrevet 20. november 2008 Det gjorde jeg i formiddag... Hjalp det mot tett nese ???
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8652 Skrevet 20. november 2008 Det var da den begynte å tettne...
loffen Skrevet 20. november 2008 #8653 Skrevet 20. november 2008 Anbefaler å ikke ha hvit kjøkkeninnredning, da kan man late som om det er rent mye lenger Så flink du er, Annie Har hvit kjøkkeninnredning. Det var da den begynte å tettne... Uff, jeg håper du har nesespray.
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8654 Skrevet 20. november 2008 Tror ikke jeg har, men det går bra enda. Får kjøpe i morra, eller senere når mannen kommer hjem. Han er hjemme om en time, og jeg tenkte jeg skulle stikke å handle litt da.
Nótt Skrevet 20. november 2008 #8655 Skrevet 20. november 2008 Du får drikke litt forskjellige teer; peppermyntete - av peppermynte dråper løsner på tette neser, salviete skal hjelpe mot forkjølelse generelt, sølvte (sitronskiver kokt søtet med honning) er også bra.
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8656 Skrevet 20. november 2008 Har ikke sånne ting i h us. Kanskje de har på Kiwi? Tenkte jeg skulle dit å handle når mannen kommer hjem, men nå er jeg usikker, for jeg ser "The Day After Tomorrow" på Viasat 4..
Nótt Skrevet 20. november 2008 #8657 Skrevet 20. november 2008 Peppermyntedråper har de ikke på Kiwi, det har de på helsekosten. Vet ikke om de har salviete på Kiwi heller. MEN sitroner og honning har de uansett da.
Gjest Spiss Skrevet 20. november 2008 #8658 Skrevet 20. november 2008 Hvitløk! Og, den nye halsdropsen, sterk, DEN løsner gørr den
Skravla Skrevet 20. november 2008 #8659 Skrevet 20. november 2008 Har ikke sånne ting i h us. Kanskje de har på Kiwi? Tenkte jeg skulle dit å handle når mannen kommer hjem, men nå er jeg usikker, for jeg ser "The Day After Tomorrow" på Viasat 4.. Takk for tipset. Den er såpass dårlig at jeg kan sløve foran TV'en.
Annie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8660 Skrevet 20. november 2008 Peppermyntedråper har de ikke på Kiwi, det har de på helsekosten. Vet ikke om de har salviete på Kiwi heller. MEN sitroner og honning har de uansett da. Glemte det.. men kjøpte nesespray med mentol og Doc halslinser. Det og Cosylan er gull!! Hvitløk! Og, den nye halsdropsen, sterk, DEN løsner gørr den Kunne jo tygd hvitløk, men da hadde jeg blitt kasta ut av senga, og det gidder jeg ikke Takk for tipset. Den er såpass dårlig at jeg kan sløve foran TV'en. Syns den var bra jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå