Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:jepp: Siden nakken er som den er, må jeg begynne tidlig med julerengjøringa og ta det når jeg er i form. I grunn deilig å være i gang :)
Skrevet

Lurt å fordele det utover. Men ikke glem delegeringen. ;)

Skrevet

Mannen har så mye han må gjøre før jul, så jeg tror heller jeg skal ta ansvar og gjøre rent selv. Bortsett fra tak og vinduer utvendig. Derfor er det greit å begynne tidlig :)

Men det er klart at ungene skal få være med å hjelpe til :Nikke:

Skrevet

Ferdig med toppen av skapene!! :hoppe: Skal ta frontene nå straks :)

Skrevet

Julerengjøring ja... Blir nok den enkle varianten her i år... :sjenert:

Skrevet

Lista er lang her, men det har vært riving av pipe og støping av gulv, så jeg må komme meg igjennom. Men jeg har god tid heldigvis :)

Skrevet

Skal spare storrengjøring til vi en gang skal flytte jeg. :fnise:

Oppå kjøkkenskapene tar jeg jo hver uke.

Skrevet

Og, ja, vi pusset jo opp her i vinter, så da trengs det nesten ikke. Bare 2 etasje kanskje.. :danser:

Skrevet

Er ferdig med frontene også, inkludert utvendig på stekeovnen. Har tatt av knotter og skrubba dem, og det trengtes visst... :sjenert:

Skrevet

Tøyser du!?! :hakeslepp:

Og jeg vasker frontene på kjøkkenet hver gang jeg vasker kjøkkenet, er det unormalt :klø:

Skrevet

Det nye dobbeltalbumet til Beyoncè er bra!! :opplyser: Og jeg liker ikke dama engang...

Skrevet

Og jeg vasker frontene på kjøkkenet hver gang jeg vasker kjøkkenet, er det unormalt :klø:

Hun tuller ikke... Gærne dama.. :fnise:

Jeg vasker over frontene jeg også, ofte, men allikevel blir de møkkete gitt.. Ikke for det, det vannet var renere enn "toppvannet" :fnise:

Skrevet

Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å være på KG i dag, det går såååå treeeegt :sur:

Skrevet
Skal spare storrengjøring til vi en gang skal flytte jeg. :fnise:

:overrasket:

Skrevet

Beyoncè har en nydelig men anderledes versjon av Ave Maria. Nydelig faktisk :):overrasket:

Skrevet

Her var det mye mystiske fremmedord -rengjøring, vasking, salmiakkvann... :klø:

*rusler videre*

Skrevet

Nei, jeg tørker over skapene særlig rundt knottene nesten hver dag. :jepp:

Og komfyren tok jeg inni for et par uker siden. Men det var leeenge siden sist!.

Skrevet

Får middagsbesøk :) Venninnen min og datteren som går i klassen til Prinsessa kommer :)

Skrevet

Anbefaler å ikke ha hvit kjøkkeninnredning, da kan man late som om det er rent mye lenger :fnise:

Så flink du er, Annie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...