Multi Skrevet 14. november 2008 #8522 Skrevet 14. november 2008 Jeg tittet inne på Det søte liv i går og fikk veldig lyst på Daisimkake. Nå trenger jeg en unnskyldning til å bake.
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8523 Skrevet 14. november 2008 Natta! Du var visst seint oppe i natt Jeg tittet inne på Det søte liv i går og fikk veldig lyst på Daisimkake. Nå trenger jeg en unnskyldning til å bake. Unnskyldningen er at du har lyst til å spise og bake.. Trenger man flere grunner??
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8524 Skrevet 14. november 2008 Venninne T, som hadde bursdag i går, har barnefri i helgen. Det har jeg i morra også, for Prinsessa skal på Kick-off-overnatting i regi av kirken. Det er noe som er for 5-klassingene i kommunen her. Så i kveld, når Prinsessa har lagt seg, skal venninne T og jeg ta en tur på puben, borti gata her. Jeg har bodd her i over 6 år, men har enda ikke vært der... I morgen skal vi sitte hjemme hos henne og drikke oss fulle på Campari
Multi Skrevet 14. november 2008 #8525 Skrevet 14. november 2008 Du var visst seint oppe i natt Unnskyldningen er at du har lyst til å spise og bake.. Trenger man flere grunner?? Jammen vi er bare to og vi klarer ikke å spise en hel kake. Venninne T, som hadde bursdag i går, har barnefri i helgen. Det har jeg i morra også, for Prinsessa skal på Kick-off-overnatting i regi av kirken. Det er noe som er for 5-klassingene i kommunen her. Så i kveld, når Prinsessa har lagt seg, skal venninne T og jeg ta en tur på puben, borti gata her. Jeg har bodd her i over 6 år, men har enda ikke vært der... I morgen skal vi sitte hjemme hos henne og drikke oss fulle på Campari Det høres ut som flotte helgeplaner. Og det er virkelig på tide at du oppdager det lokale utelivet.
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8526 Skrevet 14. november 2008 Dere kan jo fryse den ene halvparten igjen Og ja, det er på tide at jeg finner ut av hva som er her...
Multi Skrevet 14. november 2008 #8528 Skrevet 14. november 2008 Hvor lenge holder en slik kake seg, da? Det er bare ikke så lurt å ha for mye godt liggende, da spiser jeg det en dag jeg sitter hjemme og jobber og kjeder meg.
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8529 Skrevet 14. november 2008 Høres ut som supre planer!! Ja jeg gleder meg Hvor lenge holder en slik kake seg, da? Det er bare ikke så lurt å ha for mye godt liggende, da spiser jeg det en dag jeg sitter hjemme og jobber og kjeder meg. Den holder seg lenge den i frysern.
kamela Skrevet 14. november 2008 #8530 Skrevet 14. november 2008 Venninne T, som hadde bursdag i går, har barnefri i helgen. Det har jeg i morra også, for Prinsessa skal på Kick-off-overnatting i regi av kirken. Det er noe som er for 5-klassingene i kommunen her. Så i kveld, når Prinsessa har lagt seg, skal venninne T og jeg ta en tur på puben, borti gata her. Jeg har bodd her i over 6 år, men har enda ikke vært der... I morgen skal vi sitte hjemme hos henne og drikke oss fulle på Campari Så fine helgeplaner
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8532 Skrevet 14. november 2008 Endelig noe helgeplaner som innebefatter kun meg selv!! Gleder meg!
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8533 Skrevet 14. november 2008 Nå¨skal jeg lage middag. Blir enkelt i dag. Hamburgere..
loffen Skrevet 14. november 2008 #8534 Skrevet 14. november 2008 Lovt ungene grøt etterpå. *urk* Noen er jo bortreist, så da må vi jo benytte anledningen.
Gjest Spiss Skrevet 14. november 2008 #8535 Skrevet 14. november 2008 (endret) Vi hadde hamburgere forrige uke, det var knallgodt! Mannen fikk beskjed om å ta et tak når det gjelder middag(et utfall av lavt blodsukker og vaskevarm kropp hos meg ), så han dro på butikken... At det hadde vært vel så enkelt å ta en titt i kjøleskapet tenkte han ikke på... Endret 14. november 2008 av Spiss
Annie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8537 Skrevet 14. november 2008 Vi hadde hamburgere forrige uke, det var knallgodt! Mannen fikk beskjed om å ta et tak når det gjelder middag(et utfall av lavt blodsukker og vaskevarm kropp hos meg ), så han dro på butikken... At det hadde vært vel så enkelt å ta en titt i kjøleskapet tenkte han ikke på... MANNFOLK!!!
Sauen Shaun Skrevet 14. november 2008 #8538 Skrevet 14. november 2008 Har visst "glemt" middagen i dag også jeg...
kort innpå Skrevet 14. november 2008 #8539 Skrevet 14. november 2008 MANNFOLK!!! Vi er gode å ha !!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå