Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tittet inne på Det søte liv i går og fikk veldig lyst på Daisimkake. Nå trenger jeg en unnskyldning til å bake. :ler:

Skrevet
Natta! :klemmer:

Du var visst seint oppe i natt :)

Jeg tittet inne på Det søte liv i går og fikk veldig lyst på Daisimkake. Nå trenger jeg en unnskyldning til å bake. :ler:

Unnskyldningen er at du har lyst til å spise og bake.. Trenger man flere grunner?? :vetikke:

Skrevet

Venninne T, som hadde bursdag i går, har barnefri i helgen. Det har jeg i morra også, for Prinsessa skal på Kick-off-overnatting i regi av kirken. Det er noe som er for 5-klassingene i kommunen her.

Så i kveld, når Prinsessa har lagt seg, skal venninne T og jeg ta en tur på puben, borti gata her. Jeg har bodd her i over 6 år, men har enda ikke vært der... :sjenert:

I morgen skal vi sitte hjemme hos henne og drikke oss fulle på Campari :skaal::ler:

Skrevet
Du var visst seint oppe i natt :)

Unnskyldningen er at du har lyst til å spise og bake.. Trenger man flere grunner?? :vetikke:

Jammen vi er bare to og vi klarer ikke å spise en hel kake. :sukk:

Venninne T, som hadde bursdag i går, har barnefri i helgen. Det har jeg i morra også, for Prinsessa skal på Kick-off-overnatting i regi av kirken. Det er noe som er for 5-klassingene i kommunen her.

Så i kveld, når Prinsessa har lagt seg, skal venninne T og jeg ta en tur på puben, borti gata her. Jeg har bodd her i over 6 år, men har enda ikke vært der... :sjenert:

I morgen skal vi sitte hjemme hos henne og drikke oss fulle på Campari :skaal::ler:

Det høres ut som flotte helgeplaner. Og det er virkelig på tide at du oppdager det lokale utelivet. :ler:

Skrevet

Dere kan jo fryse den ene halvparten igjen ;)

Og ja, det er på tide at jeg finner ut av hva som er her... :fnise:

Skrevet

Hvor lenge holder en slik kake seg, da?

Det er bare ikke så lurt å ha for mye godt liggende, da spiser jeg det en dag jeg sitter hjemme og jobber og kjeder meg. :sjenert:

Skrevet
Høres ut som supre planer!!

Ja jeg gleder meg :)

Hvor lenge holder en slik kake seg, da?

Det er bare ikke så lurt å ha for mye godt liggende, da spiser jeg det en dag jeg sitter hjemme og jobber og kjeder meg. :sjenert:

Den holder seg lenge den i frysern.

Skrevet

Så fine helgeplaner :klemmer:

Skrevet

Endelig noe helgeplaner som innebefatter kun meg selv!! :danser: Gleder meg! :skaal:

Skrevet

Nå¨skal jeg lage middag. Blir enkelt i dag. Hamburgere.. :)

Skrevet

Lovt ungene grøt etterpå. *urk*

Noen er jo bortreist, så da må vi jo benytte anledningen. :fnise:

Skrevet (endret)

Vi hadde hamburgere forrige uke, det var knallgodt! :Nikke:

Mannen fikk beskjed om å ta et tak når det gjelder middag(et utfall av lavt blodsukker og vaskevarm kropp hos meg :sjenert: ), så han dro på butikken... :fnise: At det hadde vært vel så enkelt å ta en titt i kjøleskapet tenkte han ikke på... :ler:

Endret av Spiss
Skrevet
Vi hadde hamburgere forrige uke, det var knallgodt! :Nikke:

Mannen fikk beskjed om å ta et tak når det gjelder middag(et utfall av lavt blodsukker og vaskevarm kropp hos meg :sjenert: ), så han dro på butikken... :fnise: At det hadde vært vel så enkelt å ta en titt i kjøleskapet tenkte han ikke på... :ler:

MANNFOLK!!! :ler:

Skrevet

Har visst "glemt" middagen i dag også jeg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...