Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har forresten fått innvilget tidsbegrenset uføretrygd i dag og det er positivt!! :bolledeig:

Gratulerer så mye med uføretrygden!!

:roser:

:roser::danser::roser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:danser:

:fnise:

Gratulerer så mye med uføretrygden!!

:roser::danser::roser:

Tusen takk!! :klem:

:danser:

:danser: med :)

Skrevet

Har fyrt opp i ovnen og venter på at venninnen min skal komme. Blir hyggelig :)

Skrevet

Har fyrt opp i peisen og :kaffekopp: er klar, nå kommer vel det faste innventaret fra 2. snart tenker jeg.

:klemmer:

Skrevet
Så hyggelig med en sånn nabo :)

Det er hyggelig med :kaffekopp: og :skravle: her, før vi kommer i gang på morran.

Vi sammkjører middager innimellom, og turer til harry land.

Hjelper verandre når det må jobbes både ute og inne.

Naboskapet her må vel være unikt, her hjelper vi alle til når det er noe.

Hele gata innvolveres når det må tas ett tak.

:)

Skrevet

Yey! for uføretrygd! Litt av en prestasjon å komme gjennom det nåløyet der, har jeg hørt.

Skrevet
Vi har fått fiskebarn! :bolledeig: Mallene våre har ynglet, noe som er veldig sjeldent, og jeg har til nå telt 7 småbabyfisker! MORSOMT!! :fisk:

Stilig!

Håper de hadde vett på å gjemme seg når de lagde de små babyene, er jo tross alt på kjøkkenet ditt :hoho:

Som jeg skrev i innlegget over, så orker jeg ikke å holde meg oppdatert i de forskjellige dagbøkene om dagen. Det foregår for mye i hodet mitt, til at jeg klarer å holde tritt her også.

Men jeg kommer sterkere tilbake.

:klem:

Ser ut som mange har det sånn om dagen :klemmer:

Jeg har forresten fått innvilget tidsbegrenset uføretrygd i dag og det er positivt!! :bolledeig:

Så bra :hoppe:

Skrevet
Det er hyggelig med :kaffekopp: og :skravle: her, før vi kommer i gang på morran.

Vi sammkjører middager innimellom, og turer til harry land.

Hjelper verandre når det må jobbes både ute og inne.

Naboskapet her må vel være unikt, her hjelper vi alle til når det er noe.

Hele gata innvolveres når det må tas ett tak.

:)

Så herlig! :) Skulle ønske det var sånn her også... :sukk:

Yey! for uføretrygd! Litt av en prestasjon å komme gjennom det nåløyet der, har jeg hørt.

Ikke vet jeg, men jeg kom i hvertfall igjennom :tommelopp:

Stilig!

Håper de hadde vett på å gjemme seg når de lagde de små babyene, er jo tross alt på kjøkkenet ditt :hoho:

Ser ut som mange har det sånn om dagen :klemmer:

Så bra :hoppe:

Jeg så ingenting i hvertfall... :ler:

Det skjer litt for mye, til at jeg orker ja.. :klem:

Ja, nå er jeg kjempeglad!! :hoppe:

Skrevet

I dag har jeg jaggu vært flink!!

Jeg har bakt en sjokoladekake og en bløtkake, til venninnen min. Mitt aller første sukkerbrød faktisk!!! Og det ble såååå bra!!! :sjokk:

Har registrert henne på facebook, skravla, rydda kjøkkenet ørten ganger, og laget kjøttkaker. Oppvaskmaskinen går for 3 gang i dag :ler:

Skrevet
:hallo: Så bra at du har fått innvilget uføretrygd da. Det må være en lettelse :)
Skrevet

Har registrert buzzadortilbudet om å prøvekjøre den nye Ford Fiesta. Håper jeg kommer med!!! :danser:

Skrevet

Kjøttkakene står i ovnen og poteter og gulerøtter koker. Gleder meg til middag :sikle: Kålstuing ja... Det må jeg lage :idesmil:

Skrevet

Har spist toast til middag i dag jeg. Godt at Daria og Skravla kommer snart, slik at jeg får skjerpet meg og ordnet skikkelig mat. Har ikke motivasjon til å lage middag for tiden... :sukk:

Skrevet

Sov visst 2 timer på sofaen... Er ikke så veldig trøtt nå, men skal straks finne senga. Må bare i nettbanken først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...