Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8341 Skrevet 4. november 2008 Hagemøblene og trampoline er ute og i vinteropplag. Samtidig er vinterutstyr tatt ut. Sparkene lot vi være igjen, for jeg tror de brukte de et par ganger i fjor. De har vokst fra dem, og da er det ikke noe morsomt lengre. Nye sparker til ungene, KAN være en julegaveidè.
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8342 Skrevet 4. november 2008 Himlinga er revet, og fy dægern og det støvet!!!
loffen Skrevet 4. november 2008 #8343 Skrevet 4. november 2008 Nei jeg har skjønt at hun ikke er den jeg trodde Kan du ikke smiske med Mette og be om å få en ny tittel? Det synes jeg virkelig du har fortjent, du med alle innleggene dine, du har tross alt bidratt til en del klikk Ny tittel! Jeg har bedt om få roser jeg, forresten. Himlinga er revet, og fy dægern og det støvet!!!
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8344 Skrevet 4. november 2008 Hvor eller til hvem, ber man om å få roser?
kort innpå Skrevet 4. november 2008 #8345 Skrevet 4. november 2008 Hvor eller til hvem, ber man om å få roser? Du behøver ikke å spørre meg!!! og kan du få av meg.
loffen Skrevet 4. november 2008 #8346 Skrevet 4. november 2008 Hvor eller til hvem, ber man om å få roser? Noen vel. Til deg:
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8347 Skrevet 4. november 2008 Du behøver ikke å spørre meg!!! og kan du få av meg. Så god du er Noen vel. Til deg: TUSEN TAKK!!
Daria Skrevet 4. november 2008 #8348 Skrevet 4. november 2008 Er forresten ikke så KG-inspirert om dagen. Har liksom ikke noe mål å strekke meg etter. Jeg ligger på topp i antall innlegg, og ikke får jeg ny tittel.. Slett deg og begynn på nytt
Daria Skrevet 4. november 2008 #8350 Skrevet 4. november 2008 Ingen grunn til å slå Var bare en opplagt løsning på problemet...
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8353 Skrevet 4. november 2008 Tusen takk Nótt Prinsessa lager middag. Nå steker hun pannekaker, og rører i tomatsuppa. Mannen og poden er og kaster søppel fra rivinga og når de kommer hjem er det middag Mannen snakket om å invitere svigers, så jeg har satt en dobbelt bolledeig og tenkte å lage skillingsboller av halvparten av deigen.
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8355 Skrevet 4. november 2008 Det ble bare skillingsboller, men det er sååå godt!!
Ugla Skrevet 5. november 2008 #8359 Skrevet 5. november 2008 Er forresten ikke så KG-inspirert om dagen. Har liksom ikke noe mål å strekke meg etter. Jeg ligger på topp i antall innlegg, og ikke får jeg ny tittel.. Men du kan jo se frem til en fest og sammen med oss, hver gang du runder et nytt tusen innlegg, eller hundre sider... Eller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå