Annie Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8281 Skrevet 30. oktober 2008 Nei det er program nr 5 i år. Gikk i går faktisk.
kamela Skrevet 31. oktober 2008 #8282 Skrevet 31. oktober 2008 Hei kiwii *********** Ser på Luksusfellen som gikk i går. Herregud så unge og naive de er!! Så ikke på, tok litt skrekken etter det voksne paret med luksusforbruk God morgen, Annie, har du store prosjekter på gang i dag også?
Annie Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #8284 Skrevet 31. oktober 2008 Så ikke på, tok litt skrekken etter det voksne paret med luksusforbruk God morgen, Annie, har du store prosjekter på gang i dag også? I dag er det konsert for korpset, så det er et forholdsvis stort prosjekt jeg er med på å lede. Ellers har jeg rydda og tørka over stuegulvet. Det er flis og spon overalt!!! Nå kommer snart venninnen min, jeg skal klippe henne Snart helg Snart er relativt... GOD HELG Enigma!!
loffen Skrevet 31. oktober 2008 #8287 Skrevet 31. oktober 2008 Nei det er program nr 5 i år. Gikk i går faktisk. Jeg fant det. Hadde tittet under 'tidligere program' jeg, og da var nr 5 om en singel skuespiller-type. Men nå har jeg sett på. Og sovet litt på sofaen etterpå. God helg!!!
Annie Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8290 Skrevet 1. november 2008 Hei loffen Har hatt KG-fri (nesten) dag i dag, og det har vært deilig. Nå skal jeg tusle i seng, og i morra har jeg en stor ryddejobb her. Natta
Annie Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8291 Skrevet 1. november 2008 Har fått gjort MYE på soverommet, og begynner nå å se en løsning på den midlertidige situasjonen her. Siden Prinsessa deler rom med oss, så har jeg fått satt opp en romdeler med skrivebordet hennes, og på den måten har jeg fått plassert den også Mannen er ute og demonterer trampolina. Jeg skal ha en kaffe og så skal jeg fortsette. Hadde lovet Prinsessa kino i dag, men utsetter det til i morra. Da har jeg bedre tid og kan slappe av bedre.
kamela Skrevet 1. november 2008 #8292 Skrevet 1. november 2008 Har fått gjort MYE på soverommet, og begynner nå å se en løsning på den midlertidige situasjonen her. Siden Prinsessa deler rom med oss, så har jeg fått satt opp en romdeler med skrivebordet hennes, og på den måten har jeg fått plassert den også Mannen er ute og demonterer trampolina. Jeg skal ha en kaffe og så skal jeg fortsette. Hadde lovet Prinsessa kino i dag, men utsetter det til i morra. Da har jeg bedre tid og kan slappe av bedre. Skjønner godt at du venter til i morgen med den kinoen, ikke morsomt å dra fra alt for å sette seg ned i to timer Ha en fortsatt fin dag
Annie Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8293 Skrevet 1. november 2008 Dette har jeg altså gjort i dag. Rydda soverommet vårt og fått ting på plass, eller midlertidig plass. Støvsugd 2 etasje Rydda og støvsugd trappa. Kosta murgulvet i gamlestua Lagt ei matte på gulvet der. Rydda i alt som tilhører korpset Støvsugd kjøkken Støvsugd gang Støvsugd stue Vasket 2 maskiner med tøy Tørket 2 maskiner med tøy Gjort klart til maskin nr 3 Bretta tøy Lagt på plass tøy Reparert ei bukse Rydda kjøkken Vaska kjøkkenbenkene Skifta dusjforheng på badet Skal fortsette med klesvasken, og må tørke støv, samt vaske gulvene, men det tar jeg i morra. Badet skal vaskes og det tar jeg etterpå. Må på butikken og handle og så skal jeg lage pizza og resten av kvelden skal jeg bare slappe av.
loffen Skrevet 1. november 2008 #8294 Skrevet 1. november 2008 Ja nå må du slappe av!! Trampoline... Shit, det var det vi skulle gjøre i dag.
Annie Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8295 Skrevet 1. november 2008 Har handlet og laget pizza. Oppvaskmaskinen er tømt og satt på igjen. Det var så mange store ting der, bl.a platene til stekeovnen. Gleder meg til mat!
Annie Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8296 Skrevet 1. november 2008 Lurer på om jeg skal se en film.. :klø: Det er jo ingenting på TV..
Nótt Skrevet 1. november 2008 #8297 Skrevet 1. november 2008 Jeg ser på filmen på tv2... med Jack Black.
Annie Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8299 Skrevet 1. november 2008 Det ble ikke noen film på meg. Så på 9-ball på en eller annen sportskanal, og nå er det WPT (World Poker Tour) MORSOMT!!
loffen Skrevet 1. november 2008 #8300 Skrevet 1. november 2008 (endret) Her har alle lagt seg. Det har ikke jeg lyst til. Jeg har lyst på en til! Ser på filmen innimellom da.. Endret 1. november 2008 av loffen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå