loffen Skrevet 27. oktober 2008 #8181 Skrevet 27. oktober 2008 Hellu! mens du lytter. Også lurer jeg på hva 'hotspot' er.. Aldri turt å spørre.
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8182 Skrevet 27. oktober 2008 Er ferdig med lyttinga. Nå skal jeg opp og skuffe flis. Fikk nesten hysterisk anfall her i sta, da mannen mente jeg måtte stå å vagle på en bjelke samtidig som jeg skulle skuffe. Har akutt høydeskrekk og fiksa ikke tanken på det engang!! Heldigvis skjønte han angsten min, og selvom han ikke tåler det, pga luftveiene, så skulle han gjøre det. Hotspot er der man legger alt mulig. Post og annet rot, i en haug på kjøkkenet. (oftest på kjøkkenet i hvertfall)
loffen Skrevet 27. oktober 2008 #8183 Skrevet 27. oktober 2008 Bra du slipper, skjønner at du blir redd. Det hadde jeg blitt også!
kamela Skrevet 27. oktober 2008 #8184 Skrevet 27. oktober 2008 Er ferdig med lyttinga. Nå skal jeg opp og skuffe flis. Fikk nesten hysterisk anfall her i sta, da mannen mente jeg måtte stå å vagle på en bjelke samtidig som jeg skulle skuffe. Har akutt høydeskrekk og fiksa ikke tanken på det engang!! Heldigvis skjønte han angsten min, og selvom han ikke tåler det, pga luftveiene, så skulle han gjøre det. Hotspot er der man legger alt mulig. Post og annet rot, i en haug på kjøkkenet. (oftest på kjøkkenet i hvertfall) Stå på en bjelke med åpning ned, det hadde ikke jeg gjort heller! Hotspotter har jeg visst mange av
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8185 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Det er ikke åpning ned, men det er bare tynne takpanelbord som er spikra nedenfra. Dvs, det er taket i 1 etasje, og de holder ikke meg om jeg detter ned. Tør i hvertfall ikke finne ut av det! Endret 27. oktober 2008 av Annie
kort innpå Skrevet 27. oktober 2008 #8186 Skrevet 27. oktober 2008 Det er ikke åpning ned, men det er bare tynne takpanelbord som er spikra nedenfra. Dvs, det er taket i 1 etasje, og de holder ikke meg om jeg detter ned. Tør i hvertfall ikke finne ut av det! Om de holder, det finner du fort ut.
Gjest Spiss Skrevet 27. oktober 2008 #8187 Skrevet 27. oktober 2008 Takplatene i stua til mamma holdt ikke mannen for å si det sånn... Men det gikk bra da, mamma holdt på å dø av latter da det plutselig stakk ned et ben fra stuetaket
kamela Skrevet 27. oktober 2008 #8189 Skrevet 27. oktober 2008 Ingen grunn til å forsøke, uansett Har dere fått gjort mye i dag?
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8190 Skrevet 27. oktober 2008 Om de holder, det finner du fort ut. Ikke planer!!! Takplatene i stua til mamma holdt ikke mannen for å si det sånn... Men det gikk bra da, mamma holdt på å dø av latter da det plutselig stakk ned et ben fra stuetaket STAKKARN!! Ingen grunn til å forsøke, uansett Har dere fått gjort mye i dag? Har ingen planer om å forsøke nei. Vi har fått tatt av resten av gulvet og fått bort all flisa. I morgen skal vi vel begynne å rive taket i 1 etasje.
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8191 Skrevet 27. oktober 2008 Var på konferansetime for Prinsessa i dag. Det gikk kjempebra, men hun må lære seg å jobbe litt raskere. Spesiellt i matte.
Ugla Skrevet 27. oktober 2008 #8192 Skrevet 27. oktober 2008 Også lurer jeg på hva 'hotspot' er.. Aldri turt å spørre. Takk for at du spurte, loffen... da slapp jeg... Hotspot er der man legger alt mulig. Post og annet rot, i en haug på kjøkkenet. (oftest på kjøkkenet i hvertfall) En haug...? Har mange jeg, både på kjøkken og dagligstue... Visste ikke at de hadde så fint navn... Kaller de bare rot jeg...
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8193 Skrevet 27. oktober 2008 En haug - flere hauger.. Det er bare å bøye i vei
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8194 Skrevet 27. oktober 2008 Har støvsugd oppe, rydda litt i rotet der, samt skifta på senga. Ryggen er helt av, og det kjennes ut som om senen under den ene foten er for stram. Det er vondt å stå og gå på venstre fot. Pokker også, dette har jeg IKKE tid til!
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8195 Skrevet 27. oktober 2008 Mannen er DRITLEI reklamen på FEM. "Programmet sponses av Kvinneguiden.no" Han ser de sidene 23 (litt overdrevet) timer i døgnet ellers, og mente det holdt.
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8196 Skrevet 27. oktober 2008 Han mener også at det er totalt bortkasta reklamepenger, for det går ikke ann å bli mer avhengig av en nettside.. Jeg avhengig??? PØH!
Skywalker Skrevet 27. oktober 2008 #8197 Skrevet 27. oktober 2008 "Programmet sponses av Kvinneguiden.no -Norges mest feminine nettsted". De har sine ord i behold. Masse småjenter her. Og noen veldig, veldig hyggelige noen: Kuppmakerne!
Skywalker Skrevet 27. oktober 2008 #8199 Skrevet 27. oktober 2008 ..assa..jeg mente ikke å si at KUPPMAKERNE er småjenter!
Annie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8200 Skrevet 27. oktober 2008 ..assa..jeg mente ikke å si at KUPPMAKERNE er småjenter! Det og sexpress, er i min alder frynsegoder...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå