Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hellu! :kaffekopp: mens du lytter.

Også lurer jeg på hva 'hotspot' er.. Aldri turt å spørre. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ferdig med lyttinga. Nå skal jeg opp og skuffe flis.

Fikk nesten hysterisk anfall her i sta, da mannen mente jeg måtte stå å vagle på en bjelke samtidig som jeg skulle skuffe. Har akutt høydeskrekk og fiksa ikke tanken på det engang!! :grine:

Heldigvis skjønte han angsten min, og selvom han ikke tåler det, pga luftveiene, så skulle han gjøre det.

Hotspot er der man legger alt mulig. Post og annet rot, i en haug på kjøkkenet. (oftest på kjøkkenet i hvertfall)

Skrevet

:idesmil:

:kose: Bra du slipper, skjønner at du blir redd. Det hadde jeg blitt også!

Skrevet
Er ferdig med lyttinga. Nå skal jeg opp og skuffe flis.

Fikk nesten hysterisk anfall her i sta, da mannen mente jeg måtte stå å vagle på en bjelke samtidig som jeg skulle skuffe. Har akutt høydeskrekk og fiksa ikke tanken på det engang!! :grine:

Heldigvis skjønte han angsten min, og selvom han ikke tåler det, pga luftveiene, så skulle han gjøre det.

Hotspot er der man legger alt mulig. Post og annet rot, i en haug på kjøkkenet. (oftest på kjøkkenet i hvertfall)

Stå på en bjelke med åpning ned, det hadde ikke jeg gjort heller!

Hotspotter har jeg visst mange av :fnise:

Skrevet (endret)

Det er ikke åpning ned, men det er bare tynne takpanelbord som er spikra nedenfra. Dvs, det er taket i 1 etasje, og de holder ikke meg om jeg detter ned. Tør i hvertfall ikke finne ut av det!

Endret av Annie
Skrevet
Det er ikke åpning ned, men det er bare tynne takpanelbord som er spikra nedenfra. Dvs, det er taket i 1 etasje, og de holder ikke meg om jeg detter ned. Tør i hvertfall ikke finne ut av det!

Om de holder, det finner du fort ut.

:fnise:

Skrevet

Takplatene i stua til mamma holdt ikke mannen for å si det sånn... Men det gikk bra da, mamma holdt på å dø av latter da det plutselig stakk ned et ben fra stuetaket :hoho::legrine:

Skrevet

Ingen grunn til å forsøke, uansett :)

Har dere fått gjort mye i dag?

Skrevet
Om de holder, det finner du fort ut.

:fnise:

Ikke planer!!! :nei:

Takplatene i stua til mamma holdt ikke mannen for å si det sånn... Men det gikk bra da, mamma holdt på å dø av latter da det plutselig stakk ned et ben fra stuetaket :hoho::legrine:

STAKKARN!! :sjokk:

Ingen grunn til å forsøke, uansett :)

Har dere fått gjort mye i dag?

Har ingen planer om å forsøke nei. Vi har fått tatt av resten av gulvet og fått bort all flisa. I morgen skal vi vel begynne å rive taket i 1 etasje.

Skrevet

Var på konferansetime for Prinsessa i dag. Det gikk kjempebra, men hun må lære seg å jobbe litt raskere. Spesiellt i matte.

Skrevet
Også lurer jeg på hva 'hotspot' er.. Aldri turt å spørre. :sjenert:

Takk for at du spurte, loffen... da slapp jeg... :sjenert:

En haug...? Har mange jeg, både på kjøkken og dagligstue... :sjenert:

Visste ikke at de hadde så fint navn... :sjarmor:

Kaller de bare rot jeg... :fnise:

Skrevet

En haug - flere hauger.. :ler: Det er bare å bøye i vei :fnise:

Skrevet

Har støvsugd oppe, rydda litt i rotet der, samt skifta på senga.

Ryggen er helt av, og det kjennes ut som om senen under den ene foten er for stram. Det er vondt å stå og gå på venstre fot. Pokker også, dette har jeg IKKE tid til! :sur:

Skrevet

Mannen er DRITLEI reklamen på FEM. "Programmet sponses av Kvinneguiden.no"

Han ser de sidene 23 (litt overdrevet) timer i døgnet ellers, og mente det holdt. :fnise:

Skrevet

Han mener også at det er totalt bortkasta reklamepenger, for det går ikke ann å bli mer avhengig av en nettside..

Jeg avhengig??? PØH!

Skrevet

"Programmet sponses av Kvinneguiden.no -Norges mest feminine nettsted".

De har sine ord i behold. Masse småjenter her. Og noen veldig, veldig hyggelige noen: Kuppmakerne!

:klem:

Skrevet

..assa..jeg mente ikke å si at KUPPMAKERNE er småjenter! ;)

Skrevet
..assa..jeg mente ikke å si at KUPPMAKERNE er småjenter! ;)

Det og sexpress, er i min alder frynsegoder... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...