Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2008 #781 Del Skrevet 16. februar 2008 Har naboen tatt ned julepynten enda eller? Hvis juledrammen er tom så bør julepynten fjernes. Bare si det til ham. Å nei du, her er det ikke fjernet noe julepynt enda. Jula varer da visstnok til påske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. februar 2008 #782 Del Skrevet 16. februar 2008 Annie..! Dumt at dere ikke har topp-ver... Men det har jeg.. -5 grader, helt stille, delvis og 1,5 m snø... Kos deg som best du kan, Annie (det gjør jeg!). Fortsatt god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. februar 2008 #783 Del Skrevet 16. februar 2008 Håper dere har finere vær i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2008 #784 Del Skrevet 16. februar 2008 Håper dere koser dere :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #785 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Tutekopp selvfølgelig, ølcapsen har ikke kommet i posten ennå Å nei du, her er det ikke fjernet noe julepynt enda. Jula varer da visstnok til påske... Annie..! Dumt at dere ikke har topp-ver... Men det har jeg.. -5 grader, helt stille, delvis og 1,5 m snø... Kos deg som best du kan, Annie (det gjør jeg!). Fortsatt god ferie! Høres deilig ut, men det er bedre med 20 pluss og sol Håper dere har finere vær i dag! Har vært supert i dag Håper dere koser dere :-D GJETT OM!!! Endret 16. februar 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 16. februar 2008 #786 Del Skrevet 16. februar 2008 Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2008 #787 Del Skrevet 16. februar 2008 Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #788 Del Skrevet 16. februar 2008 Så gode dere er. Er herlig å komme inn her og se at dere har vært her Ungene har badet og kost seg i dag. Vi var først på en shopping og Prinsessa fikk forsinket bursdagsgave av foreldrene mine. Hun fant gull PUMA joggesko. De kosta 32 Euro på tilbud, og hun var/er overlykkelig I tillegg kjøpte hun seg et badehåndkle med kart over stedet her og en strandmadrassstol. Den har hun prøvd ute i bassenget her Poden kjøpte en liten ting til kompisen sin. Etterpå reiste vi på en restaurant med strandlinje, og Sambo, mamma og jeg satt der og tok en mens ungene badet i Middelhavet. Nydelig sandstrand der, og krystallklart vann. HERLIG!! Etterhvert kom pappa dit en tur også og vi koste oss i Da ungene var ferdige med å bade, reiste mannen, ungene og jeg til en kafè og spiste lunch. Baguetter med bacon og ost. Kjempegodt!! Var innom og handlet litt på veien tilbake hit. Ungene har badet i over en time i bassenget her, og de har hatt det kjempegøy! Herlig å se så fornøyde unger Venninnen til mamma, får besøk av søsteren sin i dag, så hun, mamma og pappa skal hente henne på flyplassen nå etterpå. Vi skal møte dem på en restaurant, når de er på vei tilbake, og spise ute da. Gleder meg! Alt i alt, en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 16. februar 2008 #789 Del Skrevet 16. februar 2008 Så godt å lese at dere koser dere! Høres ut som en helt herlig dag, mye herligere enn og ! GOD til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 #790 Del Skrevet 16. februar 2008 Så hyggelig å lese at du har en fin ferie!! Føler du at du får slappet av, eller blir det bare stressing med shopping og slikt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #791 Del Skrevet 16. februar 2008 Så godt å lese at dere koser dere! Høres ut som en helt herlig dag, mye herligere enn og ! GOD til deg! MYYYE bedre her ja Så hyggelig å lese at du har en fin ferie!! Føler du at du får slappet av, eller blir det bare stressing med shopping og slikt..? Vi slapper så mye av, at det er fare for liggesår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2008 #792 Del Skrevet 16. februar 2008 Så herlig å lese at dere koser dere sånn, det trengte dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2008 #793 Del Skrevet 16. februar 2008 Det høres så deilig ut! Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 #794 Del Skrevet 16. februar 2008 Vi slapper så mye av, at det er fare for liggesår Det har du helt sikkert godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2008 #795 Del Skrevet 16. februar 2008 Her var det snøstorm for to dager siden. I dag er det . Så i morgen er det vel skikkelig holkeføre igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. februar 2008 #796 Del Skrevet 16. februar 2008 Hola senoritas y hombre!! (om det var riktig skrevet aner jeg ikke, ei heller om man kan si det sånn, men det ser bra ut herfra ) Innedag i dag. Vi er kjempeuheldige med været. Det har pøsregna i dag, og det er ikke meldt sol før på lørdag. Og da kun lørdag og søndag... Jaja, været får vi ikke gjort noe med. Så i dag blir det shoppingdag igjen. Skal se på sko bl.a Skoshopping er aldri å forakte Skoshopping er ikke det dummeste å foreta seg i Spania. Særlig ikke når det er dårlig vær. Et ypperlig valg. Ingen andre steder heller så lenge prisen er riktig! Kan jo skrive her også, at Sunshine og Skravla kommer til meg i morgen!!! :juhu: Så koselig! De kommer til sjønningen og meg også. :juhu: Koselig for dere også Høres deilig ut, men det er bedre med 20 pluss og sol Har vært supert i dag GJETT OM!!! Så flott at værgudene endelig er med dere Alt i alt, en fantastisk dag Koser meg med dere - unnder dere virkelig en sånn ferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #797 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har vært ute og spist middag. Ørten retter, vin, øl og brus, samt kaffe og dessert. Pris: 87 Euro. Når jeg legger til at det skulle deles på 9, ble det ikke mye på hver Endret 16. februar 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. februar 2008 #798 Del Skrevet 16. februar 2008 Har vært ute og spist middag. Ørten retter, vin, øl og brus, samt kaffe og dessert. Pris: 87 Euro. Når jeg legger til at det skulle deles på 9, ble det ikke mye på hver Annie Ingen grunn til å lage middag hjemme ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #799 Del Skrevet 16. februar 2008 KAMELA!!! Så koselig med nattbesøk av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. februar 2008 #800 Del Skrevet 16. februar 2008 Annie! :hopper: Høres ut som om dere har det kjekt nå ja! Deilig å gå ut å spise også, og bra at dere fikk fint vær i dag! *drømmer om bading i middelhavet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå