Ugla Skrevet 8. oktober 2008 #7742 Skrevet 8. oktober 2008 God morgen!! I morra skal mannen og jeg sette inn et vindu i gamlestua, og så skal jeg dytte det med isolasjon når han er på jobb. Glava? *kjenner at jeg kjør* Og kveldens siste har jeg hatt noen ganger nå, og jaggu snek det seg ikke inn en marsipanpølse også Fort gjort å ta feil... Fersk :kaffekopp:
Annie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7743 Skrevet 8. oktober 2008 God morgen!! Glava? *kjenner at jeg kjør* Fort gjort å ta feil... Fersk :kaffekopp: Kjører du hit for å hjelpe meg da eller? Det er en glavatype ja. Gleder meg ikke, og venter med å dusje til jeg er ferdig Burde smurt min tørre hud også, men venter med det også..
Gjest Spiss Skrevet 8. oktober 2008 #7744 Skrevet 8. oktober 2008 Kan lønne seg å vente med dusjen ja, usj, glava er ekle saker
Sauen Shaun Skrevet 8. oktober 2008 #7745 Skrevet 8. oktober 2008 *løper ut igjen før jeg begynner å klø*
Annie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7746 Skrevet 8. oktober 2008 Blir ikke dytting av isolasjon før i morra. Vi hadde ikke nok karmskruer. Må kjøpe det i morra, så får jeg dytte da. Ble så inspirert av alt fårikålsnakket her i går, så nå har jeg satt en diger gryte til oppkok. Gleder meg!!
Gjest Spiss Skrevet 8. oktober 2008 #7748 Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke smakt det på mange år, mon tro om jeg liker det nå?
Annie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7749 Skrevet 8. oktober 2008 Det er kjempegodt!! Og enkelt å lage!!
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #7750 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil ha fårikål!! Må overtale de andre i familien altså. Det er Noen som er problemet.. han komer til å spise knekkebrød i protest. Det er jeg sikker på!
Annie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7751 Skrevet 8. oktober 2008 Det fikser du glatt! En dag dere krangler, så blir det fårikål til middag Da kan han kose seg med knekkebrødet sitt da... Vi er ferdig med å spise nå, og hadde vi hatt badekar kunne vi fått boblebad senere i dag...
Annie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7753 Skrevet 8. oktober 2008 Skal legge meg på sofaen og la magen gjære i fred...
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #7754 Skrevet 8. oktober 2008 Ryggen min vil på sofaen. Kanskje magen også etter middag. Blomkål.
Gjest Spiss Skrevet 8. oktober 2008 #7755 Skrevet 8. oktober 2008 Her trenger vi liksom ikke kål for å gjære... Hm, må tenke litt på det, gidder ikke stå over grytene og finne ut etterpå at jeg ikke liker det... *vrang*
Skravla Skrevet 8. oktober 2008 #7756 Skrevet 8. oktober 2008 Her trenger vi liksom ikke kål for å gjære... Hm, må tenke litt på det, gidder ikke stå over grytene og finne ut etterpå at jeg ikke liker det... *vrang* Om jeg setter på en kjele nå, så rekker du det akkurat.
kamela Skrevet 8. oktober 2008 #7757 Skrevet 8. oktober 2008 Det lukter fårikål i huset!! Er det så mye å stå etter da
Ugla Skrevet 8. oktober 2008 #7758 Skrevet 8. oktober 2008 Kjører du hit for å hjelpe meg da eller? Det er en glavatype ja. Gleder meg ikke... Øhh... Kan det være noen som har vært i innlegget mitt, og laget en skrivefeil... Eller må jeg kjøre en tur og hjelpe deg, og så kan jeg klø...
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #7759 Skrevet 8. oktober 2008 Øhh... Kan det være noen som har vært i innlegget mitt, og laget en skrivefeil... Eller må jeg kjøre en tur og hjelpe deg, og så kan jeg klø... Det var sikkert meg, for jeg skriver feil hele tiden.
Annie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7760 Skrevet 8. oktober 2008 Er det så mye å stå etter da Sto ikke, jeg satt og skrev det... Øhh... Kan det være noen som har vært i innlegget mitt, og laget en skrivefeil... Eller må jeg kjøre en tur og hjelpe deg, og så kan jeg klø... Det er sikkert noen som har redigert inn en feil...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå