Bomull Skrevet 15. februar 2008 #741 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg blir med Det siste der orker ikke ryggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 15. februar 2008 #742 Del Skrevet 15. februar 2008 Det siste der orker ikke ryggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. februar 2008 #743 Del Skrevet 15. februar 2008 Det siste der orker ikke ryggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #744 Del Skrevet 15. februar 2008 Hola senoritas y hombre!! (om det var riktig skrevet aner jeg ikke, ei heller om man kan si det sånn, men det ser bra ut herfra ) Innedag i dag. Vi er kjempeuheldige med været. Det har pøsregna i dag, og det er ikke meldt sol før på lørdag. Og da kun lørdag og søndag... Jaja, været får vi ikke gjort noe med. Så i dag blir det shoppingdag igjen. Skal se på sko bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #745 Del Skrevet 15. februar 2008 Hola senoritas y hombre!! (om det var riktig skrevet aner jeg ikke, ei heller om man kan si det sånn, men det ser bra ut herfra ) Så helt perfekt ut for meg og så (Bortsett fra at det skal vel være et oppned utropstegn foran setningen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. februar 2008 #746 Del Skrevet 15. februar 2008 Hola senoritas y hombre!! (om det var riktig skrevet aner jeg ikke, ei heller om man kan si det sånn, men det ser bra ut herfra ) Innedag i dag. Vi er kjempeuheldige med været. Det har pøsregna i dag, og det er ikke meldt sol før på lørdag. Og da kun lørdag og søndag... Jaja, været får vi ikke gjort noe med. Så i dag blir det shoppingdag igjen. Skal se på sko bl.a Du mangler ~ over n i senoritas. Altså det skulle vært señoritas, i tillegg til da oppned utropstegn foran setningen selvsagt. Ellers så det ganske bra ut, bortsett fra at jeg kanskje ville sagt señor siden du først er såpass formell og skriver señoritas. Skulle du brukt hombre ville jeg kanskje brukt chicas i stedet? Men jeg skal ikke la dette utvikle seg til en språkdiskusjon Her er det strålende sol, og vårblomstene begynner å titte opp inne ved husveggen på jobb. Jeg kan sikkert prøve å manipulere sola til å skinne litt hos dere også. På en dag som i dag deler jeg gjerne godene Ha en fin dag på shopping. Crap! Innså plutselig at jeg avslørte meg selv som snikleser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. februar 2008 #747 Del Skrevet 15. februar 2008 God morgen - det er fredag :juhu: Er det her det fest i tomt hus? Jeg er for! Jeg blir med Har akkurat lagt mer pils i kjøleskapet. Hola senoritas y hombre!! (om det var riktig skrevet aner jeg ikke, ei heller om man kan si det sånn, men det ser bra ut herfra ) Innedag i dag. Vi er kjempeuheldige med været. Det har pøsregna i dag, og det er ikke meldt sol før på lørdag. Og da kun lørdag og søndag... Jaja, været får vi ikke gjort noe med. Så i dag blir det shoppingdag igjen. Skal se på sko bl.a Her har snøstormen gitt seg nå. Men det er ikke noe å se gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. februar 2008 #748 Del Skrevet 15. februar 2008 Sender litt til Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #749 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Så helt perfekt ut for meg og så (Bortsett fra at det skal vel være et oppned utropstegn foran setningen) Har ikke noe oppned utropstegn her... Du mangler ~ over n i senoritas. Altså det skulle vært señoritas, i tillegg til da oppned utropstegn foran setningen selvsagt. Ellers så det ganske bra ut, bortsett fra at jeg kanskje ville sagt señor siden du først er såpass formell og skriver señoritas. Skulle du brukt hombre ville jeg kanskje brukt chicas i stedet? Men jeg skal ikke la dette utvikle seg til en språkdiskusjon Har vært her i 3 dager,så jeg er unnskyldt... Men du har rett.. Vet det når du sier det... Her er det strålende sol, og vårblomstene begynner å titte opp inne ved husveggen på jobb. Jeg kan sikkert prøve å manipulere sola til å skinne litt hos dere også. På en dag som i dag deler jeg gjerne godene Ha en fin dag på shopping. Crap! Innså plutselig at jeg avslørte meg selv som snikleser... Velkommen som snikleser forresten Har akkurat lagt mer pils i kjøleskapet. Her har snøstormen gitt seg nå. Men det er ikke noe å se gitt... PILS?? :dåne: Sender litt til Annie. TAKK!! Kan du samtidig ta bort vinden? Endret 15. februar 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. februar 2008 #750 Del Skrevet 15. februar 2008 Skoshopping er ikke det dummeste å foreta seg i Spania. Særlig ikke når det er dårlig vær. Et ypperlig valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #751 Del Skrevet 15. februar 2008 Har ikke noe oppned utropstegn her... Nei det har du vel kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. februar 2008 #752 Del Skrevet 15. februar 2008 PILS?? :dåne: Ja, det er tomt for juledram nå. Må snart få ordnet noe påskedram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #753 Del Skrevet 15. februar 2008 Skoshopping er ikke det dummeste å foreta seg i Spania. Særlig ikke når det er dårlig vær. Et ypperlig valg. Er kjempebillige sko her, så det blir bra Nei det har du vel kanskje ikke Ja, det er tomt for juledram nå. Må snart få ordnet noe påskedram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 15. februar 2008 #754 Del Skrevet 15. februar 2008 Titter innom:-) Takk for hilsenen Annie. Humøret har lettet utover dagen Lurer på om jeg skal gjøre ett nytt forsøk på ett glass rødvin i kveld, jeg skal holde i glasset heletiden Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2008 #755 Del Skrevet 15. februar 2008 Kan jo skrive her også, at Sunshine og Skravla kommer til meg i morgen!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 15. februar 2008 #756 Del Skrevet 15. februar 2008 Kan jo skrive her også, at Sunshine og Skravla kommer til meg i morgen!!! :juhu: De kommer til sjønningen og meg også. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. februar 2008 #757 Del Skrevet 15. februar 2008 Høres ut som om du nyter dagene borte fra norge, selv om det ikke er det været dere hadde håpet på! Skoshopping er ikke å forakte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. februar 2008 #758 Del Skrevet 15. februar 2008 Men, skulle ikke vi ha hjemmealenefest her??! *slår på musikk!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 15. februar 2008 #759 Del Skrevet 15. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. februar 2008 #760 Del Skrevet 15. februar 2008 Men, skulle ikke vi ha hjemmealenefest her??! *slår på musikk!* Joiner Tigern dansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå