Annie Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7541 Skrevet 1. oktober 2008 Takk alle sammen!! Nå er jeg endelig hjemme igjen! Og det er såååå godt! Borte bra, men hjemme er, definitivt, best!!
Annie Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7542 Skrevet 1. oktober 2008 Mobilen min har forresten tatt kvelden Må få ringt forsikringsselskapet i morra og se om jeg kan få ordnet det..
Nótt Skrevet 2. oktober 2008 #7544 Skrevet 2. oktober 2008 Endelig hjemme igjen. Håper du får ordnet det med forsikringsselskapet.
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2008 #7545 Skrevet 2. oktober 2008 God dag! Håper du nyter første dagen hjemme.
MrsP Skrevet 2. oktober 2008 #7548 Skrevet 2. oktober 2008 Der er du hjemme ja! Kan jeg slutte å knipe nå?
Annie Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7549 Skrevet 2. oktober 2008 Velkommen hjem Takk for det Der er du hjemme ja! Kan jeg slutte å knipe nå? FØD I VEI! Nå er jeg hjemme, og har fått ordnet meg en annen mobil
Loevinna Skrevet 2. oktober 2008 #7550 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Endret 2. oktober 2008 av Loevinna
Annie Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7551 Skrevet 2. oktober 2008 Til alle: Jeg har innsett at jeg ALDRI kommer til å bli oppdatert i blogger og dagbøker, så jeg begynner fra siste innlegg hos dere alle! Tar med andre ord en DIGER annie...
Annie Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7552 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Må bare skryte litt.. Da jeg var på Gran Canaria fikk jeg flettet håret mitt av en afrikansk dame. Mange tynne små fletter, sånn typisk vet dere. Og i dag fikk jeg lyst til å prøve det samme på Prinsessa - og jeg fikk det til!!! Hun har hatt lyst på sånne fletter i mange år, men jeg har ikke skjønt teknikken, men da jeg så det ble gjort der nede skjønte jeg det og nå har jeg altså klart det! Er ikke ferdig med henne enda, men blir det i morra MORSOMT!!! Endret 2. oktober 2008 av Annie
Gjest Spiss Skrevet 3. oktober 2008 #7553 Skrevet 3. oktober 2008 Ganske forståelig at du ikke orket oppdatere deg, det hadde vel tatt evigheter før du ble ferdig Er det vanskelig å flette slike fletter?
Nótt Skrevet 3. oktober 2008 #7554 Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner godt at du ikke klarer å oppdatere deg hos alle. og en tidlig fredags morgen.
Ugla Skrevet 3. oktober 2008 #7555 Skrevet 3. oktober 2008 Til alle: Jeg har innsett at jeg ALDRI kommer til å bli oppdatert i blogger og dagbøker, så jeg begynner fra siste innlegg hos dere alle! Tar med andre ord en DIGER annie... Men... er det lov da...??? ..i følge visse ........ Skjønner det godt, Annie... Det viktigste for oss er å ha deg tilbake igjen... Snart kan du feire 41000
Gjest misa Skrevet 3. oktober 2008 #7556 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Annie. Innom og kikker i dagboken din, ble så nysgjerrig på hvor du har vært på reise i 3 uker. Men de første sidene var litt slitsomme å gå gjennom. Er reisefrik selv. Hvor har du vært, om jeg får spørre? -misa
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2008 #7557 Skrevet 3. oktober 2008 God morgen Annie. Håper du får en fin dag.
Annie Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7558 Skrevet 3. oktober 2008 Ganske forståelig at du ikke orket oppdatere deg, det hadde vel tatt evigheter før du ble ferdig Er det vanskelig å flette slike fletter? Var nesten så jeg gruet meg til å ta runden, så jeg hoppet like godt til siste innlegg hos alle. Alternativet var å droppe dagbøker, og det går jo ikke ann... Vanskelig og vanskelig.. Jeg har jo holdt på med hår i 28 år, så jeg tok det ganske lett, men jeg knoter litt enda. Noe av trikset er å ha vaselin i håret før man fletter.
Annie Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7559 Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner godt at du ikke klarer å oppdatere deg hos alle. og en tidlig fredags morgen. passer perfekt nå!! Takk for forståelsen! Men... er det lov da...??? ..i følge visse ........ Skjønner det godt, Annie... Det viktigste for oss er å ha deg tilbake igjen... Snart kan du feire 41000 Jeg tar meg lov... Er glad for å være tilbake igjen også, men har planer om å ikke være her så mye som før. Trur eg....
Annie Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7560 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Annie. Innom og kikker i dagboken din, ble så nysgjerrig på hvor du har vært på reise i 3 uker. Men de første sidene var litt slitsomme å gå gjennom. Er reisefrik selv. Hvor har du vært, om jeg får spørre? -misa Hei misa og til meg Jeg har vært 3 uker på Gran Canaria God morgen Annie. Håper du får en fin dag. God formiddag Inlove
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå