Annie Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7482 Skrevet 23. september 2008 *nå er det "bare" 8 dager..* Løper ikke akkurat beina av meg for å se i spacet ditt God morgen. Serverer men er redd den blir kald før du våkner Pysa! Var oppe på den tiden, og nesten klar for morgentrening Jeg har litt slangeskrekk, men den er samtidig blandet med en nysgjerrighet. god morgen forresten. Ikke vær redd, de er kjempefine!! JESS PLIS!! Hvilken kinarestaurant skal dere på? Sender PM God morgen Annie! Håper du får nok en flott dag. Skal på stranda å, måtte bare sjekke kontobeholdningen først God morgen... Vi har også .... Så herlig
loffen Skrevet 23. september 2008 #7483 Skrevet 23. september 2008 her også! Ha det deilig på stranda! Jeg skal ut på en sykkeltur i dag.
kamela Skrevet 24. september 2008 #7485 Skrevet 24. september 2008 Var oppe på den tiden, og nesten klar for morgentrening Ikke vær redd, de er kjempefine!! Skal på stranda å, måtte bare sjekke kontobeholdningen først Okay, får sjekke spacet ditt så jeg slipper å bli kalt pyse Godt at du smiler etter å ha sjekket kontoen! Ha en fin dag med masse
Annie Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7486 Skrevet 24. september 2008 Har fått sol:e-og strandforbud i dag. Har fått - nok en gang - stikk av noe slag på øynene og de er kjempehovne!
Gjest Spiss Skrevet 24. september 2008 #7487 Skrevet 24. september 2008 Nei men kjære tid, enda en gang til, æsj så kjipt!
Annie Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7489 Skrevet 24. september 2008 Ja dette er kjempekjedelig Men i har snakket om å reise på en skofabrikk senere i dag. Der er det visst billig
loffen Skrevet 24. september 2008 #7490 Skrevet 24. september 2008 Ble det skofabrikk? Høres morsomt ut!
Annie Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7491 Skrevet 24. september 2008 Gedigen nedtur! Betalte €80 i taxi (kunne leid bra bil i en uke for beløpet) og fikk kjøpt oss 2 par sko hver, som ikke var spesiellt billige engang!! Men når jeg først var der SKULLE jeg ha med meg sko tilbake! Nå skal jeg gå å legge meg, og så håper jeg at jeg ser i morgen tidlig. Øynene er bedre, men ikke bra..
kamela Skrevet 25. september 2008 #7492 Skrevet 25. september 2008 Gedigen nedtur! Betalte €80 i taxi (kunne leid bra bil i en uke for beløpet) og fikk kjøpt oss 2 par sko hver, som ikke var spesiellt billige engang!! Men når jeg først var der SKULLE jeg ha med meg sko tilbake! Nå skal jeg gå å legge meg, og så håper jeg at jeg ser i morgen tidlig. Øynene er bedre, men ikke bra.. Håper du blir fornøyd med de du kjøpte da Er det ikke noe du kan får mot stikkene, allergipiller f.eks?
Annie Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7494 Skrevet 25. september 2008 Håper du blir fornøyd med de du kjøpte da Er det ikke noe du kan får mot stikkene, allergipiller f.eks? Er litt bedre, men er fortsatt veldig hoven. Får både allergipiller og salve for det.. Håper du er bedre i dag.
Annie Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7497 Skrevet 25. september 2008 Det ene øyet har blitt verre utover dagen, så i natt skal jeg ligge med press mot det, og forsøke å holde hevelsen nede. Blir spennende å se hvordan det går... I dag har det regnet og regnet og regnet.. I morra er planen at vi skal ut på katamarantur og bade og snorkle, men værutsiktene er ikke de beste, så jeg vet ikke hva det blir enda. Håper det går over i løpet av natta...
Sauen Shaun Skrevet 26. september 2008 #7499 Skrevet 26. september 2008 Hei! Hvordan er det med øynene dine i dag da? Håper du har blitt bedre.
loffen Skrevet 26. september 2008 #7500 Skrevet 26. september 2008 Håper det hjalp med press på øyet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå