Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resultatet er ikke like bra som i fjor, men det har også blitt færre medlemmer.

Jaja, resultatet er godt det, så jeg er fornøyd totalt sett :)

Nå skal jeg finne senga. Må opp om snaue 5 timer, og har mye å gjøre i morra. Jeg reiser jo om 2!!!! dager!! :dåne:

Skrevet

Om to dager... :overrasket: ...men vi skal jo feire 41.000 før du drar... :bolledeig:

Da har du ikke mye tid til å være borte fra KG... :fnise:

Skrevet
I dag har jeg fått gjort mye, men jeg har faktisk kost meg med det :) Føler ikke at jeg har gjort for mye faktisk :)

:klem:

Av og til er husarbeid bare kos, sånn har jeg også innimellom!

Har bare en vask igjen. Det er noen pledd som ikke blir brukt, men som ikke trenger å ligge i skittentøysdunken.

I morra skal jeg skifte på sengene, og da fylles det opp igjen.. :sukk:

Rett i maskina med det!

Er du ferdig med å telle..?

Jeg har ligget i over en time å :tellesauer:

..nå er det ingen flere å telle... :sukk:

Ga opp å telle sauer, jeg også :sukk:

Skrevet

God morgen Annie. :kaffekopp: og :kokk: Siden du har mye å gjøre tenkte jeg at du kunne starte dagen med en kaffe og litt mat.

Skrevet

Å, jeg må jo sette igjen en :kaffekopp: til deg!

Skrevet
Orket ikke mer.. :fnise:

Så fin avatar du har fått deg :hjerter_rundt:

Kanskje passer denne bedre til meg?

Kjempefin :jepp:

Men ser at du ikke kunne ha den...jaja..

Skrevet

BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Skrevet

Fant en pakke med navnet ditt på, iler ut og håper den rekker å bli med i kofferten :reise:

Skrevet
Har vasket masse sengetøy i dag jeg.

Skjønner ikke hvor det kommer fra alt sammen.. :vetikke:

Tror du virkelig ikke det kommer fordi du skifter på sengene hver tredje dag??? :fnise:

Snart drar du Annie! :dåne:

Skrevet
Fant en pakke med navnet ditt på, iler ut og håper den rekker å bli med i kofferten :reise:

Flere hundre sider med klisseromaner er på vei i posten!

Skrevet
Om to dager... :overrasket: ...men vi skal jo feire 41.000 før du drar... :bolledeig:

Da har du ikke mye tid til å være borte fra KG... :fnise:

Tror ikke jeg rekker det gitt. Skal heller prioritere familien fremfor KG nå disse 2 dagene.. :)

Av og til er husarbeid bare kos, sånn har jeg også innimellom!

Rett i maskina med det!

Ga opp å telle sauer, jeg også :sukk:

Det var jammen litt av et tidspunkt å være her på!! :dåne:

I går var husarbeid kos, spørs om det er det i dag... :fnise:

:kaffekopp:

TAKK!!! :)

God morgen :kaffekopp:

Nå er det ikke lenge igjen til du skal dra :sol:

Nei gurimalla. Det verste er at jeg ikke har reisefeber engang!! :overrasket:

God morgen Annie. :kaffekopp: og :kokk: Siden du har mye å gjøre tenkte jeg at du kunne starte dagen med en kaffe og litt mat.

Det er en god start på dagen :)

Skrevet
God formiddag! :klemmer:

God formiddag til deg også :klem:

Å, jeg må jo sette igjen en :kaffekopp: til deg!

TAKK!! :)

Så fin avatar du har fått deg :hjerter_rundt:

Ja den liker jeg også. Det var Multi som fant den til meg :)

BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

MØ SJÆL!! :fnise:

Ja den ja... :Nikke:

Snart drar du Annie! :dåne:

JAAAAA.... *skummelt*

Mye å gjøre idag :klemmer:

Du eller jeg? :klem: Joa, jeg har nok endel å gjøre, men jeg skal ta det i mitt tempo. Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt i dag. Skrive en detaljert pakkeliste først. :klem:

Flere hundre sider med klisseromaner er på vei i posten!

Håper den er her i morra. Onsdag reiser jeg kl 06.00 herfra nemlig..

Skrevet
Du eller jeg? :klem: Joa, jeg har nok endel å gjøre, men jeg skal ta det i mitt tempo. Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt i dag. Skrive en detaljert pakkeliste først. :klem:

Tenke på deg ja. Jeg har mye å gjøre jeg også, men gidder jeg :ler:

Skrevet

Har hatt en koselig morgen. Kjørte Prinsessa på skolen i dag. Hun lurte på om jeg kunne, siden det regnet. Og iom at jeg reiser på onsdag morgen, så kunne jeg jo ikke si nei til det :rødme:

På vei derfra var jeg innom banken og fikk satt inn basarpengene og tok turen innom apoteket for å hente ut medisiner jeg skal ha med meg, samt at jeg fikk handlet middag og diverse.

Da jeg var nesten hjemme ringte venninnen min og lurte på om jeg sov. Bilen var borte og hun sto på kjøkkenet mitt.. :ler: Det tok bare 10 sekunder, så var jeg hjemme, så det gjorde ingenting. Mannen ligger oppe og sover, og siden vi må gå ut for å komme inn og i 2 etasje, så låser vi ikke døra. Det kan jo hende han må på do f.eks.. ;) Sånn sett er det kjekt å bo på landet :)

Fikk satt på kaffe og mens den lagde seg kom en venninne til av oss. Hun var der jeg skal på onsdag, i påsken, så hun hadde med DVD med bilder derfra. Var litt morsomt å høre og se hvordan det var der :)

Vi har kost oss med kringle, skolebrød og kaffe, før jeg klippet dem begge og nå har de reist. Mannen skal snart opp, for han må snu døgnet før han skal kjøre meg til flyet på onsdag. Ikke lett å snu om fra nattskift til å skulle opp kl 5 på onsdag. Det blir for kort tid for han, men det må gå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...