Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men du skulle jo ikke være flink i helgen, Nótt.. :):klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men du skulle jo ikke være flink i helgen, Nótt.. :):klem:

Nei jeg skulle vel ikke det, men føler jeg burde vært det for det. :sukk: Var vel forsåvidt flink når jeg ryddet i venninna mi sin stue etter en gjeng med fulle gutter.

Skrevet

Vurderte en stund om jeg skulle ta soverommet når Prinsessa skal legge seg, men jeg tar det heller i morgen ettermiddag, og får skifta på sengene og gjort det skikkelig med støvsuger og vaskefille.

Mannen må sove ut i morra, han jobber natta nå, men jeg kan vaske gulv og rydde litt, samt at jeg har flere oppgaver jeg må gjøre.

Nå er det ekstremt oppussing på TV3 :grine:

Skrevet

Har bare en vask igjen. Det er noen pledd som ikke blir brukt, men som ikke trenger å ligge i skittentøysdunken.

I morra skal jeg skifte på sengene, og da fylles det opp igjen.. :sukk:

Skrevet

Her er skittentøydunken tom, men jeg skal også skifte på sengen min denne uken. I tillegg er det et sengeteppe og noen pledd som vil ha godt av en vask. Men det tror jeg at jeg skal vente med til sentralfyringen er i gang. Mye enklere å få tørket da.

Skrevet

Glad jeg har tørketrommel og muligheter til utetørking :)

Skrevet

Har vasket masse sengetøy i dag jeg.

Skjønner ikke hvor det kommer fra alt sammen.. :vetikke:

Skrevet
Glad jeg har tørketrommel og muligheter til utetørking :)

Har også muligheter for utetørk, men jeg liker ikke å henge ut på ettermiddagene og da blir det bare lørdagene igjen.

Skrevet
Har vasket masse sengetøy i dag jeg.

Skjønner ikke hvor det kommer fra alt sammen.. :vetikke:

Merkelig i grunnen. Du pleier jo ikke å skifte på sengene så ofte heller. :fnise:

Skrevet

:hoho:

I dag har det vært TV-kosekveld på Prinsessa og meg. Dvs, først så spillte vi 2 runder med Monopol junior, hvor hun knuste meg, så var det Ekstrem Oppussing og film på TV3.

Nå må jeg få ferdig regnskapet for basaren, sånn at jeg kan få satt inn X-antall tusen i morra. Blir godt for kontoen til korpset det :)

Skrevet

Jeg er imponert over alt du har fått gjort i dag Annie. :tommelopp:

Skrevet

Takk for det Inlove. I dag er jeg godt fornøyd selv også :)

Skrevet

Men nå må jeg gå å telle penger igjen!!

Skrevet
Men nå må jeg gå å telle penger igjen!!

Er du ferdig med å telle..?

Jeg har ligget i over en time å :tellesauer:

..nå er det ingen flere å telle... :sukk:

Skrevet

Ferdig med å telle ja, men regnskapet går ikke opp... :sur:

Prøver å komme på om det er noe jeg har glemt..

Skrevet

Så kjedelig da... Kanskje du kommer på det i morgen... :jepp:

Skrevet

Altså, det går jo opp, men overskuddet er ikke så stort som det burde være. Men med det kaoset det var på lørdag, så har det blitt svinn, og det var det jeg hadde håpet på å unngå.

Skrevet

Håper du finner en "naturlig forklaring på det... :kose:

Kjedelig, når man virkelig har stått på, og brukt masse energi på å få et godt resultat...

Du har gjort ditt beste, Annie (som vanlig)! :klem:

Skrevet

Ja det er kjedelig, men det har sikkert en naturlig forklaring. Jeg får gå gjennom papirene for tidligere år og se hvordan det har vært da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...