Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7001 Skrevet 5. september 2008 Det har ikke jeg, etter pannekaker til frokost...
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7002 Skrevet 5. september 2008 Da skal jeg finne og så blir jeg borte noen timer
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7005 Skrevet 5. september 2008 I dag tar ting tid!!! Jaja, jeg har fått dusjet og vasket badet i det minste. Burde kanskje finne den lista...
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7006 Skrevet 5. september 2008 Må fortsette på lista mi... Here goes: Rydde kjøleskapet Gå ut med søppel Rydde kjøkken Vaske kjøkkenbenker Sette på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskinen Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Drikke kaffe KG-pause Tørke tøy Tørke tøy Tørke tøy Drikke kaffe KG-pause Brette tøy Brette tøy Brette tøy Legge bort tøy Drikke kaffe KG-pause Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Vaske gulv Vaske badet Vanne planter Rydde ute Drikke kaffe KG-pause I dag har jeg: Vært ute med søppel - papir, restavfall, plast og matavfall. Satt på en vaskemaskin Brettet tøy Tømt oppvaskmaskinen Vasket badet Fyllt inn i oppvaskmaskinen
kamela Skrevet 5. september 2008 #7007 Skrevet 5. september 2008 Og jeg liker min makeover Fin, men det jo liksom ikke helt deg,da
Ugla Skrevet 5. september 2008 #7008 Skrevet 5. september 2008 ? Neivettuhva!!! til frokost?? Er enda verre enn brus det jo!! Når man er hjemme spiser/drikker man det man har, når man er borte spiser/drikker man det man får... og her på KG er det ingen kaffe for tiden.. bare og ... God morgen, forresten... Du er godt i gang med lista di, ser jeg.. Flinke Annien vår...
kamela Skrevet 5. september 2008 #7009 Skrevet 5. september 2008 Når man er hjemme spiser/drikker man det man har, når man er borte spiser/drikker man det man får... og her på KG er det ingen kaffe for tiden.. bare og ... God morgen, forresten... Du er godt i gang med lista di, ser jeg.. Flinke Annien vår... Sent oppe i dag, Ugla
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2008 #7010 Skrevet 5. september 2008 Her i huset består helgevaskinga av å snakke med hybelkaninene. Jeg prøver å fortelle dem at de bør flytte, men de vil ikke høre på meg...
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7011 Skrevet 5. september 2008 Her holder det ikke å snakke, jeg behøver en truck!
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7012 Skrevet 5. september 2008 Var i gang med oppdragene mine, da jeg fikk en hylskrikende Prinsesse på telefonen. Hun har vært på fotballturnering med skolen i dag, og det hadde visst gått hardt for seg.. Hun hadde slått ryggen sin og virkelig hylskrek!! Jeg forta meg hjem, og finner en Prinsesse som ser på Disney Channel og, jada hun har vondt, men ikke så vondt som jeg trodde.. Blir sprø!!! Nå skal jeg ta en kaffekopp og observere henne litt, før jeg reiser avgårde igjen...
Multi Skrevet 5. september 2008 #7013 Skrevet 5. september 2008 Det var kanskje mest sjokket som gjorde at hun hylskreik?
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2008 #7014 Skrevet 5. september 2008 Spørs om hun ikke var mer redd enn hun hadde vondt ja.
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7015 Skrevet 5. september 2008 La meg legge til at min Prinsesse er av det dramatiske slaget...
kamela Skrevet 5. september 2008 #7016 Skrevet 5. september 2008 Var i gang med oppdragene mine, da jeg fikk en hylskrikende Prinsesse på telefonen. Hun har vært på fotballturnering med skolen i dag, og det hadde visst gått hardt for seg.. Hun hadde slått ryggen sin og virkelig hylskrek!! Jeg forta meg hjem, og finner en Prinsesse som ser på Disney Channel og, jada hun har vondt, men ikke så vondt som jeg trodde.. Blir sprø!!! Nå skal jeg ta en kaffekopp og observere henne litt, før jeg reiser avgårde igjen... Typisk når du har det travelt, men godt at det ikke var noe alvorlig!
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7017 Skrevet 5. september 2008 Ferdig med kaffen nå, så jeg får hive meg i bilen og fortsette der jeg slapp..
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2008 #7018 Skrevet 5. september 2008 Får håpe du får gjort det du skal denne gangen da.
Ugla Skrevet 5. september 2008 #7020 Skrevet 5. september 2008 Sent oppe i dag, Ugla Hmm... merket deg det du også... ..Men den ekstra timen jeg sov, gjorde veldig godt.. Nå skal jeg ta en kaffekopp og observere henne litt, før jeg reiser avgårde igjen... En til deg, og en til Prinsessa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå