Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6922 Skrevet 4. september 2008 Har en god morgen så langt Ute er det strålende og hodet er ikke så veldig vondt. Måtte det bare vare!! Har planer om å få vasket mer tøy i dag, samt lagt det på plass i skap og skuffer. Et par planter trenger også vann ser jeg... Uteplassen må også fikses og ryddes, og jeg har et par planter som trenger mer jord og noen som må ned i jord. Kanskje jeg skal få plantet de avleggerne jeg har stående i vann også? De har fått fine røtter nå nemlig. Jaja, vi får se hva det blir til, nå er det kaffe og KG som gjelder en stund.
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2008 #6923 Skrevet 4. september 2008 God morgen! Det er en fin dag her også. Så langt er det oppholdsvær her også. Og det passer jo greit, i og med at regnjakka mi var like tett som en sil i går, og jeg må til byen i dag...
Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6924 Skrevet 4. september 2008 Tett regnjakke er forholdsvis greit når man er ute i regn ja :lese: virker!!
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2008 #6925 Skrevet 4. september 2008 Tett regnjakke er forholdsvis greit når man er ute i regn ja :lese: virker!! Skjønner ikke dette jeg. For noen få minutter siden tastet jeg inn :lese : hos Multi, og fikk fram en kaffekopp. Og her jubler du over at samme koden får fram en bok... :klø:
Ugla Skrevet 4. september 2008 #6926 Skrevet 4. september 2008 God morgen... ..jeg sitter her og ler så jeg griner.. ..de smilitene gjør jo aldeles som de vil i dag.. Jeg jublet også fordi jeg trodde jeg hadde fått kaffe.. men når jeg postet, ble det den for**nna boka :lese: ..men har såå lyst på kaffe...
Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6927 Skrevet 4. september 2008 Det var jo nettopp fordi den funket som kaffekopp det jo!!
Ugla Skrevet 4. september 2008 #6928 Skrevet 4. september 2008 Rakk å juble jeg også, men nå sitter jeg bare og ler... ..det hele ble helt komisk...
Gjest nextlife Skrevet 4. september 2008 #6929 Skrevet 4. september 2008 (endret) Stakkars jente!! Jeg fikk det heldigvis ikke før for et par år siden, men det er ille nok det. Er det noe hun kan vokse av seg? Kanskje, kanskje ikke, ofte er det slik at når det inntrer i tidlig pubertet holder det seg gjennom ungdommen, med anfall i forbindelse med menstruasjon, og at det avtar mer og mer etter som man blir eldre. Edit : Glemte å si god morgen, håper du får en bedre dag i dag Endret 4. september 2008 av nextlife
loffen Skrevet 4. september 2008 #6930 Skrevet 4. september 2008 Ikke gjør for mye i dag da Annie!! Da får du bare mere vondt igjen! Tror forresten den syden-turen blir bra for hodet også.
Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6931 Skrevet 4. september 2008 God morgen... ..jeg sitter her og ler så jeg griner.. ..de smilitene gjør jo aldeles som de vil i dag.. Jeg jublet også fordi jeg trodde jeg hadde fått kaffe.. men når jeg postet, ble det den for**nna boka :lese: ..men har såå lyst på kaffe... Bare le du, gråten tar meg.... Eller nei, det gidder jeg ikke, kan godt med deg i stedet. Det er morsommere.. Rakk å juble jeg også, men nå sitter jeg bare og ler... ..det hele ble helt komisk... Skjønner ikke hva som skjer, teite ryddinga i smilene!! Kanskje, kanskje ikke, ofte er det slik at når det inntrer i tidlig pubertet holder det seg gjennom ungdommen, med anfall i forbindelse med menstruasjon, og at det avtar mer og mer etter som man blir eldre. Får håpe hun vokser det av seg. Migrene er ikke noe jeg unner noen og spesiellt ikke barn.. på Lillemor. Ikke gjør for mye i dag da Annie!! Da får du bare mere vondt igjen! Tror forresten den syden-turen blir bra for hodet også. Slett ikke umulig, selvom jeg ikke klarer å se på det på den måten akkurat nå...
Multi Skrevet 4. september 2008 #6932 Skrevet 4. september 2008 <-- Forsyn deg her, du. Ikke gjør for mye i dag da Annie!! Da får du bare mere vondt igjen! Tror forresten den syden-turen blir bra for hodet også. Enig med loffen. Husk å delegere.
Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6933 Skrevet 4. september 2008 I dag gjør jeg så lite, at det nesten er kjedelig..
*Enigma* Skrevet 4. september 2008 #6934 Skrevet 4. september 2008 Hei, hei. Har været holdt seg? Startet så bra her i morges med sol, men nå regner det. Det er jo nesten svart ute, noe som gjør det enda vanskeligere å holde seg våken.
Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6935 Skrevet 4. september 2008 Det har kommet litt nedbør, men ikke stort. Tviler på at ungene blir våte på veien hjem om det ikke kommer mer enn nå. Mannen , og det ser veeeldig fristende ut...
Ugla Skrevet 4. september 2008 #6937 Skrevet 4. september 2008 Drikker te Tør du ikke teste kaffen til KG.. igjen..
Ugla Skrevet 4. september 2008 #6939 Skrevet 4. september 2008 de har fortsatt den samme boka... :lese:
Annie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6940 Skrevet 4. september 2008 Men du har fått en egen trakter!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå