Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6901 Skrevet 3. september 2008 Håper noe av dette hjelper på migrenen din... Takk , det håper jeg også. Nå er den forresten mye bedre, så får vi håpe det holder seg sånn. For ALLTID!! Uff det hodet ditt Annie. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe slik at smertene ble borte for alltid. Det skulle jeg ønske også Inlove. Det er fryktelig slitsomt nå.. tilbake. ******** Fikk besøk av svigers rett etter middagen. Jeg, med hjelp av Prinsessa, laget eplekake og serverte det med vaniljesaus. Nå har de reist, mannen skal på jobb om en liten time, og jeg gleder meg til ungene er i seng. Fred og ro er det jeg trenger nå kjenner jeg. Har brukt solbriller på inne i hele dag, og jeg tar de ikke av før jeg legger meg.
Gjest nextlife Skrevet 3. september 2008 #6902 Skrevet 3. september 2008 Uff, sender i bøtter og spann med sympati og god bedringsønsker til deg. Lillemor har migrene, og er også inne i en stim med hodepine og anfall nå, og ser på henne at dette er ikke greit
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6903 Skrevet 3. september 2008 Takk for det Nextlife Hvor gammel er Lillemor?
loffen Skrevet 3. september 2008 #6905 Skrevet 3. september 2008 Stakkars deg, at det ikke kan gi seg da!! Skjønner ikke at du orket baking og besøk. Jeg hadde ligget med fortrukne gardiner og en klut i panna.
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6906 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde mest lyst til det jeg også, men følte at jeg måtte.. Det som er verst med det er at det gjerne kommer midt på dagen. Det murrer og er litt vondt når jeg står opp, men ved 11-12 tiden så bryter helvetet ut, og det gir seg sjelden før i 21 tiden på kvelden. Dermed klarer jeg ikke følge opp noen her i huset og det er utrolig kjedelig og leit.. Spesiellt nå når det bare er en uke til jeg reiser..
Gjest nextlife Skrevet 3. september 2008 #6910 Skrevet 3. september 2008 Takk for det Nextlife Hvor gammel er Lillemor? Lillemor er 12, og har hatt migrene i 3 år nå. Etter at hun ble utredet og diagnostisert fikk hun Pranolol som forebyggende pga hyppige anfall (2-4 ganger i uken), samt Imigran til bruk ved anfall. Hun fikk et nytt og bedre liv etter oppstarten på Pranolol, med anfall 2-3 ganger i måneden, og har god effekt av Imigran. I det siste har anfallene økt, men jeg tror kanskje hun har vokst i fra dosen Pranolol hun fikk for 3 år siden, og tenker jeg bør ta kontakt med barnenevrologen for å vurdere dosen.
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6911 Skrevet 3. september 2008 Stakkars jente!! Jeg fikk det heldigvis ikke før for et par år siden, men det er ille nok det. Er det noe hun kan vokse av seg?
Multi Skrevet 3. september 2008 #6912 Skrevet 3. september 2008 Også besøk av svigermor på en slik, da!
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6913 Skrevet 3. september 2008 Pleier ikke svigermødre å komme når det passer dårligst da? I dag gadd jeg ikke late som heller. Jeg holdt på å bake når de kom, og tok meg god tid til å gjøre meg ferdig, og rydde bort etter å ha bakt. Mannen måtte dekke på, og det var nok et sjokk for henne å se...
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6916 Skrevet 3. september 2008 Skal finne senga jeg nå. Tror jeg trenger det...
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6918 Skrevet 3. september 2008 Var visst ikke det... Rydda her og fikk i gang oppvaskmaskinen. Nå overfører jeg en bok til MP3 spilleren min. Må jo teste hvordan det funker før jeg reiser
Annie Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6919 Skrevet 3. september 2008 FIKK DET TIL!!! Da er det natta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå