Ugla Skrevet 2. september 2008 #6822 Skrevet 2. september 2008 Det er på tide med lister igjen. Det har gått trått med husarbeidet i det siste, og jeg må begynne å forberede å gjøre klart endel til jeg reiser. Liker ikke å reise fra et bombet hus. Here goes: Rydde kjøleskapet Gå ut med søppel Rydde kjøkken Vaske kjøkkenbenker Sette på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskinen Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Drikke kaffe KG-pause Tørke tøy Tørke tøy Tørke tøy Drikke kaffe KG-pause Brette tøy Brette tøy Brette tøy Legge bort tøy Drikke kaffe KG-pause Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Vaske gulv Vaske badet Vanne planter Rydde ute Drikke kaffe KG-pause :dåne: Alt for få kaffe- og KG-pauser på lista di..!!!! God morgen, forresten...
loffen Skrevet 2. september 2008 #6823 Skrevet 2. september 2008 God morgen! Brus på morran er godt det!
Ugla Skrevet 2. september 2008 #6824 Skrevet 2. september 2008 til Ugla ..måtte oppdatere meg før jeg skrev.. ..og så :dåne: jeg av den lista di, og da tar det jo litt tid å få postet et innlegg..
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2008 #6825 Skrevet 2. september 2008 Har sovet godt i natt ja, men kjenner jeg må ta det med ro i dag. Det er på tide med lister igjen. Det har gått trått med husarbeidet i det siste, og jeg må begynne å forberede å gjøre klart endel til jeg reiser. Liker ikke å reise fra et bombet hus. Here goes: Rydde kjøleskapet Gå ut med søppel Rydde kjøkken Vaske kjøkkenbenker Sette på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskinen Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Drikke kaffe KG-pause Tørke tøy Tørke tøy Tørke tøy Drikke kaffe KG-pause Brette tøy Brette tøy Brette tøy Legge bort tøy Drikke kaffe KG-pause Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Vaske gulv Vaske badet Vanne planter Rydde ute Drikke kaffe KG-pause Får liksom ikke den lista di til å stemme sammen med det andre innlegget ditt som jeg har sitert. Nå må du ta hensyn til helsa di vennen.
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6826 Skrevet 2. september 2008 (endret) Here goes: Rydde kjøleskapet Gå ut med søppel Rydde kjøkken Vaske kjøkkenbenker Sette på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskinen Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Drikke kaffe KG-pause Tørke tøy Tørke tøy Tørke tøy Drikke kaffe KG-pause Brette tøy Brette tøy Brette tøy Legge bort tøy Drikke kaffe KG-pause Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Vaske gulv Vaske badet Vanne planter Rydde ute Drikke kaffe KG-pause Det går fremover :dåne: Alt for få kaffe- og KG-pauser på lista di..!!!! God morgen, forresten... God ettermiddag Det har forresten blitt for mange KG og kaffepauser i dag... God morgen! Brus på morran er godt det! Næsj ..måtte oppdatere meg før jeg skrev.. ..og så :dåne: jeg av den lista di, og da tar det jo litt tid å få postet et innlegg.. Den er litt lang ja, men den er også veldig detaljert.. Får liksom ikke den lista di til å stemme sammen med det andre innlegget ditt som jeg har sitert. Nå må du ta hensyn til helsa di vennen. Jada mamma. Jeg har i grunn bare tatt det med ro i dag. Og lista skal ikke bli ferdig i dag heller Endret 2. september 2008 av Annie
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2008 #6827 Skrevet 2. september 2008 Jada mamma. Jeg har i grunn bare tatt det med ro i dag. Og lista skal ikke bli ferdig i dag heller Litt mindre bekymret. Men stadig bekymret for at du skal ta det for hardt rett etter et migreneanfall...
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6828 Skrevet 2. september 2008 Ingen fare, det orker jeg ikke.. Kjenner skuldrene begynner å brenne nå. Var og handlet og bar 2 middels tunge bæreposer. Det skal visst ikke mer til i dag..
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2008 #6831 Skrevet 2. september 2008 Ta vare på deg selv nå Ta vare på deg selv nå Godt at det er flere enn jeg som prøver å få Annie til å roe ned.
Nótt Skrevet 2. september 2008 #6833 Skrevet 2. september 2008 Det er viktig å ta hensyn til hva kroppen sier.
Loevinna Skrevet 2. september 2008 #6835 Skrevet 2. september 2008 Håper det går bedre med skuldrene i kveld.
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6836 Skrevet 2. september 2008 Det er viktig å ta hensyn til hva kroppen sier. I dag bare måtte jeg ja Håper det går bedre med skuldrene i kveld. Det går bedre nå. Det hjalp å ligge på sofaen en stund. Dubba av litt, så jeg fikk slappet helt av. Deilig
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6837 Skrevet 2. september 2008 Nå har vi kost oss med litt De andre 3 spiste tress-is, jeg vaniljeis med karamellsaus.
loffen Skrevet 2. september 2008 #6838 Skrevet 2. september 2008 Jeg har spist sjokolade, og nå drikker jeg kakao! :dåne:
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2008 #6839 Skrevet 2. september 2008 I den ene dagboka prates det om sjokolade og her er det is. Og jeg som er så godtesjuk i kveld...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå