Annie Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6801 Skrevet 1. september 2008 Litt bedre nå, om jeg legger godvilja til... Skal snart opp på korpsøvelse *WÆÆÆÆ* Kjenner at jeg ikke gleder meg hemningsløst til det...
FrizzleSizzle Skrevet 1. september 2008 #6805 Skrevet 1. september 2008 Korpsøvelse er jo gøy! De skulle hatt en korps-smiley her. Tuba eller stortromme, tenker jeg.
kort innpå Skrevet 1. september 2008 #6807 Skrevet 1. september 2008 Korpsøvelse er jo gøy! De skulle hatt en korps-smiley her. Tuba eller stortromme, tenker jeg. Eller fløyte.
Annie Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6808 Skrevet 1. september 2008 Hva har man ikke KG-venninner til??? Sant det Korpsøvelse er jo gøy! De skulle hatt en korps-smiley her. Tuba eller stortromme, tenker jeg. Korps er morsomt ja, men ikke med migrene... Loafer! Eller fløyte. Du skulle hatt bilde av fløyta di her ja, KI
Annie Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6809 Skrevet 1. september 2008 Er kjempetrøtt i kveld. Enda så mange timer jeg sov på sofaen i ettermiddag.. Jaja, migrene pleier å ha den innvirkningen på meg. Jeg blir trøtt resten av dagen..
Annie Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6810 Skrevet 1. september 2008 Er heldigvis kvitt den nå forresten. Vurderer å legge meg, og heller ta oppdateringen i morra.
loffen Skrevet 1. september 2008 #6811 Skrevet 1. september 2008 (endret) Vurderer også sengen. KG hakker liksom her. Skikkelig irriterende! Får ikke til å scrolle.. Endret 1. september 2008 av loffen
Annie Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6812 Skrevet 1. september 2008 Da går vi like greit og legger oss, loffen..
kamela Skrevet 2. september 2008 #6814 Skrevet 2. september 2008 God morgen Håper du har sovet godt og er i bedre form i dag
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6816 Skrevet 2. september 2008 God morgen God morgen Nótt God morgen Håper du har sovet godt og er i bedre form i dag Har sovet godt i natt ja, men kjenner jeg må ta det med ro i dag. Brus på morran??? :dåne:
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6817 Skrevet 2. september 2008 Det er på tide med lister igjen. Det har gått trått med husarbeidet i det siste, og jeg må begynne å forberede å gjøre klart endel til jeg reiser. Liker ikke å reise fra et bombet hus. Here goes: Rydde kjøleskapet Gå ut med søppel Rydde kjøkken Vaske kjøkkenbenker Sette på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskinen Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Sette på vaskemaskin Drikke kaffe KG-pause Tørke tøy Tørke tøy Tørke tøy Drikke kaffe KG-pause Brette tøy Brette tøy Brette tøy Legge bort tøy Drikke kaffe KG-pause Tørke støv i stua Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Vaske gulv Vaske badet Vanne planter Rydde ute Drikke kaffe KG-pause
Multi Skrevet 2. september 2008 #6818 Skrevet 2. september 2008 Brus på morran??? :dåne: Ja. vi har jo for tiden ikke vanlig kaffe.
Brukernavn Skrevet 2. september 2008 #6819 Skrevet 2. september 2008 Korpsøvelse er jo gøy! De skulle hatt en korps-smiley her. Tuba eller stortromme, tenker jeg. Det synes jeg du skal foreslå for Mette
Annie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6820 Skrevet 2. september 2008 Ja. vi har jo for tiden ikke vanlig kaffe. Stemmer det... Det synes jeg du skal foreslå for Mette Det skal i hvertfall IKKE jeg gjøre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå