Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å :lete: etter Annie, men så husket jeg denne:

Nå skal jeg faktisk gå og :sove::tellesauer: :søvn: :sleeping::natti: . Og om noen ikke skjønner pointet, så får dere lure til i morgen, så skal jeg fortelle det da.

Regner ikke med å være innom her før i morra kveld.

:goodbye:

*Lurer*

Håper du har en fin dag, Annie... :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kort innom ja. Måtte ha en liten pause i baguettsmøringa. Det er 20 korpsmedlemmer som venter på meg om en drøy time. Innen da skal jeg har smurt baguett med ost og skinke til dem alle, samt ha med drikke og frukt.

Har smurt omtrent halvparten, og alt annet er kjøpt inn, så jeg må bare bli ferdig her, så reiser jeg. Regner med at det blir en lang dag i dag. Mannen jobber og forbereder støping av såle på det nye badet, og dermed får jeg ikke hjelp av han heller. Vi må jo ha noe mat i kveld også mener jeg...

Jaja, jeg er ved godt mot, så dette årnær sæ!!!

:smoke::kaffekopp:

Skrevet

Det årnær sæ som regel for snille piker. ;)

Skrevet

Første etappe er ferdig. Ungene fikk mat og drikke, og/vi jeg har rydda opp etter dem.

Så er det på'n igjen i morra.. Jaja, sånn er det å være korpsmor og styremedlem... :fnise: I grunn ganske koselig :)

Det er strålende :sol: i dag, og jeg sitter og lurer på hva vi skal ha til middag. Antar det blir hjemmelaget pizza. Det pleier jo å være det på lørdagene.

Film og godis i kveld :)

Skrevet

:vinke:

Og Annie-dronninga vår står på... ...som alltid... :klem:

Er de klar over hvor heldi de er som har deg?? :klø:

Skrevet

Skulle ønske det var meg jeg som ble diska opp for sånn. :) Heldige unger.

Skrevet
:vinke:

Og Annie-dronninga vår står på... ...som alltid... :klem:

Er de klar over hvor heldi de er som har deg?? :klø:

De voksne er i hvertfall takknemlige, og det betyr alt! :) Og ungene er høflige og takker de også, selvom de vel ser på det som en selvfølge... :fnise:

Skulle ønske det var meg jeg som ble diska opp for sånn. :) Heldige unger.

Unger i dag ER heldige :Nikke:

Nå skal jeg lage pizza! :goodbye:

Skrevet

Vi har spist fajitas vi. Håper dere koser dere med pizza'n. Ha en fortsatt fortreffelig lørdagskveld.

Skrevet
De voksne er i hvertfall takknemlige, og det betyr alt! :) Og ungene er høflige og takker de også, selvom de vel ser på det som en selvfølge... :fnise:

Unger i dag ER heldige :Nikke:

Nå skal jeg lage pizza! :goodbye:

Godt at de voksne vet å sette pris på deg! :)

Å ja, det er en selfølge for ungene... ;)

Og heldig er de som får pizza av Annie-mor... :sikle:

Kos dere, og slapp nå litt av også... :klem:

Skrevet

Vi har spist pizza og trøkt i oss smågodt og potetgull, sammen med brus, til Komiprisen på NRK. Mannen og jeg diskuterte det her, at det var et utrolig vanskelig publikum å underholde. Bare komikere i salen, men de lo ikke mye av underholdningen.. Kanskje nettopp fordi det var komikere i salen? Vet ikke...

Nå skal vi se andre film i Spidermantrilogien. Vi så første for et par uker siden, og nå holder mann og pode på å dra ned lerret og få på projektoren, så nå blir det kino i stua :) Stor fordel med å ha det hjemme, for her kan vi kose oss med :smoke: mens vi ser på film.. :fnise:

Skrevet

Det har vi gjort. :)

Nå har jeg rydda litt her, og fått satt på oppvaskmaskinen. Det er så greit å tømme den mens kaffen lager seg på morran :)

Er trøtt i kveld også, sovna faktisk litt midt i filmen, uten at det gjorde noe.. :fnise: Vi så den mest for ungenes skyld nemlig.

Prinsessa er forresten så snill og god om dagen. Kommer bort og gir meg kos og sier "mamma jeg elsker deg" osv.. En morshjerte smelter totalt!! :rødme:

Skrevet

Mulig jeg aldri blir fornøyd, eller er vanskelig, men jeg irriterer meg grønn over noen av de nye smilyene!

:helen::vimse::pasha::arwen::lillesky::yvonne: Disse sier jo ingenting om hva slags smilyer det er, bare nick på personer her.

Drit og dra med den såkalte "gesten" og takken til moddene! :kjefte:

Skrevet

Logger av og går og legger meg. Gidder ikke irritere meg mer i kveld.

Natta :sove:

Skrevet

Den første er nok den som jeg kommer til å bruke mest, så den lærer jeg meg vel til slutt.

:natti:

Skrevet

God morgen Annie. Setter frem en :kaffekopp: til deg, kos deg.

Skrevet

Hvor er det lange innlegget jeg skrev her før i dag? :klø: Pokkern også!

Den første er nok den som jeg kommer til å bruke mest, så den lærer jeg meg vel til slutt.

:natti:

Kommenterte i allefall her, om at jeg nok ikke gidder å lære meg den av prinsipp... trur eg...

God morgen Annie. Setter frem en :kaffekopp: til deg, kos deg.

TAKK!! :)

:hallo:

YOU'RE BACK!! :hoppe:

Skrevet (endret)

:hug:

Håepr du har hatt en fin helg! :)

Endret av loffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...