Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
:jepp:

Ja...men at det kan ta lang tid...og at dersom vi maser tar det enda lengere tid :roll: Bare for å få understreket hvor furten hun er liksom :roll:

:sur:

:roll: Ja, det reagerte jeg også på. Greit at hun ikke rekker å gjøre det med en gang, men den siste kommentaren var litt vel formynderaktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det reagerte jeg på. Hva faen liksom!! Kommer hun og truer oss??!!! Det er faktisk VI, som driver KG!!! :kjefte: :slåss::sur:

JA!! Hva hadde KG vært uten klanen for eksempel??? Jeg bare spør!!! Hvor mange prosent av hver dags innlegg er det vi står for egentlig???

Skrevet

Når jeg alene står for over 40000 innlegg, så burde det bety noe!! Og mange av dere andre har sletta profilene deres flere ganger og har langt høyere antall innlegg som vises!

Skrevet

Og om man tar med aktiviteten i bloggene, så har vi VELDIG mange!!

Gjest Krynkel
Skrevet
JA!! Hva hadde KG vært uten klanen for eksempel??? Jeg bare spør!!! Hvor mange prosent av hver dags innlegg er det vi står for egentlig???

Annie har toppen i dag, i alle fall. Foreløpig 3,14% :informerer:

Skrevet
Annie har toppen i dag, i alle fall. Foreløpig 3,14% :informerer:

Det er såpass ja... :fnise:

Skrevet

:fnise:

Jeg synes jeg har skrevet tusen innlegg, men jeg har bare litt over tretti. :overrasket:

Skrevet

Denne gangen føler jeg at antall innlegg stemmer. Jeg var ganske hissig i går!! :sur:

Skrevet
Når jeg alene står for over 40000 innlegg, så burde det bety noe!! Og mange av dere andre har sletta profilene deres flere ganger og har langt høyere antall innlegg som vises!

Jeg sletta ihvertfall 3500 innlegg da jeg skiftet profil... Og jeg vet det er andre som har sletta mange flere enn det...

Skrevet

Stikker på en handletur, men I'll be back!!

:goodbye:

Skrevet

Og her flyr sidene. Har ikke fått med meg at de fjernet smilier før nå. :frustrert:

Skrevet

Her har sidene flydd ja Nótt :Nikke:

Er tilbake etter en handletur. Har fått kjøpt ny pumpe til akvariet, bremseklosser og skiver til bilen og isopor til å ha i gulvet i gamlestua. Samt mat. Vi får middagsbesøk i dag, så i dag blir det kyllingform til middag :sikle:

Fortsatt :sur:

Skrevet

Har renset akvariet og satt inn den nye pumpa! Det ble sååå bra :)

Skrevet
Det står på mannen min. Og jeg sjekket at du har fått riktig. Send meg PM med ditt, så kan jeg sende til deg først. :)

Du må jo få lagt inn deg som bruker igjen, husker hvordan jeg sleit og ikke fant deg ;)

Da er det i orden :)

Sjekket pm'en jeg fikk fra deg i går, og det var et tall som ikke stemte.

På gule sider fikk jeg opp navnet til en mann fra Kristiansand skjønner du, så jeg stusset litt. Han skjønte vel ingenting når han fikk test-føde-sms :fnise:

:fnise:

Og nå er det helvetes treigt her i tillegg! :sinna:

Det er vel mer regel enn unntak!

Mange!

Har renset akvariet og satt inn den nye pumpa! Det ble sååå bra :)

*her skulle smiley med fisk stått*

Skrevet

Smiletråden din er stengt Annie. :kjefte:

Skrevet

Og Mette avslutter med at alle hun slettet, har hun fått forespørsler om å slette fordi de var lite i bruk? :klø: Da er det kanskje en ide i framtiden å sjekke om det faktisk stemmer, i stedet for å slette blindt...

Skrevet
Smiletråden din er stengt Annie. :kjefte:

Så det nå :kjefte:

Og Mette avslutter med at alle hun slettet, har hun fått forespørsler om å slette fordi de var lite i bruk? :klø: Da er det kanskje en ide i framtiden å sjekke om det faktisk stemmer, i stedet for å slette blindt...

TULLETE!!! :kjefte::sur:

Skrevet

Skulle likt å se den tråden der hvor man ber om å få slettet :hoho: og :overrasket:

Skrevet

Ja den tror vi på! :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...