Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har forresten satt på vaskemaskinen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det forresten noen som vil kjøpe et 200 liters akvarium, med alt utstyr, inkl pumpe? Skal ha ca 2000 for det. Pumpa alene er verd drøye 800..

Det hadde nok mine to kjære pusejenter likt :ler: Altså, med fisker opp i :fnise:

Skrevet

Velkommen hjem, jeg har ikke vært her siden du dro, men hyggelig å ha deg tilbake :)

Har også to pusejenter som *sikkert* ville like akvariumsaction, men akvariet på skjermbeskytteren min får holde for meg, og det er bare fordi jeg ikke gidder å finne en kul en.

Skrevet

Pusen vår syns det er kjempegøy når jeg mater fiskene i det andre akvariet vårt. Da hopper han opp og står og drikker av vannet... :spy::ler: Han tar ikke fiskene, bare ser på dem :)

Jeg kan frakte det til deg Caskr :) Du kan få med fisker også :)

Skrevet

Tusen takk, men jeg tror rett og slett ikke jeg gidder å styre med akvarium. Lat, jeg seh.

Skrevet
HAr hjulpet mannen med å bære ut materialer, samt støvsuge de gamle tømmerveggene. Han blir så allergisk av alt støvet, så jeg måtte gå over dem med støvsugeren.

Regner med at vi skal rive resten av gulvet i dag.

Er det forresten noen som vil kjøpe et 200 liters akvarium, med alt utstyr, inkl pumpe? Skal ha ca 2000 for det. Pumpa alene er verd drøye 800..

Har faktisk fått veldig lyst på akvarium jeg. Etter at jeg har passet min nevøs akvarium en uke. Men jeg kan ikke ha så stort. Får nok holde med 25 liter eller noe sånt til meg... :ler:

Skrevet
Tusen takk, men jeg tror rett og slett ikke jeg gidder å styre med akvarium. Lat, jeg seh.

Det er faktisk ikke mye jobb :)

Har faktisk fått veldig lyst på akvarium jeg. Etter at jeg har passet min nevøs akvarium en uke. Men jeg kan ikke ha så stort. Får nok holde med 25 liter eller noe sånt til meg... :ler:

Sikker??? ;)

Skrevet
Sikker??? ;)

Ja, helt sikker. :jepp:

Skrevet

Jeg husker vi hadde akvarium da jeg var liten. Jeg ville heller ha et dyr jeg kunne leke med. :ler:

Skrevet

Blir litt langt å sende til deg uansett... :ler:

Skrevet

Gir meg på nett for i dag. Ryggen verker etter mye bæring av materialer.

:goodbye:

Skrevet

Men hvor er du i dag Annie? :lete:

Skrevet
Men hvor er du i dag Annie? :lete:

Sto opp på den tiden.. :fnise:

:kaffe:

Det har jeg fått i meg også :)

Oppdatert :juhu:

Er du???? :dåne:

:hallo:

Hallo Enigma :hallo:

Skrevet

Har hatt en utrolig sløv dag. Gikk rett i dusjen da jeg våknet, og brukte lang tid på bittelitt sminke og fikse håret. Enkelte ganger virker det som om kroppen er gele..

Nå er mannen i dusjen og vi skal på en liten handlerunde. Materialer til badet må straks kjøpes, og vi skal ut og hente inn prisforslag. Bl.a.

Vi burde hatt en putekasse, kanskje vi reiser og kjøper det også. Det er jo tiden for tilbud nå.. :)

Skrevet

Det er nå er tiden for sommervarer - kjøpte en stor parasoll rett før vi dro på ferie, prisen var latterlige 398!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...